ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Έρχεται το καλοκαίρι..το νοιώθω Εσείς ?

Δεν μπορεί να μην το νιώσατε αυτές τις μέρες ανέβηκε η θερμοκρασία πετάξαμε τα ρούχα μας και φάνηκαν τα παχάκια μας Ουπςς !!Τώρα τι κάνουμε; Καιρός να μαζευτούμε να κάψουμε τα λίπη από το Πάσχα εντάξει λίγο περπάτημα λίγο δίαιτα μην το παρακάνετε δεν είμαι εδώ να δώσω συμβουλές για ρούχα τάσεις μόδας μανικιούρ μακιγιάζ trends του καλοκαιριού δεν είμαι εγώ για αυτά sorry φίλες μου αν σας απογοητεύω Τώρα...όσο για τις διακοπές αν ανησυχείτε για τα παχάκια σας με το μαγιό σας έχω λύση πάρτε ολόσωμο ένα νούμερο μεγαλύτερο κρίμα είναι να στερηθείτε ένα γλυκό ένα παγωτό ένα μουσακά και σήμερα ξύπνησα με λαχταρά να φάω παγωτό αυτό με το χωνάκι δυο μπάλες γιαούρτι βύσσινο και φράουλα σορμπε με σιρόπι βύσσινο και καραμελωμένα αμύγδαλα από πάνω Μμμ!! αμαρτία σκέτη είναι λιγώθηκα στη σκέψη τρέχουν τα σάλια μου 
Αχ~είμαι λιχούδα τι να κάνω δεν μπορώ να αντισταθώ στους επίγειους πειρασμούς τρέμω στη σκέψη τις δίαιτας να στερηθώ όλες αυτές τις απολαύσεις γι αυτό και δεν έχω κάνει δίαιτα ποτέ στη ζωή μου το DNA μου φταίει για πολλά#δενυπάρχειςουλέωω 
το καλοκαίρι Απελευθερώνεσαι από σκέψεις ρούχα αντικείμενα όλα γύρω μας ζωντανεύουν. Νιώθω τις αισθήσεις μου να εντείνονται,απογειώνονται νιώθω το κορμί μου ν’αναζωογονείται, τη ψυχή μου να χαλαρώνει...  Πλησιάζει το μυρίζω παντού καλοκαιρινά αρώματα. Καρύδα, παραλίες, δροσερά αεράκια, φρούτα και λουλούδια Χρώμα, διάθεση, χαρά, χαμόγελα! Επιτέλους.. Μύρισε καλοκαίρι..... και θαλασσινή αλμύρα! Ώρα για ταξίδια έστω και νοερα Ακούω το κύμα να σκάει στην παράλια και το θαλασσινό αεράκι να με τυλίγει με αλμυρά πάντα μου άρεσε να εναποθέτω τα όνειρά μου στην θάλασσα ..Αχ μου έλειψες Θαλασσίτσα μου σε λατρεύω σου έρχομαι !! Καλοκαίρι σημαίνει... ελαφρότητα του 'είναι' σου. Πετάξτε ότι σας βαραίνει και απολαύστε τις καλοκαιρινές μικρές στιγμές μας, αυτές δηλαδή που υποδηλώνουν πως το καλοκαίρι είναι εδώ και σου χαμογελά, δεν χρειάζονται ούτε ξενοδοχεία, ούτε φοίνικες, ούτε καραβάκια. Για να ζωντανέψουν, θέλουν μονάχα μερικές από τις αισθήσεις μας! Φεύγω πάω να πάρω εκείνο το παγωτό που λέγαμε Αυτή η αίσθηση δεν παίζεται με τίποτα... Θα βάλω μια τελεία μόνο .

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured