ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Μαρουσκα το Εvian !!

Να μαστε πάλι εδώ μαζί για λίγο ξέκλεψα λίγο χρόνο στη καθημερινή τρέλα της σαιζόν που διανύουμε να σας γκρινιάξω λίγο για τα όσα χαζά μου συμβαίνουν... πλάκωσαν οι Αθηναίοι ..Ω Ναι !! έκαναν απόβαση στο νησί κουβάλησαν ipad i phone games σκυλιά παιδιά έφεραν τον hondo και Galerie De Beaute στο νησί ψεκάζονται όλη μέρα με caroten ,Evian,Aloe vera.. τριγυρίζουν όλη μέρα με ένα κινητό και τα ipad σηκωμένο ψηλά να ψάχνουν σήμα wifi και ακούς παντού εδώ έχει 2 γραμμές ελα εδώ έχω 3 όλοι τρελαμένοι εθισμένοι στην τεχνολογία στο μιμητισμό και κρόσσι βρε παιδι μου πολύ κρόσσι φέτος γέμισαν οι παραλίες σε όλα τα φάρδη και Μίκη κρόσσια κι αναρωτιέμαι ..μα που ζω εγώ έπαθα ένα πολιτισμικό σοκ η γυναίκα έφεραν νέες τάσεις στο 
νησί σου μιλάω για χιπ χοπ καταστάσεις αναβαθμιστηκε η Τήνος  παραλίγο Μύκονο στο τσακ τη γλυτώσαμε σου λέω είναι must- μάλλον το beach outfitsτης παραλίας που τραβάει ...τα πάντα όχι μόνο τα βλέμματα τώρα θα σας πω το πόνο μου για το μουσακά τώρα θα μου πείτε που κολλάει το κρόσσι με το moyzaka κολλάει σε μένα μόνο...Φέτος δεν θέλω να βλέπω μελιτζάνα στα μάτια μου.. πολύ Moussaka φέτος στο Anemos να τρώνε οι Άγγλοι Γάλλοι Ελβετοί το καταλαβαίνω αλλά να μου κάνουν κράτηση παραγγελία και οι Έλληνες ??? τι έγινε ρε παιδιά δεν εχει εφευρεθεί ο μουσακάς στη Γλυφάδα στο Αιγάλεω στη Λούτσα εδω ήρθατε όλοι να φάτε Moyzaka δεν σας φτιάχνουν οι γυναίκες σας κορίτσια βάλτε το κρόσσι και μπείτε στις κουζίνες να ικανοποιήσετε τους άντρες σας και να γελάσει και το χειλάκι τις πεθεράς σας και θα εισπράξετε διπλά την ευχαρίστησή του συζύγου και εγω θα γλιτώσω να κάνω κάθε μέρα Μουσακά !!!!! 
Αnyway που λένε και στο χωριό μου ένας μήνας έμεινε θα το αντέξω και το πολιτισμικό σοκ και το κρόσσι ευτυχώς που δεν φυσάει μας κάνει ωραίες μέρες πολύ περίεργο για Τήνο που δεν φυσάει και ανησυχώ εκτός και αν μας το φυλάει για τον Αύγουστο έτσι και πιάσουν τα μελτέμια τα ζόρικα τα Τηνιακα δεν θα μείνει κρόσσι στην παραλία ως τότε τα κεφάλια μέσα μουζακα και sex on the beach και ρακί με πορτοκάλι φυσικό χυμό τύφλα να χει το Screw Driver Cocktail (δικη μου πατέντα παρακαλώ επίσημα κατοχυρωμένη )έχουμε ποτίσει γενιές και γενιές εδω αλλοδαπούς και Ελληνες ..τρέχουμε να βγάλουμε τη σαιζόν και οταν θα εχω ξαφνικές αναλαμπές θα ειμαι εδω να τα λέμε ..πρέπει κι εγω να αποσυμπιεστώ μαζι σας ....kisss πολλά μουατςςςς !!!!

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured