ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΣΑ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ Η ΑΝΟΙΞΗ



Μπήκε ο Μάρτιος και εσύ έχεις κάνει ήδη τα πρώτα σχέδια και όταν λέω εσύ εννοώ εγώ, γιατί εσύ το πιο πιθανό σαν φυσιολογικός άνθρωπος είναι να έχεις κάνει σχέδια για αποκριάτικη στολή ή για το που θα περάσεις τα κούλουμα (κούλουμα πόσο αστεία λέξη).
Τι και αν πλημμυρίσαμε πριν μια βδομάδα, τι και αν χιόνισε λίγο τον Φεβρουάριο, τι και αν ο καιρός έχει τρελαθεί, 
το "Μάρτης γδάρτης και παλουκοκαύτης" Είθε μόνο το παλούκι του Μάρτη να μην είναι ...μεγάλο όπως τον άλλων μηνών.Οχι δεν θα σου μιλήσω για την Τρύπα του όζοντος, ήρθε η άνοιξη.. και όλοι στα Social Media άρχισαν τις ευχές,τα χαμόγελα, αγκαλιές φιλιά, χαμός!
Μην βιαστείς λοιπόν να ποστάρεις στο facebook ‘Σοφία Βόσσου – Θα ‘ναι σαν να μπαίνει η Άνοιξη’ ή να βάλεις cover picture ένα λιβάδι γεμάτο μαργαρίτες.. κάνε μια μικρή υπομονή.


Φτιάξε Μάρτη για αρχή, αυτό το βραχιολάκι με τις κλωστές ναι ναι αυτό , όπως έκαναν οι γιαγιάδες μας γιατί η μόδα είναι τα Vintage, και άσε το συναίσθημα της μελισσούλας, της γύρης και του θαυμαστού κόσμου της φύσης γενικότερα να σε συνεπάρει γιατί μπαίνουμε σε περίοδο αναπαραγωγής. -
Από την άλλη, χαίρομαι. Μονίμως τελευταία και με ανησυχεί γιατί το θέλω το σκοτάδι μου εγώ, από τη φύση μου, αλλά τελευταία αναζητώ μόνο το φως. 
Και να γιατί χαίρομαι! Έρχεται η άνοιξη ! Η αγαπημένη μου εποχή. Ο Μάρτης είναι ο μήνας μου! Έχουν συμβεί τα πιο όμορφα στη ζωή μου τον μήνα Μάρτη...Και τον περιμένω κάθε χρόνο πως και πως, και δεν με έχει προδώσει ποτέ ο άτιμος!
Επειδή όμως είμαι και σπουδασμενη κοπέλα θα σου πω ότι η Άνοιξη επίσημα μπαίνει 21 Μαρτίου! Κάτι συμβαίνει με τα βόρεια και τα νότια ημισφαίρια δεν έχω πολύ-καταλάβει και η αλλαγή γίνεται στις 21 του μήνα....Τέλος πάντων...
Αλλά άλλο πράγμα η άνοιξη. Τα λουλούδια ανθίζουν, τα ζουζούνια σκάνε μύτη, μαζί και οι αλλεργίες, γιατί σε κάνα μήνα από τώρα σε βλέπω γεμάτο αλλεργίες με δάκρυα φτερνίσματα και άλλα τέτοια σέξι things -
Η ώρα αλλάζει, νυχτώνει αργά, η μέρα μεγαλώνει μαζί και η όρεξη για έξοδο... Και έξοδο όχι σε αυτά τα κλασσικά αποπνικτικά μέρη του χειμώνα που προσωπικά δεν μου αρέσουν καθόλου, αλλά σε μέρη που μυρίζεις την άνοιξη, την νιώθεις στα πνευμόνια σου ειδικά τις πρώτες βραδυνές ώρες.
Πλάκα, Μοναστηράκι, και όλα εκεί τα συναφή, είναι αγαπημένα την άνοιξη. Έχει θετική ενέργεια εκεί η περιοχή, και μυρωδιές. Έντονες μυρωδιές. Να γιατί αγαπώ άνοιξη. Οι μυρωδιές κάνουν πάρτυ. Είναι χαρακτηριστικές, αναγνωρίσιμες, και σου φωνάζουν ότι είναι η πιο όμορφη εποχή του χρόνου. Αναστατώνεσαι ρε παιδί μου την άνοιξη. Τα περισσότερα είδη ζευγαρώνουν αυτήν την εποχή, τυχαίο; Δεν νομίζω.
Αγαπώ άνοιξη. Ποτάκια στα πλακόστρωτα, ατημέλητο ντύσιμο που με τον καιρό όλο και θα λιγοστεύει και όλο και θα προχειρεύει. Έξοδοι της καθημερινές χωρίς τύψεις, χωρίς την κούραση που συνοδεύει το χειμώνα, γιατί βλέπεις κάπου εκεί τη γραμμή του τέρματος. Έχεις να περιμένεις πράγματα. Το καλοκαίρι, τις παρέες, την όρεξη, το φως, την ενέργεια. Μου έφτιαξα το κέφι, πάλι, με αυτά που σκέφτομαι. Γι αυτό τα γράφω κιόλας, μήπως φτιάξω και το δικό σας, αν είναι πεσμένο το ηθικό.

Άντε καλό μήνα!

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured