ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Ήρθε η ώρα```


Δεν έχω ξυπνήσει καλά σήμερα…πάλι βλέπω βαλίτσες γύρω μου και αισθάνομαι ένα Déjà vu  το χω ξαναζήσει "πάλι ήρθ' η ώρα να  φύγω και αναρωτιέμαι είναι πηγαιμός η επιστροφή; που ανήκω τελικά ; εκεί η εδώ ;θυμάμαι τον εαυτό μου με μια βαλίτσα στο χέρι, καθώς αλλάζω συνεχώς μέρη, σπίτια, φίλους, αγάπες, γειτονιές. Το έχουμε στην οικογένεια αυτό το συνήθειο να μην το πω φευγιό.. Λες και ανέκαθεν γουστάραμε κατά βάθος τη διαρκή μετάβαση από τόπο σε τόπο. Λες και φοβόμαστε να δεθούμε πολύ με το χώμα μήπως και βγάλουμε ρίζες  και τα πρόσωπα που έχουν φυτρώσει γύρω του και αποχωρούμε ακριβώς την ώρα που οι σχέσεις πάνε να ριζώσουν για τα καλά Και αυτό που με πειράζει πιο πολύ είναι ότι χάνω επεισόδιά και  παρακολουθώ από μακριά τις ζωές των δικών μου ανθρώπων και ύστερα από όλα αυτά τα πέρα-δώθε, θες κάποια στιγμή να κατασταλάξεις, να σταματήσεις πια να στριμώχνεις τις ημέρες σου όλες μέσα σε μια βαλίτσα Αχ αυτή η  βαλίτσα μου! Την αγαπάω και τη μισώ συνάμα. Είναι ο άλλος μου εαυτός “Πρέπει να πάψεις να δένεσαι”, έλεγα πάντα στον  μου, “Η ζωή είναι ένας κόμπος που διαρκώς πρέπει να θυμάσαι πώς λύνεται, γιατί αλλιώς θα σε πνίξει”. Κόμποι λυμένοι, βίρα τις άγκυρες! ήμουν Μια ζωή..
Τώρα πια  με κουράζει  αυτή η μόνιμη ευχή για καλό ταξίδι και που μετά από λίγο γίνεται καλωσόρισμα και ξεπροβόδισμα και αναχώρηση ξανά και φόβος Και φτου κι απ’ την αρχή…Βαρέθηκα να είμαι σαν τα αποδημητικά πουλιά,…..Ξέρω πολύ καλά και ποια είμαι και που είμαι και από που έρχομαι και που πηγαίνω ,αλλά βαρέθηκα  να μην με χωράει ο τόπος όλος και ήρθε η ώρα να πω χαλάλι όλα αυτά τα κοσμογυρίσματα, χαλάλι οι φιλίες και οι έρωτες που ξεριζώθηκαν , χαλάλι  για όσα έγιναν και για όσα δεν πρόλαβαν να γίνουν,για κάποιο λόγο γίνονται όλα στη ζωή μας διδασκόμαστε σμιλευόμαστε και έτσι  στην πράξη έμαθα πια να λειτουργώ με την ψυχρή λογική και όχι με ρομαντικές μαθητικές προσθεσούλες…είναι σκληρό  την ώρα που εσύ έρχεσαι, οι άλλοι να  φεύγουν…από τη ζωή σου και λες .. Αν είναι δυνατόν και όμως αυτή είναι …Η ιστορία της ζωής μου...Γι'αυτό και δεν μ"αρεσει η λέξη ΑΝΤΙΟ....

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured