ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Καλό εορταστικό Μήνα εύχομαι σε όλουs.




Καλημέρα.........

Καλό εορταστικό μήνα εύχομαι σε όλους.....με υγεία!!!!

Δεκέμβριος ο τελευταίος μήνας του χρόνου. Ας είναι λοιπόν αυτός ο μήνας που θα φέρει σε όλους μας, την ελπίδα, και την αισιοδοξία ...

 Γιατί την χρειαζόμαστε..
Και να που είμαστε πάλι στο Δεκέμβρη για άλλη μια χρονιά κι έχουν αρχίσει να εμφανίζονται οι χριστουγεννιάτικες βιτρίνες στα μαγαζιά σιγά σιγά. Δε θα πω ψέμματα, μου αρέσει. Λατρεύω όλα αυτά τα χρωματιστά λαμπιόνια και τα λεπτεπίλεπτα χριστουγεννιάτικα στολίδια στους δρόμους της πόλης μου..
Φυσικά πολλοί από εσάς θα μου πείτε πως είναι νωρίς. 
Όμως τελικά τι είναι νωρίς και τι αργά για μια εποχή που αγαπάς;    

 Άλλωστε και τις καλοκαιρινές διακοπές μας δε τις σκεφτόμαστε από την άνοιξη; Δε φαντάζομαι πως υπάρχει άνθρωπος που δε σκέφτεται ακρογιαλιές, νησιά και τσιπουράκια δίπλα στο κύμα τον Απρίλη και τον Μάιο.Οπότε αφού βρήκα ένα καλό επιχείρημα που δύσκολα θα ανατρέψατε, έβαλα χριστουγεννιάτικη μουσική για να φτιάξει η διάθεση μου

Κι αν πέρσι δε τα κατάφερα να χαρώ  τις γιορτές των Χριστουγέννων όπως θα θέλα.. Γιατί έφυγε το κοριτσάκι μου στο hong-kong για δουλειά για καλύτερο Μέλλον  Εεε.!!!!... τότε έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου  έπαψα να ζω δεν καταλάβαινα Χριστούγεννα  δεν έβλεπα γύρω μου τίποτα χαρούμενο και γιορτινό παρόλο που αγαπώ αυτές τις μέρες  φέτος θα τις χαρούμε διπλά για να καλύψουμε το περσινό κενό όχι γιατί δεν μου λείπει μου λείπει πολύ .. ίσως συνήθισα ίσως τη βλέπω ευτυχισμένη ίσως γιατί υπάρχει  ο Αγιος skype που τη βλέπω και της μιλάω και ηρεμώ.. Τέλος πάντων 
 Έτσι λοιπόν, μετά από μια ενδιαφέρουσα συζήτηση που είχα κατ’ ιδίαν με τον Άγιο Βασίλη για να πάρω την άδεια του, έχω την τιμή να σας ανακοινώσω πως στο Anemos Blogs  βγάζουμε τις κούτες με τα Χριστουγεννιάτικα από την αποθήκη κι αρχίζουμε να στολίζουμε τους δικτυακούς του τοίχους με πολύχρωμα λαμπιόνια.

Πολλοί φίλοι και γνωστοί μου λένε ότι τα Χριστούγεννα τους φέρνουν μελαγχολία κι εγώ τους απαντώ: Κάντε Παιδιά!
Είναι  χαρά  γεμίζουν ουσιαστικά τη ζωή σου
Η αλήθεια είναι ότι όλες οι γιορτές είναι διαφορετικές όταν υπάρχει το παιδικό γέλιο στο σπίτι αφού και να θες να μελαγχολήσεις δεν προλαβαίνεις από τα "θέλω"!"Μαμά, θέλω αυτό, μαμά θέλω εκείνο, ο Άγιος Βασίλης τι ώρα θα έρθει;". Και το καλύτερο που μου είπε ο ανιψιός μου τις προάλλες, πώς θα χωρέσει να περάσει από την καμινάδα με τόσο μεγάλη κοιλιά;

Ευχές σε όσους
βρίσκονται και ζουν μακρυά από την πατρίδα και θα κάνουν εκεί γιορτές αναπολώντας λίγο τις μυρωδιές και τα χρώματα των Χριστουγέννων ...
Σ'ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ
Ευχές σε αυτούς
που βρίσκονται υπ' ατμόν με την βαλίτσα στο χέρι έτοιμοι να την κοπανίσουν από την πατρίδα για νέες "περιπέτειες" γεμάτοι Ελπίδα, πείσμα και αγωνία.

Περισσότερες όμως ευχές
θα ήθελα να δώσω σε αυτούς που θα παραμείνουν στην Ελλάδα και θα παλέψουν σκληρά να επιβιώσουν...

Καλά Χριστούγεννα σε όλο τον κόσμο αυτού του ταλαιπωρημένου πλανήτη!!!
Υγεία για όλους μας!!!


Και όπως λένε στην χώρα-στόχο.........God Jul !!!!






ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured