ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

- Άλλο τι δείχνεις οτι είσαι και άλλο τι είσαι πραγματικά,



Διάβαζα κάπου μια ατάκα του, F B "Αυτή που βλέπετε "παραπάνω Δυστυχώς άλλο τι δείχνεις άλλο τι είσαι κάποιες φορές με τρομάζει ο ίδιος ο εαυτός μου... με ανακαλύπτω καθημερινά ...Ίσως να δείχνω ότι έχω αυτοέλεγχο και αποφασιστικότητα, όμως συνυπάρχουν όλα μέσα μου είμαι ταυτόχρονα ευαίσθητη ρομαντική ιδεαλίστρια όπως και οποιοσδήποτε άλλος. Ίσως να φαίνομαι σκληρό καρύδι, να δείχνω αποφασιστική απολυτή και ταυτόχρονα ευαίσθητη και θηλυκό που αποζητά ένα ώμο μια αγκαλιά να κουμπώσει δύσκολο να ακροβατείς αυτό που πρέπει να είσαι με τις ανάγκες σου να βάζεις σε δεύτερη μοίρα και εσύ εκεί προσπαθείς παλεύεις να ισορροπήσεις τα ανισόρροπα και όλο ψάχνεις για το άλλο μισό που ποτέ δεν είναι αρκετό που πάντα κάτι λείπει ακόμα κι αν ξέρεις ότι φταις εσύ μέσα σου νοιώθεις σαν ένα ένα κουβάρι κάμπιες φυλακισμένες σε ένα κουκούλι πεθαίνουν τις πνίγεις για να μην γίνουν ποτέ πεταλούδες δύσκολο να διαχειριστείς με σύνεση την ελευθερία σου να αποδεχτεις ότι είσαι ένας άνθρωπος ανασφαλείς πώς να κουμπώσει μάτια μου μια μισή αγκαλιά δεν χωρά στο παραμύθι γιατί πάντα μισή θα είναι όταν ζυγιάζεις τα υπέρ και τα κατά έτσι κάνεις τη ζωή απλά μαθηματικά τη χάνω τι κερδίζω ? μονο χάνεις πίστεψε με οι αριθμοί πάντα ψυχροί αριθμοί θα είναι ..και μας Γαμάνε το μυαλό καθημερινά για το συναίσθημα ΕΡΩΤΑ ΑΓΑΠΗ και ανεβάζουμε τον πήχη ψηλά και αναρωτιέσαι που είναι αυτός ο απόλυτος έρωτας γιατί δεν τον ζω εγώ που είναι οι πεταλούδες το σφίξιμο κάνω κάτι λάθος δεν είμαι άξια δεν είμαι αρκετή να το ζήσω δεν βρήκα τον κατάλληλο ? τι φταίει με μένα? Που είναι όλα αυτά που μου υπόσχονται τα περιοδικά ? τα media? Ο μικρόκοσμος που Ζω ? Αναρωτιέσαι « Μονο σε μένα πέφτουν όλοι οι βάτραχοι? Βαρέθηκα να κάνω τους άλλους μάγκες να εξηγώ αλήθειες και αυτονόητα είναι όλοι οι άλλοι μπερδεμένοι η εγώ είμαι? Και αν έρθει θα το αναγνωρίσω η θα με προσπεράσει? Και λύθηκαν με μιας οι απορίες μου ως δια μαγείας όταν έπεσα πάνω σε ένα άρθρο του Δεγαμινιωτη παραθέτω link  Δες Εδω !!  Τα βλέμματα. ...Oλες οι απαντήσεις μου βρίσκονται στην τελευταία παράγραφο του ίσως και οι δικές σας !!!
 
Ξέρεις πως ένα πρωί αυτό το Θεριό που κρύβεις μέσα σου θα ξυπνήσει.. και ο μόνος τρόπος τούτο όλο το πράμα θα είναι η λογική με την καρδιά να συμβαδίσει.. και πόσο δύσκολο δικέ μου να συμβαδίσει η καρδιά με την λογική από την στιγμή που οι δικές σου πριγκίπισσες δεν ήταν τίποτα άλλο παρά καθρέπτες του δικού σου εαυτού. Οι δικές σου πριγκίπισσες δεν ήταν τίποτα άλλο παρά πουτάνες που ήθελαν για λίγο να νιώσουν και εκείνες ερωμένες.

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured