ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Καλό Μήνα ...Μάρτιος


Ήρθε και ο Μάρτης καλό μήνα να έχουμε...

 Πότε έφυγε ο Φλεβάρης και μπήκε ο Μάρτης, ειλικρινά δεν το κατάλαβα.
Ίσως επειδή τις 29 μέρες του Φλεβάρη τις πέρασα διακοπές,
Μπήκε ο Μάρτης όμως! Μπήκε η άνοιξη! Κοντοζυγώνει η παρέλαση της 25ης Μαρτίου,οι διακοπές του Πάσχα και το καλοκαίρι που θα ξαναφύγω! Ναι τι νομίζετε 14 εβδομάδες για το καλοκαίρι παρακαλώ πωπω σαν διαφήμιση του Jumbo κάνω Προσπαθώ να συγκεντρώσω  όλα όσα γύρω μου είναι χαοτικά γιατί δεν γίνεται να είμαι και  τελείως ανοργάνωτη ΟΚ  δεν έχω και πολύ διάθεση αυτές τις ημέρες αλλά πρέπει να το κάνω το παλεύω πρέπει να βάλω πολλά σε τάξη ανασύνταξη και keep going -  
Άλλωστε το είπε και το ζώδιο μου όλους τους ταύρους ο Μάρτης  πάει με χίλια  Σε όλες μου τις αποφάσεις θα έχω σύμμαχο την Αφροδίτη, τώρα ησύχασα που θα μου δημιουργήσει λεει νέες ιδέες για την επαγγελματική μου εξέλιξη από ιδέες πολλές έχω στη πράξη κολλάω γμτ.. anyway. Απ’ την άλλη,έχω και τον Ερμή  με ευνοεί στις επαφές μου αλλά και την προώθηση των ιδεών μου εγώ γιατί δεν βλέπω αυτή τη βοήθεια του Ερμή δεν ξέρω θα δείξει έχουμε ακόμα 30 μέρες ώσπου να βγει....λέει ακόμα ότι Στα επαγγελματικά, θα χρειαστεί να δουλέψω σε εντατικούς ρυθμούς για να κατακτήσω τους στόχους μου αλλά και για να διατηρήσετε τα κεκτημένα μου που απειλούνται από τον ανάδρομο Κρόνο τον κερατά!!...πρέπει να Δημιουργήσω γύρω μου μια προστατευτική ασπίδα ώστε να μην μπορεί κανείς να με βλάψει οπότε θα κοιμάμαι με την ασπίδα έχω μια κάπου στην αποθήκη ...Εδώ είναι τα ωραία ..Τα αισθηματικά μου ευνοούνται ιδιαίτερα και θα αρχίσω να βλέπω πιο σοβαρά τις σχέσεις μου,δεν ξέρω τι εννοεί αλλά θα δείξει κι αυτό  ,Αν πάλι ξεκινήσω κάποια σχέση τον Μάρτιο, θα έχει διάρκεια και προοπτικές οπότε πρέπει να βιαστώ!!!.λέει ότι θα βρεθώ μπροστά σε πλήθος επιλογών, σχετικά με το ποιος θα είναι ο καλύτερος σύντροφος για να φτιάξω μαζί του τη ζωή μου...λες !!!και αυτό θα μου το κάνει ο Πλούτωνας που  κινείται στον Αιγόκερω μαρεσει αυτό!!!, ¨Η Αφροδίτη, είναι ο κυβερνήτης πλανήτης μου,γι αυτό το μήνα τώρα καλό είναι αυτό κακό είναι δεν ξέρω  
Αυτή η διέλευση συμβαίνει στον δέκατο οίκο της επιτυχίας, όπου μπορώ επιτέλους να προχωρήσω φέρνοντας μεγαλύτερη δημιουργικότητα σε ότι κάνω αυτό με τους οίκους με μπερδεύει λίγο αλλά κρατάω το ρεζουμέ της υπόθεσης οτι ο Μάρτιος καλά θα πάει  τα συμπεράσματα δικά σας... Λοιπόν ..
Καλό μας μήνα βρε παιδιά, μακριά από μνημόνια, psi,αρρώστιες και στεναχώριες  ..Υγεία και ευτυχία να έχουμε ...
......Καλό μήνα λοιπόν!


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured