ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Απόψε είμαι .... επιμελώς ατημέλητη!


Να μαστέ πάλι εδωωω .17 Σεπτέμβρη ώρα .10 και κάτι μμ στο χειμωνιάτικο Porto που με διώχνει σιγά σιγά αγριεμένη η θάλασσα κρύωσε ο καιρός ερήμωσε η περιοχή έμειναν λιγοστοί τουρίστες καμια 30 ρια ψυχές περίπου δλδ μια carol ένας Robbie μια Abbie και κατι Σκανδιναβοί που ποτέ δεν θυμάμαι πως τους λένε παθαίνω στραμπούληγμα στη γλώσσα μου anyway Αυτοί μείναμε μεσημέρια μαζί βράδια τα πίνουμε μαζί τους εμείς και εμείς μείναμε αηδία καταντήσαμε τόσες ώρες ... αμάν πια διανύω την τελευταία εβδομάδα μου και το λεω με λύπη και χαρά ανάμικτα τα συναισθήματα και θέλω και δεν θέλω να γυρίσω (και καλα δεν με λες ) εχω πλάνα στο μυαλό μου αλλά και αεροπλάνα μπορεί να πάρω να εξαφανιστώ θα εξαρτηθεί πως θα κυλήσουν τα πλάνα μου !!!
Αυτες τις μέρες ειχα πολυ χρόνο να καρφώνω το βλέμμα μου στον ανοιχτό ορίζοντα τις θάλασσας με τις ώρες και να πλανάται ως το σημείο εκεί που τέλειωνε η θάλασσα και άρχιζε ο ουρανός χανόταν και δεν μπορούσα να το μαζέψω τα κουτάκια μου σκόρπια ακόμα θέλουν συμμάζεμα ολο το αναβάλω ..μαρεσει η ακαταστασία στη Ζωή μου η επιμελώς ατημέλητη ακαταστασία οχι οτι να ναι είπαμε πάντα να έχουμε τον έλεγχο οσο μπορούμε φυσικά μια απο αυτές τις μέρες θα το κάνω ...πότε ?? περιμένω.. τι?? θα δείξει!!! Γιατί η ζωή πολλές φορές, μας ξαφνιάζει και μας φέρνει αντιμέτωπους με ένα δώρο - ένα «ξύπνημα αφύπνισης». Μου βγαίνει μια εγκεφαλική στέρηση τέτοια αυτές τις μέρες  που μοιάζει με πόδι που ότι έχει βγει από το γύψο και βιάζεται να τρέξει. Δεν είμαι σε θέσει να ξεσκαρτάρω ακόμα το τι έχει αξία και τι δεν έχει από ότι έχω βιώσει μέχρι τώρα.θα το νοιωσω...Έχω την ανάγκη αρκετό καιρό τώρα να γράψω, δεν μου είναι ξεκάθαρο όμως τι ακριβώς θέλω να γράψω. Ένα αρκετά πολύπλοκο κουβάρι έχουν κάνει οι διαφόρων χρωμάτων και μεγεθών κλωστές που έχουν δημιουργήσει οι σκέψεις και τα συναισθήματα, τόσο χρόνο και η παρατεταμένη απραξία από το blog έχει συσωρεύσει ένα συρτάρι πράγματα.
 Τότε κάτι θα συμβεί θα διαβάσω τα σημάδια πάντα έρχονται συμβαίνει, μας δίνονται συνεχώς οι ευκαιρίες, να περάσουμε το υπόλοιπο της ζωής μας ταξιδεύοντας μέσα μας,αυτό κάνω αυτο το καιρό  σε αυτή την εξαίσια ομορφιά παρέα με τη φύση και την ελευθερία. Γιατί πιστεύω.. Είμαστε κάθε φορά αυτό που αναζητάμε..τι σας λέω?? είμαι επηρεασμένη προφανώς απο Την Ασκητική του Καζαντζάκη την πρωτοδιάβασα στην εφηβεία μου και είχε επηρεάσει τον δικό μου μικρό και ανίδεο κόσμο. Και τότε και τώρα που το διάβασα θεωρώ ότι θα πρέπει να είναι η Βίβλος για κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο, γιατί τα λέει όλα, με ένα τρόπο λυρικό,με τόσο βαθιά νοήματα καταφέρνει να τα ελαφρώσει, να γίνουν κατανοητά. κατέγραψε με ευλάβεια το χρέος κάθε ανθρώπου, από το να μην ελπίζουμε και να μην φοβούμαστε ( γιατί η ελπίδα είναι μεγάλος πειρασμός όπως πιστεύει ο ίδιος ) έως το να λυτρωθούμε από το νου, τον απόλυτο μονάρχη, και από την καρδιά, να ανεβούμε πιο πάνω και να ελευθερωθούμε. Μόνο αυτό να ζητούμε. Την ελευθερία, τίποτα άλλο! Έχουμε χρέη πολλά. Να νικήσουμε το νου, την καρδιά, τη ράτσα μας, το εγώ μας, και να ενωθούμε με το Σύμπαντο και τον Θεό και μαζί να γίνουμε Ένα....  *****************************
Ήσυχα, καθαρά, κοιτάζω τον κόσµο και λέω: Όλα τούτα που θωρώ, γρικώ, γεύουµαι, οσφραίνουµαι κι αγγίζω είναι πλάσµατα του νου µου. 

Ο ήλιος ανεβαίνει, κατεβαίνει µέσα στο κρανίο µου. Στο ένα µελίγγι µου ανατέλνει ο ήλιος, στο άλλο βασιλεύει ο ήλιος. 
Τ' άστρα λάµπουν µέσα στο µυαλό µου, οι Ιδέες, οι άνθρωποι και τα ζώα βόσκουν µέσα στο λιγόχρονο κεφάλι µου, τραγούδια και κλάµατα γιοµώνουν τα στρουφιχτά κοχύλια των αυτιών µου και τρικυµίζουν µια στιγµή τον αγέρα· 
σβήνει το µυαλό µου, κι όλα, ουρανός και γης, αφανίζουνται. 
"Εγώ µονάχα υπάρχω!" φωνάζει ο νους. !!! Δικο σας...
Με αυτές τις σκέψεις κλείνω εδω σας έδωσα δουλειά για το σπίτι "τροφή για σκέψη "αύριο θα σας εξετάσω στην ασκητική του Καζαντζάκη τι καταλάβατε...θα μπει διαγώνισμα τα sos σας τα έδωσα... ως αύριο  σας καληνυχτίζω φιλιά ..
Μουατςςς ..

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured