ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Καλοκαίρι τέλος….Λοιπόν~~

How I ended this summer ? Έλα μου ντε!!
Η μάχη τέλειωσε συναισθήματα ανάκατα ..Απολογισμός ? Όχι ακόμα έχουν μείνει λίγα οχυρά να πέσουν ,οι παραλίες ερημώνουν τα καραβια γεμάτα από παρέες και ταξιδιωτικές βαλίτσες φορτωμένες σε πορτ. μπάγκαζ μας αποχαιρετούν .. σουρουπώνει νωρίς τώρα πια, αλλάξαν τα χρώματα στην ατμόσφαιρα κρύωσε ο καιρός η ζακέτα επιβάλλεται τα βραδυα και όμως ..Όταν νυχτώνει στο Αιγαίο είναι όμορφα σου λέω ..Για μένα παραμένουν εδώ τα γαλαζοπράσινα νερά…Αυτά που με προκαλούν να κολυμπήσω με λίγους και καλούς φίλους ή και μόνη ακούω τις δικές μου μουσικές επιλογές χωρίς τάκα-τούκα. και άλλα μουσικά όργανα που σου μουτζουρώνουν την αισθητική τώρα θα βρω την ευτυχία τις τελευταίες μου νύχτες και μέρες στο νησί .. να γεμίσω μπαταρίες το έχω ανάγκη. να κοιμηθώ ένα δεκατετράωρο Ήταν ένα ζόρικο καλοκαίρι τώρα θα μαζέψω αναμνήσεις να με συντροφεύουν όλο το χειμώνα γιατί θέλω το καλοκαίρι να ρέει άφθονο μέσα μου όλο το χρόνο.. για μένα είναι μόνο δουλειά δε θυμάμαι πόσες ώρες δουλεύω.. Ναι υπάρχουμε κι εμείς που δουλεύουμε την καλοκαιρινή σεζόν. Χωρίς ωράριο Τώρα πια δεν χρειάζεται κάθε μέρα να βάζω το χαμογελαστό μου προσωπείο για να εξυπηρετήσω και Να ικανοποιήσω και την πιο παράλογη επιθυμία του κάθε καταπιεσμένου τουρίστα ελληνα και μη επειδή χαλαρώνει!! Είμαι εδώ Για να απολαμβάνει ο κοσμάκης τις διακοπές του το καλοκαίρι του, Και πολλές φορές μέσα μου ζηλεύω και λέω: Γιατί αυτοί και όχι εγώ; Και μετά από λίγο ισορροπώ και πάλι: και λέω στον εαυτό μου η δουλειά σου είναι. Το χειμώνα που αυτοί θα δουλεύουν, εσύ θα κάθεσαι..Ίσως φταίει η δουλειά μου ίσως φταίει το ζώδιο, ίσως φταίνε τα φεγγάρια, δεν το ‘χω ξεκαθαρίσει ακόμη anyway όλα αυτά τα γραφώ για να γιορτάσω τη νίκη μου που κι αυτό το καλοκαίρι είμαι ακόμα ζωντανή στη σκηνή.. Ως του χρόνου έχει ο Θεός!» θα τα λεμε  συχνά από δω και πέρα ..Μου λείψατε πάρα πολύ και μετά από καιρό σιωπής, έχω να πω πολλά !!!


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured