ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Αλήθεια, με πόσα 'Αρλεκιν ξεχνιέμαι;??

Αυτό το καιρό ζω στη φαντασία μου σε ένα ροζ αρλεκίν.. σαν τον Σκοτεινό Δούκα πάρτε μια γεύση ..Πού πάει να μπλέξει η λαίδη Αραμπελα; Περίεργες φήμες κυκλοφορούν γύρω από το θάνατο της πρώτης γυναίκας του Δούκα Μπορεί η Αραμπελα να βρίσκεται σε κίνδυνο; Ή ο διαβόητος δούκας θα αποδείξει ότι όλη η υψηλή κοινωνία κάνει λάθος γι' αυτόν; Η παρολίγον φίλη και συνάδελφος Carole Mortimer έχει πιάσει το νόημα .. έχει μια ζωή γεμάτη από λεφτά και ζει το παραμυθι της δεν ξέρει από κρίση ενώ εμένα μικρές ασήμαντες λεπτομέρειες όπως η οικονομική μου κατάσταση με κάνει να φαντασιώνομαι ψηλοτάβανα δυάρια στο London ή κουκλίστικες γκαρσονιέρες στο Παρίσι σαν να μια άλλη Αμελί ή Αραμπελα με το Δούκα της ,και άλλες τέτοιες παπαριες συγνώμη ροζ φίλες μου αλλά όλα αυτά τα λέω με αφορμή ένα διαγωνισμό που κάνει το love radio http://www.arlekin.gr/various.asp?id=10.. «ΓΡΑΨΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΓΑΠΗΣ» επίδοξοι συγγράφεις να η ευκαιρία σας να γίνεται μια ακόμη πένα στη ροζ λογοτεχνία ..μπαίνω στον πειρασμό να δω το έπαθλο Χμμ. !!χρήματα σκέφτομαι αλλά μπα .. ήταν 4ημερη κρουαζιέρα δεν με χαλάει. Και θα είμαι και μια εκδιδόμενη ροζ συγγραφέας εννοούσα βρε κουτά ..τι νομίσατε !! μπήκα στο δίλημμα να πέσω τόσο χαμηλά εγώ η καλλιτεχνώ-κουλτουριάρης (το έχω υιοθετήσει εδώ και πολύ καιρό!)ΜΑΛΛΟΝ ΜΕΓΑΛΩΣΑ Υ.Γ: είναι και της υψηλής Γραπτικής τρομάρα μου Anyway ! Το ότι θα έγραφα ένα αριστούργημα το είχα σίγουρο η τρελή λοιπόν Σας φτιάχνω εικόνα η Sarra Jessica parker έφυγε τρέχοντας από το σπίτι της ντυμένη κομψά οπως παντα – Συνδύασε ένα κομψό φόρεμα με πιέτες σε γλυκιά ροζ απόχρωση με ένα white off παλτό και olive πέδιλα. Το key point όμως ήταν η πολύχρωμη τσάντα της. Έτσι λοιπόν έφτασε μπροστά από ένα περίπτερο λέμε τώρα κάπου εκεί στο new York και βλέπει το αριστούργημα μου να κρέμεται με μανταλάκι πάλι λεμε τώρα θα με διαβάσει και απο τη ζήλια της θα κόψει όλες τις Louboutins ψηλοτάκουνες γόβες της με ψαλίδι έσκασε από το κακό της τρέμε.. Sarra Jessica Parker .. I'm Coming Out – Aς σοβαρευτούμε ..
Τώρα θα μου πείτε δηλαδή το alter ego του Αμερικανού πορνόγερου συγγραφέα Charles Bukowski είναι τέχνη?? η 50 Αποχρώσεις του γκρι της Ε.Λ.Τζέιμς ,που είναι η Μεγαλύτερη Πατάτα του Αιώνα και πούλησε πούλησε παγκοσμίως 40 εκατ. αντίτυπα, σε έντυπη και e-book μορφή είναι τέχνη?? για μένα είναι ένα σαδομαζοχιστικό βιτσιόζικο Φτηνιάρικο πόρνο: Και ερχόμαστε στο ζητούμενο: Ποια πλεκτάνη μας στήνουν οι εκδοτικοί οίκοι και πουλάνε, ωσάν τρελοί στη μορφή της "βιβλιάρας"όλα αυτά τα πορνοβιβλια και θεωρούμε , ένα ταπεινό αρλεκίνε υποβίβαση της κουλτούρας και ποσό λεπτές είναι οι ισορροπίες ανάμεσά σε ευυπόληπτους συγγραφείς και ροζ Αναρωτιέμαι όμως μήπως θα ήταν και περίεργο αν το σύνολο του κόσμου διάβαζε Καμύ και Μαν και Σαραμάγκου. Είναι και λίγο φυσιολογικό, είναι και λίγο "σκευωρία". Προσωπικά, όσο ελιτίστικο και αν ακούγεται αυτό, δεν έχω τίποτα να μοιραστώ με τον αναγνώστη της Μαντά ή της Δημουλιδου, δεν έχω την ανάγκη να εμβαθύνω πάντα σε κάτι. αναλογα τη στιγμή και τις ανάγκες μου  Με την ίδια λογική, θα πήγαινα στα μπουζούκια μια στα χίλια χρόνια για να πιώ, να γελάσω και αυτό. Αλίμονο αν όλοι είχαμε τα ίδια γούστα ή την ίδια φιλοσοφία ζωής. Κι αλίμονο αν είμαστε για πάντα χαμένοι στην αναζήτηση του βαθύτερου νοήματος. Φυσικά και χρειαζόμαστε και τη διασκέδαση και όχι μόνο την ψυχαγωγία. "Αυτό που με στεναχωρεί είναι ότι παγκοσμίως δεν έχουμε καμία δικλίδα ασφαλείας - κριτικής σκέψης - απέναντι στη συσσωρευμένη μαλακία, και όταν "σκάσει" κάτι σοβαρό θα ακολουθήσουμε σαν τα ανδρείκελα «να γιατί πουλάει η ροζ λογοτεχνία έχει πιάσει Το μυστικό κάνει τη γυναίκα να νιώσει ξεχωριστή, να συνειδητοποιήσει ότι αν πιστέψει στον εαυτό της τότε θα κερδίσει ό,τι επιθυμεί. Και θα νιώσει να λιποθυμά στα χέρια του καθώς «την αγκάλιασε και τον ένιωσε να σκληραίνει, ενώ τα γαλάζια μάτια του σκούραιναν από πόθο»…Ουφ !!! Αλήθεια, με πόσα Αρλεκίν ξεχνιέμαι;
Τι λέτε έχω ελπίδες να πάω αυτό το ταξίδι ?? Θα γίνω μια γιαγιά με ροζ μαλλιά που θα λέει όλο ιστορίες στα εγγόνια της. . Μάλλον είχα πολλά να σας πω! Η ψυχή μου, η φαντασία μου και ένας υπολογιστής και με ταξιδεύει σε άλλο πλανήτη… κάπου μακριά από δω, στη χώρα της αιώνιας 
παιδικότητας…. Ευχαριστώ που ταξιδέψατε μαζί μου. Τα υπόλοιπα στα όνειρα σας ….καλή νύχτα


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured