ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Ξωτικό (ΑΥΤΗ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ) ..

Έχω σαν moto : μη προσπαθείς να αναστήσεις κανένα και τίποτα! Αποδέξου, συνειδητοποίησε, προχώρα…Σε θεωρητική βάση το προσπαθώ το αποδέχομαι το παλεύω και κάνω χαρούμενες σκέψεις για τις δύσκολες στιγμές όταν όλος ο κόσμος καταρρέει γύρω μου.. Υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ του να τα παρατάς και του να προχωράς. Το να προχωράς δεν σημαίνει ότι τα παρατάς, αλλά ότι αποδέχεσαι ότι υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν μπορούν να αλλάξουν και προχωράς που σημαίνει ότι επιλέγεις να είσαι ευτυχισμένος αντί πληγωμένος ..δεν αφήνω κανέναν να μου πει ποια είμαι δεν δέχομαι να ορίσει κανείς τη ζωή μου, εκτός από τον εαυτό μου…γιατί τα λάθη μου είναι ραμμένα και κομμένα με καλές προθέσεις πάντα … Με απλά λόγια ζω με το δόγμα «Πρέπει να το δοκιμάσω για να δω αν μου ταιριάζει». Υπό αυτό το πρίσμα, καταλαβαίνεις ότι οι εσωτερικές μάχες που βιώνεις και το παρελθόν που καλείσαι να αποδεχτείς δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια διαδικασία αποτοξίνωσης...αυτοκάθαρση !!!
Για να προχωρήσεις μετά, με καθαρή καρδιά, στη νέα αρχή… είναι κάτι σαν σκωτσέζικο ντους από την αυτοτιμωρία στην ανακούφιση..Για κάποιους, οι καλές καταστάσεις κρατάνε για μια ζωή, συμβιβάζονται ίσως ..δεν με απασχολεί αλλά για τους περισσότερους, το να μην ξέρεις πότε πρέπει να προχωρήσεις μπορεί να τους κρατήσει πίσω για πάντα και χάνεις μέρος από τη ζωή σου…αυτό δεν το επιτρέπω στον εαυτό μου!! Αλώστε Η ζωή σπάνια καταλήγει ακριβώς με τον τρόπο που θες, αλλά εξακολουθείς να έχεις την ευκαιρία να την κάνεις σπουδαία. Εμείς αποφασίζουμε Πρέπει να κάνεις ότι μπορείς, με ότι έχεις, εκεί είναι το μυστικό φαντάζομαι ..στα μικρά πράγματα που μας περιβάλουν να τα κάνουμε μεγάλα δεν υπάρχει ευτυχία με προϋποθέσεις Αποδέχομαι τη ζωή άνευ όρων. Συνειδητοποίησα ότι η ίδια η ζωή ακροβατεί μεταξύ του ιδανικού και της απογοήτευσης… Διάβασα κάπου «τα ισχυρά τείχη κουνιούνται, αλλά ποτέ δεν καταρρέουν’». Η ζωή πάντα προσφέρει μια ακόμα ευκαιρία – λέγεται αύριο… Η αληθινή τραγωδία της ζωής δεν είναι ο θάνατος, αλλά το πάθος που αφήνουμε να πεθάνει μέσα μας ενώ είμαστε ακόμα ζωντανοί. Και λέω πάντα στον εαυτό μου... Ξωτικό (ΑΥΤΗ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ) Υπάρχει πολλή ζωή ακόμα για να ζήσεις… Είμαι ένα έργο σε εξέλιξη, που σημαίνει ότι θα φτάσω εκεί που θέλω σιγά-σιγά, όχι με τη μία. ..Αύριο θα είναι μια καινούργια μέρα – μια νέα αρχή 'Αλωστε τα καλύτερα Έρχονται~~~

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured