ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Home Sweet Home Isn't ???

Back Home Again ..για ακόμα μια χρονιά επιστροφή στην Αθήνα λοιπόν που δεν με καλωσόρισε όπως άλλες φορές με υποδέχτηκε με βροχές και κρύο χειμωνιάτικη Αθήνα βρήκα... κι εγώ έκανα μπάνια στην Αυγουστιατικη θάλασσα μέχρι το μεσημέρι που πήρα το καράβι ..ισως διαισθάνθηκε την αλλαγή μέσα μου οτι αυτή τη φορά γυρίζω με το ζορι η σχέση μας είναι αμοιβαία αντιπάθεια, ...και το λέω αυτό γιατί κάθε χρόνο βλέπω έντονη τη διαφορά σε μένα οσο δένομαι με αυτό το νησί τόσο δύσκολα αποχωρίζομαι τους ανθρώπους φεύγω απο ενα περιβάλλον χαλαρό με ανθρώπους ωραίους με ανοιχτούς ορίζοντες κέφι για Ζωή όνειρα χαρούμενους με ωραία αύρα ,και δεν μιλάω για τους ντόπιους επηρεασμένη και γω σε αυτό το γενικότερο κλίμα και έρχομαι σε μια Αθήνα που όλοι κλαίγονται μεμψιμοιρούν έχουν μια στριφτοκωλιαση και μια δυσεντερία ξινίλα και κακή κριτική για οτι κάνεις και δεν έχουν όραμα ρε παιδί μου είναι μονό με ένα αν δεν ..τότε τι ?? και ?? τι έγινε ακόμα μια εμπειρία λοιπόν ...ετσι είναι θέλει ρίσκο η Ζωή να σε σεβαστεί να σου φερθεί ετσι όπως εσυ θέλεις πρέπει να το κερδίσεις τον σεβασμό ..έτσι δεν λένε?? με ρίχνει ψυχολογικά με καταπίνει σαν ενα μεγάλο τέρας αυτός ο κόκκινος ο καναπές μου στο γραφείο φταίει θα τον βάψω μαύρο να μου θυμίζει τη μαύρη τρύπα του σύμπαντος ούτως ώστε να μην ξανακατσω και με καταπιεί και φέτος.. Αντίσταση στον καναπέ για να στηρίξω το όραμά μου τα όνειρα μου που ως δια μαγείας πάντα βρίσκουν τον τρόπο να γκρεμίζονται στη μέση της διαδρομής....
Αντίσταση λοιπόν για καλύτερες άμυνες και ισορροπίες αυτο το χειμώνα ... Και νομίζω πως αν όλοι οι άνθρωποι σκέφτονταν έτσι, τα πράγματα θα γίνονταν καλύτερα. - Θετική σκέψη, λοιπόν. Είναι το παν θα βρεις την ισορροπία σου..και θα σας βοηθήσουν να πραγματοποιήσετε τα όνειρά σας...Αυτό θα είναι το μότο μου για αυτο το χειμώνα και δεν αναβάλω τίποτα ....εδώ και τώρα ολα ..η τίποτα !!! Καλώς σας βρήκα καλό δημιουργικό χειμώνα να έχουμε και θα τα λέμε εδώ..και μην ξεχνάτε ~~~~~~~~~~ Think positive ~~~~~~


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured