ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Ήρθε για να μείνεις??? Τώρα θα τα πούμε...



Βρε καλώς τον καινούριο χρόνο. Πέρασε μέσα, καλέ μου  και  Βολέψου και θα σου πω τις αποφάσεις μου....για αυτή τη χρονιά ..
Κάτσε λοιπόν ..Ξέρεις πού. Πάνω στον σβέρκο μου. Βολέψου και συνέχισε τη δουλειά σου.
Τη χρονιά αυτή  Μας άλλαξες τα φώτα Το μνημόνιο και τα οικονομικά μέτρα που επέλεξαν οι κυβερνώντες, πέρασαν σαν οδοστρωτήρας πάνω από την κοινωνία,και  για χιλιάδες οικογένειες.και δεν μας έφτανε το μνημόνιο ήρθες και εσύ να μας ρίξεις ακόμα ένα χρονακο στη πλάτη μας..Άντε λοιπόν Ρίξε μια ενισχυμένη δόση πρεσβυωπίας στα μάτια μου, καψε μερικά ακόμα εκατομμύρια απ’ τα εγκεφαλικά μου κύτταρα κάτι ο χρόνος κάτι το pc αποτελειώστε με ...
Πρόσθεσε μερικά παραπάνω λιπίδια στις αρτηρίες μου γιατί και να κόψω τα λίπη θα έρθει η φυσική φθορά έτσι κι αλλιώς Άντε λοιπόν μείωσε κι άλλο τον χώρο που έχουν τα πνευμόνια μου για καθαρό αέρα γιατί και να κόψω το τσιγάρο αναπνέω το νέφος από τα τζάκια , κάνε γιορτινό δωράκι στο δέρμα μου μια δυο ρυτίδες ακόμα

 Μου Επιβεβαίωσες για ακόμα μια χρονιά  πως όσα ονειρεύτηκα στα νιάτα μου, δεν ήταν γραφτό να γίνουν  με έπιασες  πως ό,τι όσα έκανα στη ζωή μου, σχεδόν όλα λάθος ήταν γιατί εγώ καταδίκασα τις επόμενες γενιές  να περάσουν χειρότερα από μένα και να αποδειχτούν πιο αγράμματοι και πιο ανενδοίαστοι από μένα. 'Εσ
τησες γύρω μου ένα πλέγμα αποτυχίας και απογοήτευσης, συνέχισες  τη σπορά της μελλοντικής γεροντικής μου κατάθλιψης.Εγώ όμως Τις αποφάσεις μου τις πήρα και είναι οριστικές.
Στην υλοποίηση πάσχω πάντα, αλλά ο χρόνος θα δείξει θα τα καταφέρω ...Κάνε δουλειά σου εσύ.
Εγώ πάλι θα κάνω τη δική μου
 Να ξέρεις  εκτός από όλα αυτά μου έφερες και Σοφία και τώρα ξέρω τι πρέπει να κάνω Δε θα παραδοθώ εύκολα . Θα κάνω τον κόσμο άνω-κάτω ψάχνοντας τον τρόπο να γίνω καλύτερος άνθρωπος να διορθώσω τα λάθη του παρελθόντος  
Θα γράφω, θα φωνάζω, θα διαβάζω, θα γκρινιάζω, θα οργίζομαι, θα απαιτώ, θα κλαίω, θα ονειρεύομαι.

Δε θα παραδοθώ εύκολα..Θα πεις «άει σιχτίρ» με μένα


ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured