ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*




 

SEXY ΞΩΤΙΚΑ  ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΩΝ

Αγαπημένε μου Αη Βασίλη,δεν μου έχεις φέρει δώρο τα τελευταία χρόνια.Αν και ήμουν καλό κοριτσι ,αν και δούλευα σκληρά,αν και πάντα κρατούσα μέσα μου όλες τις κακές,φθονερές και σεξουαλικές σκέψεις που έκανα ,αναγκάζομαι να σου ζητήσω φέτος ..κρίση έχω... θέλω  δώρο.
Άγιε μου Βασίλη αυτο {το παλικάρι}αυτό το δώρο θέλω φέτος... Ουνέ i-phone
Ουτέ tablets 
Α, α, α. Θέλω επίσης ένα αμάξι, τουλάχιστον 1600 κυβικά, τετράπορτο και με air condition γιατί τα ΚΤΕΛ στην Πάτρα την έχουν δει κρουαζιερόπλοια και χρεώνουν τα κέρατα τους μέσω του εισιτηρίου. Και μην ακούσω ότι και αυτό είναι ακριβό δώρο γιατί μέχρι τώρα δεν σου έχω στείλει ποτέ γράμμα για να σου ζητήσω κάτι....Και επειδή ξέρω τι κουμάσι είσαι και είμαι σίγουρη  ότι αυτή τη στιγμή είσαι έτοιμος να δώσεις αυτό το γράμμα να το φάνε οι τάρανδοι σου στέλνω δυο φωτογραφίες στον ίδιο φάκελο, τραβηγμένες η μία την ώρα που παρακολουθούσες "filmnet" τις προάλλες με την τσουτσού στο χέρι και άλλη μία με σένα και έναν από τους ταράνδους σου σε μία έξαλλη, αεροπλανική στάση.

Αν δεν δω τα δώρα στο δωμάτιο μου σε 18 μέρες από τώρα, δύο ζευγάρια πανομοιότυπων φωτογραφιών θα πάνε το ένα στη γυναίκα σου και το άλλο στον Τριανταφυλλόπουλο.
Τα είπαμε..τα συμφωνήσαμε  Εεεεεε......
Ψυχή δεν έχω κι εγώ;
 Ευχαριστώ Αγιε Βασίλη τα λέμε.....

ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured