ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,



Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,

Αγαπητέ Άγιε της Κόκα Κόλα, αυτό που θέλω φέτος είναι να χαμογελούν όλοι περισσότερο, βαρέθηκα τη μιζέρια ξέρω ότι φέτος λόγω της κατάστασης που επικρατεί θα έχεις πολύ δουλίτσα ,αλλά σε παρακαλώ κάνε μια προσπάθεια να διαβάσεις και το δικό μου γράμμα.Όπως ξέρεις ήμουν άτακτο παιδάκι όλη τη χρόνια, αλλά έχω σκοπό να το διορθώσω για αυτό σου ζητάω να μου φέρεις τα 300 γουρουνόπουλα της Βουλής στο φούρνο με πατατουλες για να έχουμε να τρώμε όλοι στην Ελλάδα όσο θα διαρκέσει η κρίση, μιας και ο Βενιζέλος και ο Πάγκαλος χορταινουν ένα λόχο...
Άγιε Βασίλη μου η κατάσταση εδώ στην Ελλάδα έχει ξεφύγει..εδώ ότι δηλώσεις είσαι..
-Το σκέφτηκα πάρα πολύ το ζήτημα για να είμαι ειλικρινής και ένεκα κάτι ότι η φάρμα μου στο Farmvill δεν έγινε ακόμη για να μαζέψω τα σπαρτά, (σκέφτομαι στην καινούργια δήλωση του ΟΣΔΕκαι ΕΛΓΑ να τα δηλώσω και αυτά τα στρέμματα ώστε να αυξήσω και την επιδότηση που παίρνω από τον ΟΓΑ απλά θέλει να συνεννοηθώ πρώτα με τον γεωπόνο που συνεργάζομαι ώστε μη βγω και εκτεθειμένος και μη μου πείς είμαι παλαβή που θέλω να δηλώσω και τη φάρμα που έχω στο farmvill , μαζί με τα πραγματικά στρέμματα, γιατί τότε θα σου απαντήσω ότι έχεις χάσει επεισόδια! 

Εδώ άλλοι ως πέρυσι δηλώσανε τη μισή Πελοπόννησο  ελιές και μια χαρά την πήρανε την επιδότηση ,εγώ τι στο πηγάδι κατούρησα; ένεκα επίσης ότι η τηλεόραση ως συνήθως στις γιορτές ,μας τα έπρηξε ο Σουλεΐμάν και ..πάρτε πάπλωμα για τις κρύες νύχτες το χειμώνα Αμάν πια.. και άρα σαν προγράμματα με αφήνουν αδιάφορη ,το πήρα απόφαση ότι είναι προτιμότερο να σου γράψω και ότι δεν θα κάθομαι να βλέπω εγώ επαναλήψεις προγραμμάτων και σήριαλ ξαναζεσταμένη ,ώσπου να γυρίσει η κάθε ''μπεμπέκα'' επικεφαλής προγράμματος του κάθε σταθμού από την Αράχωβα όπου πήγε να γιορτάσει τις ''άγιες μέρες'' ενώ κατά τα άλλα το κανάλι δεν έχει χρήματα να πληρώσει τους υπαλλήλους του και κάνει περικοπές,με το κόκκινο ''μπέιμπι ντόλ'' στη βαλίτσα της και το τηλέφωνο του ''γκόμενου'' επίσης , μιας και ''no koukou'' του συζύγου (και που την ανέχεται ήρωας)οπότε κρίμα ''άγιες μέρες'' να είναι μόνη σαν το λεμόνι ,μέσα στο κρύο και την απελπισία και να αμαυρώσει τον κανόνα κρύο καιρός για τρίο και έτσι με το σκεπτικό αυτό , φρόντισε να υπάρχει και η ''καβάντζα'' εκεί τριγύρω ''στας εξοχάς ''που θα πάει, για να γιορτάσει όπως προείπα τις ''άγιες μέρες''.Τι λέω...

Αλήθεια αν θέλεις μου λύνεις και την απορία γιατί εκεί σε λένε Νicolaus;
Πάντως στη θέση σου, για να βρεις και τον εαυτό σου που λένε, θα ξεκίναγα μια αλλαγή ,με ένα ξυρισματάκι ,κουρεματάκι, ένα τζινάκι παντελονιά, ίσως και ένα μπουφανάκι καστόρινο ,τέλος πάντων κάτι για να νιώσεις και καλύτερα ,αλλά και να συμβαδίζεις επιτέλους και εσύ με την εποχή.
Διότι που πάς και εσύ βρε αδερφέ μες τα κόκκινα, τι είσαι ο θρυλέων η' τραβεστί στην πλατεία Συντάγματος; Έλεος δηλαδή!
Άσε που ευτυχώς για σένα ,δεν το έχουν σκεφτεί ακόμη εκεί στο ΠΑΜΕ και δεν έχουν βγάλει βρώμα ότι είσαι δηλωμένος κουμουνιστής (να σε πιάσει μετά ο Πάγκαλος στο στόμα του και να μη σε ξεπλένει ούτε η κολυμπήθρα του Σιλωάμ )και άλλωστε γι' αυτό μοιράζεις και δώρα και δεν τα κρατάς για τον εαυτό σου ,να τρέχεις και να μην φτάνεις μετά για να αποδείξεις το αντίθετο. 
Βρε άκου που σου λέω μη σου βγεί το όνομα είναι σε αυτή τη ζωή. 
Άντε και το επίθετο
Αν σου βγει ακόμη και Πρωθυπουργό μπορεί να σε κάνει . Άκου που σου λέω.
Λοιπόν άγιε μου και τελειώνω..
Προσωπικά, του ζητώ ένα Mercedes-Benz C63 Coupe AMG Black Series και βενζινη για 3 χρόνια μετά ο Σαμαράς είπε θα έχουμε ανάκαμψη - Tζάμπα εννοώ μεγάλε και άγιε, δωρεάν (δεν έχεις δεί τη διαφήμιση που λέει : ''ο τζάμπας ζεί'' και ψάχνει τρόπους να μη πληρώσει;
Κάπως έτσι και εμείς με τις ταινίες στο ίντερνετ και με τα τραγούδια επίσης και δόξα το ''άγιο κατέβασμα'' , ειδάλλως χλωμό έως απίθανο το βρίσκω να υπάρχει Έλληνας διατεθειμένος να πληρώσει ένα μεροκάματο ολόκληρο για να δεί μια ταινία η' να πάρει ένα παλιό-cd ,ειδικά μετά τα όσα έχει ήδη πληρώσει ως τώρα σε φόρους ,έκτακτες εισφορές και δεν συμμαζεύεται) και έτσι πρέπει να κάθομαι να σου εξηγώ τα αυτονόητα. 
Santa Claus ElfΑυτά  θέλω Santa μου δεν ζητάω πολλά γιατί ξέρω ότι δεν θα μας προλάβεις όλους... χόχόχό 

Άντε φιλιά στην Αγιοβασιλενα

ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured