ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Αγαπημένη Φριδα Καλο (Magdalena Carmen Frida Kahlo Calderón)


Αγάπα κάποιον που να σε κοιτάει σαν να είσαι κάτι μαγικό.

Προσπάθησα να πνίξω τους καημούς μου, αλλά οι καταραμένοι έμαθαν να κολυμπούν

Πίνω για να ξεχάσω, αλλά τώρα δεν θυμάμαι τι. 
Ζωγραφίζω τον εαυτό μου γιατί είμαι ο άνθρωπος που γνωρίζω καλύτερα. 
Πόδια, τι τα χρειάζομαι από τη στιγμή που έχω φτερά να πετάξω; 
Αυτό που δεν με σκοτώνει, με θρέφει

Εάν μπορούσα να σου δώσω μόνο ένα πράγμα, θα ήθελα να σου δώσω την ικανότητα να δεις τον εαυτό σου μέσα από τα μάτια μου. 
Μόνο τότε θα καταλάβεις πόσο ξεχωριστός είσαι για μένα. Θα ήθελα να σου δώσω όλα αυτά που δεν είχες ποτέ και ούτε καν έτσι θα μπορούσες να μάθεις πόσο υπέροχο είναι να μπορώ να σε αγαπώ.

Τίποτα δεν είναι απόλυτο. Όλα αλλάζουν, όλα κινούνται, όλα περιστρέφονται και όλα πετούν και φεύγουν μακριά. Και τελικά, μπορούμε να αντέξουμε πολλά περισσότερα από όσα νομίζουμε ότι μπορούμε.

Τα αποφθέγματα της Φρίντα Κάλο μπορούν να βοηθήσουν τον καθένα από εμάς να μάθουμε να αναλώνουμε την ενέργεια μας στα σημαντικά πράγματα σε αυτή τη ζωή, και όχι στις λεπτομέρειες και στα προβλήματα.

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured