ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Ευτυχισμένα μου γενέθλια...

Ναι βρέ σήμερα μεγάλωσα ένα χρόνο E..και? Αυτή η μέρα δεν έχω αποφασίσει αν μ΄αρέσει ή όχι. Νομίζω ότι τη μισώ δεν φτάνει που μεγαλώνω Κάθε χρόνο πρέπει να το γιορτάζω κι από πάνω.? Προτιμώ όλες τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου που δε χρειάζεται να γιορτάζω το θαύμα της ύπαρξής μου και την ωριμότητα των καρπών του δέντρου μου. Γενέθλια σημαίνουν είμαστε ακόμα ζωντανοί και μεγαλώνουμε, μεγαλώνουμε, . Μεγαλώνω κι εγώ και κάπως σκέφτομαι τα κλασικά, ότι γερνάω κι ότι θα πεθάνω. Ο θάνατος είναι κάτι που γενικά με απασχολεί ιδιαιτέρως, το τελευταίο καιρό έχει για τα καλά κάτσει πάνω από το κεφάλι μου. Είναι μια γροθιά στο στομάχι, butterflies in my stomach που λένε και οι φίλοι μου οι Άγγλοι. Το να μεγαλώνεις σημαίνει ξέρω ποια είμαι, ξέρω τι και ποιον αγαπώ και δεν φοβάμαι να το διεκδικήσω.. Σημαίνει να αποδέχεσαι ότι πλέον επιβάλλεται να φοράς καθημερινά κρέμες και καλλυντικά, ακόμη κι αν εσύ το μόνο που είχες μάθει μέχρι σήμερα ήταν απλώς να πλένεις το πρόσωπό σου κάθε βράδυ. Σημαίνει να αντικρίζεις αυτές τις μικρές, ενοχλητικές ρυτίδες στο πάνω χείλος ,και λες είναι δίκες μου και πλέον σε αυτή την ηλικία δεν ανέχεσαι τις χαζομάρες του καθενός αυτό σημαίνει μεγαλώνω ~~~
Λοιπόν στην δεδομένη ηλικία, ( σιγά μη σου πω και ποια ....αλώστε θα το καταλάβεις όταν έρθει η ώρα όπως έλεγε η σοφή μανούλα μου...εκεί που είστε, ήμουνα.....κι εκεί που είμαι. Θάρθετε Ναι, μεγάλωσα ένα χρόνο ακόμα! Ε και ? έμαθα στη ζωή μου "Πέτρα που κυλάει, δε χορταριάζει". πέτρα που μένει ακούνητη,πιάνει σκόνη και μούχλα κι οι χορταριασμένες πέτρες ούτε για να καθίσει κάνεις να ξαποστάσει δεν χρησιμεύουν, άμα την πατήσεις δε... και κάτσεις πάνω τους, χάλια γίνεσαι αυτό κάνω για μένα προσπαθώ να μην χορταριάσω να μην βαλτώνω στη ζωή μου..κάθε μέρα νοιώθω Έκσταση και χαρά που ξύπνησα και σήμερα με μαγεύουν και με ξαφνιάζουν ακόμα ωραία τοπία και πρωινές ομίχλες ένα ηλιοβασίλεμα στη θάλασσα απολαμβάνω Ανθρώπους με θετική διάθεση, χαμόγελα και ποιότητα.Μια καθημερινότητα που έχει το ναρκωτικό της περιήγησης, της αναζήτησης του καινούριου- και όσο ψάχνεις, βρίσκεις!Νομοτέλεια και μια (συμβουλή..αποφεύγετε τις χορταριασμένες πέτρες..) Και αλλά πολλά θα μπορούσα να απαριθμώ για τα άγχη μιας κυρίας που φορτώθηκε άλλον ένα χρόνο στην πλάτη της..θα μπορούσα να γεμίσω πολλές σελίδες Α4 με τέτοια Somebody stop me.. Γιατί πια, δεν έχω χρόνο!!-Ουπς~~ ~~κοπιάστε γιορτάζω και κερνάω !!


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured