ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Χρόνια πολλά στο Νίκο και τη Νικολέτα!







Χρόνια πολλά σε όσους και όσες γιορτάζουν σήμερα


Μέρα γιορτής.. για το σπίτι μου και για πολλές...και πολλούς  από εσάς.. 
Να σας ευχηθώ φίλες/οι μου που γιορτάζετε Χρόνια Πολλά και πολλές ευχές για υγεία τις μέρες αυτές..
Σε πείσμα των σκληρών και δυσκολότατων καιρών παλεύω, να κάνω ζωντανή τη μέρα αυτή  και θα γίνει γιορτινή.
Σήμερα έχει γιορτή ο καλός μου μέσα στο σπίτι το κλίμα είναι πραγματικά ευχάριστο και γιορτινό στόλισα το σπίτι και μύρισε Χριστούγεννα  έβαλα τα καλά τραπεζομάντιλα  έχω ετοιμάσει ένα μεγάλο γιορτινό τραπέζι, θα ανάψω κεριά, είχα πάρει και δώρα έβαλα τα δυνατά μου στην κουζίνα και μαγείρεψα νοστιμιές … και θα κάτσουμε όλοι μαζί σε ένα γιορτινό τραπέζι...
Γιατί μέσα στα σχέδια του Θεού δεν είναι η μοναξιά...ούτε η ζωή χωρίς φίλους...
Να μας γεμίζει το σπίτι μας χαρά!
 <<Η ζωή δεν είναι απαραίτητο να είναι τέλεια για να είναι υπέροχη.
 Είναι στο χέρι μας να τη φτιάξουμε όπως εμείς θέλουμε >>
και ως είθισται χτες βγήκα στα μαγαζιά να πάρω ένα δωράκι! και μου ήρθε στο μυαλό το τραγουδάκι της γνωστής αηδούς Άννας Βίσση και του το αφιερώνω...

Σήμερα που γιορτάζεις τι δώρο να σου κάνω.

Πονέσαμε τα πόδια μου απ' το πρωί να ψάχνω.

Τα μαγαζιά όλα γύρισα μα τίποτα δεν βρίσκω.

Γι' αυτό λοιπόν κατέληξα σ' αυτόν εδώ τον δίσκο.

Με αγάπη από μένα για σένα.

Με αγάπη για μια ολόκληρη ζωή.

Αυτά...Δεν έχει Αξία το Δώρο ,Αλλά η πράξη”,Λένε. ..

ΜΑΤΣ-ΜΟΥΤΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured