ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Πρέπει να παντρευτώ ενα πλούσιο γαμπρό !!!



Η ιστορία που ακολουθεί είναι αληθινή...
 Μια κοπέλα 25 ετών θέλοντας να βρει εκατομμυριούχο σύζυγο δημοσίευσε μια αγγελία σε αμερικανική ιστοσελίδα για γνωριμίες και έλαβε την παρακάτω προσέγγιση ενός χρηματιστή της Wall Street.
Την θεωρώ κορυφαία συναλλαγή ανα τον κόσμο....
     
 ******************************

Μια πανέμορφη 25 χρονών Αμερικανίδα που θεωρεί τον εαυτό της έξυπνη και μορφωμένη βάζει της εξής αγγελία σε ιστοσελίδα γνωριμιών :
Θέλω να παντρευτώ εκατομμυριούχο άντρα. Τι κάνω όμως λάθος, και δεν τα έχω καταφέρει μέχρι τώρα; Ψάχνω να παντρευτώ έναν άντρα που κερδίζει τουλάχιστον μισό εκατομμύριο δολάρια το χρόνο. Ξέρω ότι μπορεί να ακούγεται λίγο υπερβολικό, όμως σας πληροφορώ ότι αυτά τα λεφτά τα κερδίζει ένας μεσοαστός στην Νέα Υόρκη. 
Οπότε θεωρώ τον στόχο μου απόλυτα φυσιολογικό.
Έχω μια φίλη με την οποία κάνουμε γιόγκα, η οποία είναι παντρεμένη με έναν τραπεζίτη και ζει σε ένα πολύ όμορφο προάστιο της Νέας Υόρκης σε διαμέρισμα 200 τετραγωνικών. Η φίλη μου δεν έχει ούτε την ομορφιά μου, ούτε την μόρφωση, η την ευφυΐα μου. Τελείωσε ένα κολλέγιο με το ζόρι, ενώ εγώ έχω πτυχίο Αγγλικής Φιλολογίας από το πανεπιστήμιο του Σικάγου, που είναι στο top 10 των Αμερικανικών πανεπιστημίων, και μου κόστισε μια περιουσία για να το πάρω. Ντύνεται χωρίς γούστο, δεν ξέρει να μακιγιάρεται και χαζογελάει συνέχεια. Τι έχει όμως εκείνη περισσότερο από εμένα και πως κατάφερε να παντρευτεί έναν τραπεζίτη, που κερδίζει τουλάχιστον 1 εκατ. δολάρια το χρόνο?
Η ερώτηση μου είναι σαφής, και παρακαλώ κρατήστε για τον εαυτό σας τυχόν προσβολές. 
Ζητώ μόνο καλοπροαίρετες συμβουλές, από ανθρώπους με πείρα. 
Τι θα με συμβουλεύατε να κάνω για να κερδίσω την καρδιά ενός εκατομμυριούχου? Τι περισσότερο έχει κάποια που το έχει καταφέρει, και κυρίως πως κατάφερε να γίνει κυρία του?
Δεν θέλω...Φτωχός φουκαρά, μεροκαματιάρη, που ζει στο νοίκι και έχει 5 ευρώ στην τσέπη του...Φυσικά και οι περισσότερες γυναίκες σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο, απλά δεν το εξωτερικεύουν, και δεν το μοιράζονται σε δημόσιες συζητήσεις για να μην θεωρηθούν τσούλες, και στιγματιστούν από την τοπική κοινωνία....Εγώ όμως ξέρω πολύ καλά τι θέλω στην ζωή μου  Δεν μου ταιριάζει ένας τέτοιος άντρας. 
Αναζητώ πλούσιο άντρα για σύζυγο αφού θεωρώ ότι έχω τα απαραίτητα προσόντα και είμαι απόλυτα αντάξια του.
Ακολουθεί η απάντηση του χρηματιστή:
Διάβασα την αγγελία σου με μεγάλο ενδιαφέρον και αναρωτήθηκα σοβαρά πάνω στο δίλημμα που αναφέρεις. Δεν θα σου σπαταλήσω τον χρόνο καθότι έχω τις προϋποθέσεις που ορίζεις. Πέρυσι κέρδισα 850 000 δολάρια. Όμως με μια πρώτη ματιά βλέπω ότι μου προτείνεις μια μη συμφέρουσα για μένα συμφωνία. Και το αιτιολογώ.
Αν αφαιρέσουμε όλα τα άχρηστα πράγματα που έχεις γράψει, και συγκεντρωθούμε μόνο στο οικονομικό γεγονός – την ανταλλαγή – η δική σου ομορφιά για τα δικά μου λεφτά, θα σου πω ότι εμένα δεν με συμφέρει να κάνω μια τέτοια συμφωνία. Απλά και ξεκάθαρα!
Η δική σου ομορφιά θα μειώνεται με το χρόνο, ενώ τα λεφτά μου – όχι, αντίθετα με σοφές τοποθετήσεις θα αυγατίζουν. Δουλεύοντας στην Wall Street έχω πολλές πιθανότητες να βγάλω αρκετά εκατομμύρια ακόμη στα επόμενα χρόνια, ενώ, εσύ είναι απόλυτα βέβαιο ότι θα γερνάς και θα ασχημίσεις.
Μιλώντας την γλώσσα των οικονομικών θα αναφέρω ότι εσύ είσαι πάγιο ενεργητικό που χρίζει απόσβεσης, ενώ εγώ είμαι ενεργητικό με προστιθέμενη αξία κάθε χρόνο. Και η απόσβεση σου κάθε χρόνο θα είναι και μεγαλύτερη. Τώρα είσαι 25 ετών και για τα επόμενα πέντε χρόνια, θα συνεχίσεις ίσως να είσαι σέξι, αν γυμνάζεσαι και τρως φυσιολογικά. Μετά τα 30 όμως η ομορφιά σου θα αρχίσει να ξεθωριάζει και στα 40 σου το πιθανότερο θα είσαι ερείπιο εμφανισιακά.
Επαγγελματική πρόταση
Αν σε αγοράσω τώρα για μένα δεν είναι κερδοφόρα επένδυση, το ποιο σωστό είναι να σε χρησιμοποιήσω και να σε πουλήσω σε άλλον γρήγορα, το αργότερο σε 5 χρόνια. Μην μου θυμώνεις, για τον τεχνικό όρο που ίσως σου φανεί άκομψος, αφού το ίδιο θα έκανες και εσύ αν τα δικά μου λεφτά έκαναν φτερά. Πιστεύω ακράδαντα ότι είσαι καλύτερη επένδυση ως ερωμένη, παρά ως σύζυγος. Εδώ δεν υπολογίζουμε και τα τυχόν έξοδα και απαιτήσεις σου για την περιουσία μου σε περίπτωση διαζυγίου, αν και αυτό μπορεί εύκολα να καθοριστεί είτε εξωδικαστικά, είτε με προγαμιαίο συμβόλαιο.
Κλείνοντας θα κάνω την εξής παρατήρηση. Εφόσον έφτασες τα 25 χρόνια και δεν κατάφερες να παντρευτείς εκατομμυριούχο, σημαίνει ότι δεν έχεις τα κατάλληλα προσόντα για έναν τέτοιο γάμο. Μου είναι δύσκολο να πιστέψω, ότι κανείς εκατομμυριούχος δεν σε βρήκε, μια τόσο όμορφη και συνειδητοποιημένη κοπέλα, όπως λες, έστω για να σε δοκιμάσει και να κάνει ένα test drive μαζί σου. Αν κάτι τέτοιο συνέβη, τότε έχεις χάσει ίσως το καλύτερο όπλο στην φαρέτρα σου.
Πιστεύω να σε βοήθησα. Αν με εγκρίνεις και αρχίσεις να πουλάς με leasing το email μου είναι……….
Τα συμπεράσματα δικά σας...

ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured