ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Θα βαριέσαι να βαρεθείς Ελληνα


Βαριέμαι βαριόμουν(α), θα βαριέμαι, ναι βαριέμαι πολύ κάθε μέρα σε όλους τους χρόνους και γι αυτό φταίει ο κωρονοιος Ναι αυτός μας άλλαξε τη ζωή  μας άλλαξε τις  συνήθειες μας  όλα αυτά που θεωρούσαμε βαρετή ρουτίνα .
Ουπς ..δεν το περίμενα αυτό από μένα ότι θα το έλεγα κι όμως 
Μου λείπει η προηγούμενη ζωή μου που ξυπνούσα με το ζόρι να πάω στη δουλειά μου που γκρίνιαζα για το ότι δεν έχω χρόνο για μένα..Ναι ολα αυτά μου λείπουν .
Είμαι κι εγώ ένα από τα θύματα του κορωνοιου που σταμάτησα ξαφνικά τη δουλειά μου κι έμεινα σπίτι και άντε έψησα  κουλουράκια μαγειρεύω όλη μέρα χοντροί θα βγούμε όλοι άλλαξα ντεκόρ γυμνάστηκα αν και βαριέμαι και πολύ Netflix δεν είχα δει πότε στη ζωή μου τόση πολύ τηλεόραση  ..Δες εδω  ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ
Ναι τα έκανα όλα αυτά ….και τώρα τι ? 
Πόσο ακόμα ? Θα συνεχιστεί αυτί η κατάσταση κυριε Τσιοδρα μας ? 'έχετε ακούσει την έκφραση «Του Ελληνομάχος ο τράχηλος ζυγόν δεν υπομένει». Ο λαός των Γραικών είναι ατίθασος και δύσκολος τουτέστιν Απρόβλεπτοι κρατήστε το αυτό παρακαλώ .
Ειδικά τώρα που μπήκε η Άνοιξη ο Ηλιος λάμπει τα πουλάκια τσίου τσίου πως θα μας κρατήσετε μέσα? Με διαδικτυακή ψυχολογική υποστήριξη?
Πως θα αντέξουμε αυτό το μένω σπίτι πόσο νομίζετε θα αντέξουμε κύριε Τσιοδρα μας?
Μήπως πρέπει να χαλαρώσετε τα μετρα να μην μας απειλείτε με drone στις εθνικές πρόστιμα και απαγορεύσεις "
Μην ξεχνάτε ότι έλληνας έχει φιλότιμο και θα πράξει τα δέοντα να προφυλάξει τους οικείους του κάνεις μας δεν θέλει να πεθάνει μέλος τις οικογενείας του αγαπάμε και φροντίζουμε τους γονείς μας περισσότερο από κάθε άλλη χωρά νομίζω ..δείξτε μας εμπιστοσύνη και θα πράξουμε τα δέοντα και αυτονόητα ¨"
Αλωστε σας το αποδείξαμε μεσα στην κρίση του κορονωϊού γίναμε  παράδειγμα προς μίμηση αυτός ο καινούριος υπέροχος  Ελληνας νίκησε τον «Ελληνάρα» όλοι βάλαμε πλάτη γίναμε παράδειγμα προς μίμηση για τους «κανονικούς» Ευρωπαίους και επίσης για πρώτη φορά μας χειροκροτούν.
- Αυτός Ο μικρός λαός που μόλις είχε βγει από μια δεκαετή οικονομική καταστροφή, άντεξε και είναι πλέον… δακτυλοδεικτούμενος αλλά μόνο για καλό λόγο.
Στεκόμαστε όρθιοι στην πρωτοφανή κρίση, αντέχουμε και ανοίγουμε δρόμους για το μέλλον ολλοι μας βγάλαμε στην επιφάνεια το φιλότιμο, την περηφάνια, την αγάπη για τον συνάνθρωπο, Ελληνα ή αλλοδαπό. Και Ναι πιστεύουμε  ότι μπορούμε να φτιάξουμε ένα κράτος και μια κοινωνία που δεν θα έχει να ζηλέψει τίποτε από κανέναν.
Κύριε Τσιοδρα μου ..σας Αφιερώνω αυτο " Άιντε θύμα άιντε ψώνιο, άντε σύμβολο αιώνιο.. 
Το ποίημα του Βάρναλη που τραγούδησε λεβέντικα ο Ξυλούρης μας

Δεν λυγάνε τα ξεράδια και πονάνε τα ρημάδια
κούτσα μια και κούτσα δυο στης ζωής το ρημαδιό
Μεροδούλι ξενοδούλι δέρναν ούλοι οι αφέντες δούλοι
ούλοι δούλοι αφεντικό και μ’ αφήναν νηστικό
και μ’ αφήναν νηστικό

Ανωχώρι καταχώρισα ανηφόρι κατηφόρα
και με κάμα και βροχή ώσπου μου `βγαινε η ψυχή
Είκοσι χρονώ γομάρι σήκωσα όλο το νταμάρι
κι έχτισα στην εμπασιά του χωριού την εκκλησιά
του χωριού την εκκλησιά

Άιντε θύμα άιντε ψώνιο άιντε σύμβολο αιώνιο
αν ξυπνήσεις μονομιάς θα `ρθει ανάποδα ο ντουνιάς
θα `ρθει ανάποδα ο ντουνιάς

Και ζευγάρι με το βόδι άλλο μπόι κι άλλο πόδι
όργωνα στα ρέματα τ αφεντός τα στρέμματα
Και στον πόλεμο όλα για όλα κουβαλούσα πολυβόλα
να σκοτώνονται οι λαοί για τ’ αφέντη το φαΐ
για τ’ αφέντη το φαί

Άιντε θύμα άιντε ψώνιο...

Koίτα οι άλλοι έχουν κινήσει έχει η πλάση κοκκινίσει
άλλος ήλιος έχει βγει σ’ άλλη θάλασσα άλλη γη

Άιντε θύμα άιντε ψώνιο...



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured