ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ


ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ... <ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ>
Μπα… δεν θεωρώ τον εαυτό μου καλή νοικοκυρά. 


Μόλις ξεσκόνισα, υποτυπωδώς  κι αρχίζω να πιστεύω ότι δεν είμαι γεννημένη τόσο νοικοκυρά, γιατί νοικοκυρά δεν γεννιέσαι γίνεσαι, ενώ μου φαίνεται δηλαδή ότι είμαι τακτική, δεν είμαι, άλλο η εικόνα μου, άλλη η αλήθεια, ίσως φταίει το ζώδιο κι ο ωροσκόπος #ταύρος#, ίσως να είμαι πιο περιπετειώδης τύπος, ναι έτσι θέλω να πιστεύω, μου αρέσει να ζω και σε λίγη σκόνη, τί έπαθε δηλαδή ο ιντιάνα τζόουνς και τόσοι και τόσοι; 
Κι ενώ λοπόν ξεσκόνιζα, μου ερχόταν στο μυαλό η παροιμία "όσα βλέπει η πεθερά" τα λερωμένα, τ' άπλυτα, τα παραπεταμένα προσπαθώ να μαζέψω το σπίτι, λίγη σκούπα, υποτυπώδες σφουγγάρισμα, δεν ξέρω αλήθεια την διαφορά του υποτυπώδους, κανονικού και λεπτομερειακού σφουγγαρίσματος, θα υπάρχει φαντάζομαι, καλά δεν έγινε και τίποτε που δεν την ξέρω, 
Βασικά δεν προλαβαίνω να κάνω όσα θέλω και ποτέ το σπίτι μας δεν είναι τακτοποιημένο, συμμαζεμένο, όμορφο όπως το θέλω. Όλο κάτι βγαίνει στη μέση, όλο και κάποιο ρούχο πετάγεται περιμένοντας εναγωνίως πότε θα έρθει η σειρά του να μπει στην ντουλάπα, όλο και βγαίνει κάποιο πλυντήριο [...]
Ποια είναι η συνταγή της επιτυχίας; Στη ζωή τελικά επιτυγχάνουμε με ποια μέτρα και με ποια σταθμά; Μερικοί δουλεύουν όλοι μέρα, άλλοι ψάχνουν για δουλειά προσπαθώντας να ξεφύγουν από την ανεργία ενώ άλλοι έχουν απογοητευτεί και δεν κάνουν τίποτα. Μερικοί έχουν προλάβει και έχουν κάνει οικογένεια ενώ κάποιοι άλλοι παρόλο που το σκέφτονται δεν το τολμούν  και αν βρεις τον κατάλληλο που θέλεις να μοιραστεί τη Ζωή σου μαζί του κανε το test....
ΕΡΩΤΗΣΗ
 Είσαι από τους παραδοσιακούς εκείνους άντρες που ονειρεύονται γυρίζοντας στο σπίτι τους να βρίσκουν την καλή τους χαμογελαστή και πρόθυμη να τους σερβίρει φρεσκομαγειρεμένο παστίτσιο και να τους φέρει τις παντόφλες τους; 
Ή μήπως έχεις πιο μοντέρνο μυαλό και θεωρείς πως το ζευγάρι πρέπει να μοιράζεται και τις δουλειές του σπιτιού- εγώ μαγειρεύω, εσύ βάζεις πλυντήριο; 
 Έχεις καλομάθει, δηλαδή, από τη μαμά σου, που δεν σε άφησε ποτέ ούτε νερό να πάρεις μόνος σου, αλλά, αν χρειαστεί, θα πλύνεις και κανένα πιάτο;
Τι είδους νοικοκυρά θέλεις να είναι η καλή σου; θέλεις να 
Μοιάζει στη Βέφα Αλεξιάδου ή  να ακολουθεί το μοντέλο των “Real Housewives”;..
.ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ...

Δύσκολο να είσαι νοικοκυρά τελικά...
τώρα  καταλαβαίνω τη μαμά μου !!!
ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured