ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

***Βρε καλώς τον, παράγοντα.***


ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ......
Σάββατο χτες σαν σαν εορταζόμενη που ήμουν βγήκα μια βολτούλα να πνίξω τον πόνο μου στο αλκοόλ που μεγάλωσα ένα χρόνο γύρω στις δύο το πρωί, λίγο ζαλισμένη, λίγο ζαβλακωμένη, λίγο νυσταγμένη, λίγο να πάω σπίτι σώα, προσπερνώ μια γιγαντοαφίσα με τον Ριτς της τόλμης και γοητείας ναι αυτό το παλικάρι, γιατί εγώ ήμουν του Θορν... Δεν πρόλαβα να διαβάσω τι λέει η αφίσα και μέχρι το πρωί κατέληξα να πιστεύω πως ήταν παρενέργειες του ποτού και της φαντασίας μου.. Όχι πως το θυμόμουν το πρωί, που ξύπνησα γραμμένο τον είχα..μέχρι την ώρα που ξαναπέρασα από κει και το ξαναείδα σήμερα το πρωί καθώς πήγαινα για ένεση καφεΐνης..Δεν ήταν ο Ριτς της τόλμης και γοητείας, ήταν ένας υποψήφιος για τις ευρωεκλογές,,ξέρετε από αυτές τις αφίσες με ενα μάτι στο άπειρο σαν τις αγελάδας το άλλο να σε κοιτάζει διαπεραστικά σαν να σου λέει εσύ φταις ...αγέρωχος ευθυτενής και στα π@π@ρια του...Τι έγινε ρε παιδιά ..Γέμισαν οι δρόμοι πολιτικούς παράγοντες και πάσης φύσεως ψηφοθηρες ..Τους βλέπεις παντού. Σε χωριά και πόλεις,είχε και στο δικο μου κάτω Παρτάλι..όπου εκδηλώσεις και διάφορα γεγονότα τσουπ μέσα είναι και τα τελευταία χρόνια στο Facebook και από τις τηλεοράσεις καμαρώνουν μπροστά απο ποτάμια γέφυρες και υπόσχονται ..Τώρα θα μου πεις.. Δεν είναι εύκολο να είσαι Παράγοντας! και είναι όλοι ίδιοι ρε γμτ..Απαραίτητο συστατικό για ενα πετυχημένο παράγοντα είναι ένα κοστούμι όχι σαν αυτό που φορούν οι διάφοροι υπάλληλοι αλλά ένα ωραίο κοστούμι με γραβάτα. ολοι μα όλοι φοράνε μαύρα γυαλιά του ήλιου τα οποία είναι πάντα στη τσέπη όλες τις μέρες του χρόνου, πρωί, μεσημέρι και βράδυ φίλε μου παράγοντα ..Μη λυπηθείς τα λεφτά που έδωσες για τα μαύρα γυαλιά και το κοστούμι γιατί είναι πολύ χρήσιμα σε πολλές άλλες εκδηλώσεις όπως κηδείες, θρησκευτικά γεγονότα ή και άλλα συμβάντα, που αν είσαι τυχερός, μπορεί να καλύψει ζωντανά η τηλεόραση.. και θα σε έχουμε φάτσα Κάρτα στην οθόνη μας στα σπίτια μας...
(κι εγώ ανησυχώ)πως όλα πάνε καλά και τέλος τα βάσανα, γι αυτό και πρέπει να τους ψηφίσουμε.Πρωτογενές πλεόνασμα, κοινωνικό μέρισμα, διακανονισμός στεγαστικών δανείων, υποχώρηση της ανεργείας, έκπτωση στις κατασχέσεις... Και πάνω απ' ΄ολα βγαίνουμε στις αγορές μετά βαϊων και κλάδων, Ομπάμα, Λαγκάρντ, Σόυμπλε μας σφίγγουν το χέρι, ουπς ανακατεύεται το στομάχι μου μάλλον είναι απο το αλκοόλ .Γέμισε ξαφνικά ο τόπος απο ανασκουμπωμένους και ξεμπρατσωμένους άνδρες που,μου σφίγγουν το χέρι για να με πείσουν για το ενδιαφέρον τους,-έτσι, στα ξαφνικά. Καθαρίζουν ακόμα και πάρκα και παραλίες που μέχρι προχτές αγνοούσαν την ύπαρξή τους... τόσο ενδιαφέρον. Γέμισαν τα μέχρι τώρα εγκαταλημένα και ξεχασμένα χωριά απο άνδρες και γυναίκες που ως νέοι Κολόμβοι τα ανακάλυψαν και που τους υπόσχονται δρόμους και γεφύρια,με κιουνια... τι είναι δεν ξέρω!!! 
Anyway μες το κρανιο μου επικρατεί τρικυμία με τόσες υποσχέσεις χόρτασα αντί να φάμε μπριζόλα γλείψαμε κόκκαλο...το ψωμάκι όμως είναι γλυκό ακόμα και με γλαροσουπα..οχι αλλα Κολπάκια και παγαποντιές...για να ξεχάσουμε το χθες... θυμήθηκα τώρα την λαϊκή φράση που λέει ότι .. Αν κάποιος με ξεγελάσει μια φορά, πρέπει να ντρέπεται Αν με ξεγελάσει δύο φορές,πρέπει να ντρέπομαι εγώ! !!Εμείς είμαστε που δίνουμε ζωή στον Γκόρτζο και στον Μαυρογυαλούρο. Κάθε φορά...που έρχονται εκλογές Διότι όλοι μας κοιτάμε τη βολή μας. Είμαστε υπεύθυνοι για το κάθε χάλι που βλέπουμε τριγύρω μας και ακόμα περισσότερο που δε το αλλάζουμε..Την επόμενη φορά που ρίξουμε μια μούντζα στον κάθε «Μαυρογυαλούρο», καλού κακού ας βάλουμε μπροστά ένα καθρέφτη. Το φάσκελο θα πάει εκεί που πρέπει....
Ααααααααααααααχχχ !!!!!!!!!!!!
σήμερα το ευχαριστήθηκα!!!!!!! 
τα είπα και ξεθύμανα τώρα ξύπνησα για τα καλά... 
****ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑ****



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured