ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Επάγγελμα πωλήτρια....


Σήμερα είναι μια βροχερή μουντή ημέρα και όταν η διάθεση μου είναι χάλια και έτσι καθώς κοιτάζω τη βροχή μου έρχονται στο μυαλό σκέψεις από παλιά κάνω backward από τη Ζωή μου και συνειδητοποιώ ότι σε πολλά έχω πατήσει delete για λόγους ασφάλειας να μην σαλτάρει το μυαλό μου..
Επάγγελμα πωλήτρια.... Είπα να μην την κάνω την ανάρτηση και εκθέσω το φύλλο μου αλλά δεν κρατιέμαι. Άμα βάλω κάτι στο μυαλό μου . Σήμερα λοιπόν θα γράψω για τις γυναίκες...σαν πελάτισσες....Και πραγματικά λυπάμαι που θ`απογυμνώσω την δήθεν "ωραιότητα" του φύλου μας...
Πωλητρια
Τη φρικτή εμπειρία δούλευα σε γνωστό πολυκατάστημα στην Ερμού από τα πιο πολυσύχναστα και κεντρικά μαγαζιά εποχή 2006/2009 τότε που τα λεφτά κάνανε κύκλους όλη η Ελλάδα κατέβαινε Ερμού ήταν must και δεν μας έφταναν οι ψωνισμένες Ελληνίδες μας έρχονταν και από Κύπρο tzai psonara.. Βοήθεια χωρκανοί! 
Πλάκωναν πολλές μαζί σαν γκρουπ γινόταν το έλα να δεις δοκίμαζαν τα πάντα σαν στερημένες από τη δόση τους έκαναν θα σας δώσω ένα παράδειγμα - παχουλή XXL ντε και καλά να μπει στο Μ σφήνωναν τα ρούχα στο ιδρωμένο κορμί της και τραβάγαμε δυο κοπέλες μέσα στο δοκιμαστήριο να της τα βγάλουμε 

Οι Ελληνίδες χειρότερες μες την ανασφάλεια όχι αυτό το χρώμα το .... μου πάει καλύτερα δεν το έχετε κρίμα πετάνε κάτω τα ρούχα πάθαινα απανωτά εγκεφαλικά μετά από 15-20 λεπτά εξυπηρέτησης....Το χειρότερο μου ήταν τα δοκιμαστήρια μπόχα και δυσωδία. (μασχαλι'λα,ποδαρι'λα, αρώματα και πατσουλιά)  τα ρούχα βουνό ανακατεμένα πατημένα μια Τρέλα...
Είχαμε και ... αλλοδαπές είναι πιο ζεστές δεν το παίζουν σνομπ και δεν έχουνε και τρελές απαιτήσεις όπως οι δικές μας. Μες την ευγένεια .. φαντάζομαι ότι ήταν ..ψαρωμένες στη χώρα τους ίσως λειτουργούν με το ίδιο τρόπο ..δεν ξέρω..

Κορίτσια σεβαστείτε λιγάκι το επάγγελμα της πωλήτριας που όλη μέρα όρθια, καραβαμμένη και ξέκωλα ντυμένη - «Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο», αλλά μερικές φορές δεν έχει. πρέπει να είναι με το χαμόγελο, να υπομένει την μαλακία-τρέλλα- ιδρωτίλα της κάθε παρανοϊκής-που με-τα-λεφτά-μου-γαμώ-και-την-κυρά-μου..
 Μάνο λίγη ευγένεια θέλουνε αυτά τα κορίτσια σε αυτή την ολιγόλεπτη (για κακή της τύχη καμιά φορά πολύωρη) διαπροσωπική συναλλαγή: και σας εκλιπαρώ αποφεύγεται εκφράσεις όπως «μμ, δεν ξέρω πώς να σας το περιγράψω.. η δεν ξέρω ποιο να διαλέξω..» (θα σε στολίσει  από μέσα της). 
Όοοοταν.. βρείτε τελικά αυτό που πραγματικά ψάχνατε, μην το καθυστερείτε… Η’ πάρτε το ή ευχαριστείστε και φύγετε! ! Επίσης, αποφύγετε εκφράσεις τύπου «α, το έχω βρει και πιο φτηνά!» (ε πήγαινε και πάρε το από κει που το βρήκες κυρά μου!).
Έχει και άλλους να εξυπηρετήσει, δεν αγοράζετε και σπίτι στην τελική ..

Γι’ αυτό την άλλη φορά που θα απευθυνθείτε σε μία πωλήτρια, θυμηθείτε αυτό το άρθρο. Μην την παρεξηγείτε αν καμιά φορά είναι απότομη. Δεν ξέρετε τι άκουσε από τον προηγούμενο από εσάς πελάτη… Και παρόλο που σε αυτή τη ζωή όλα είναι δούναι και λαβείν, κάντε καμιά υποχώρηση καμιά φορά.. 

Η ευγένεια είναι η υπόλοιπη μισή αρχοντιά…

ANEMOΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured