ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Καλημερα και Καλο Μηνα

Σεπτέμβρης και πάλι 1 του μήνα λήγει επίσημα το καλοκαίρι και η θητεία μου στο Άνεμος ....Τα κεφάλια μέσα για σας που επιστρέψετε στο κλεινόν άστυ...Αναμφίβολα ο πιο δύσκολος μήνας για τους περισσότερους είναι ο Σεπτέμβριος... Είναι η χρονική περίοδος που έχει τις μεγαλύτερες σκοτούρες στοίβα οι λογαριασμοί περιμεμενουν στο πατάκι της πόρτας η στο γραμματοκιβώτιο τις εισόδου anyway Κάθε χρόνο τα ίδια συναντάμε… Και όχι τίποτα άλλο, βγαίνουν… «ξινές» και οι διακοπές σε όσους φυσικά κατάφεραν να πάνε ας μην σας στεναχωρώ μέρα που είναι καιρός είναι να ξεπακετάρετε τα βατραχοπέδιλα, το τάβλι, τις βαλίτσες .. λοιπόν τα κεφάλια μέσα οι ιδέες έξω.. και μαζεύουμε τα μυαλά μας και δεν μιλάω ακόμα για χειμώνα.....
Διαβάζοντας το περσινό μου post... Καλό Μήνα 2013...Είχα έντονη την ανάγκη να φύγω ..φέτος δεν ξέρω αν θέλω να φύγω καλά είναι και δω τι να κάνω στη φρίκη της Αθήνας ευκαιρία να κάνω και διακοπές έχουμε πολύ καλό καιρό ακόμα σας προτείνω ανεπιφύλακτα διακοπές το Σεπτέμβρη έφυγε η Αθήνα απο το νησί ηρεμήσαμε χαλαρώσαμε και απολαμβάνουμε χαρά και εργασία ,Υπάρχουν πολλοί λόγοι που αξίζει κανείς να επιλέξει για τις διακοπές του τον Σεπτέμβρη. Εξάλλου, δεν είναι τυχαίο, πως οι πιο ψαγμένοι θα λέγαμε ταξιδιώτες, επιλέγουν τον μήνα αυτό ως βασικό μήνα για τις διακοπές τους ,είναι σαν να παρατείνουν το καλοκαίρι, είναι σαν να συνεχίζουν εκεί που οι άλλοι σταματούν.,δηλαδή τον Σεπτέμβριο, δημοφιλείς προορισμοί, έχουν ανακουφιστεί από την πολυκοσμία, καθώς δεν κάνεις μπάνιο και ηλιοθεραπεία ακουμπώντας την πετσέτα του διπλανού σου οι τιμές ασφαλώς είναι και πιο χαμηλές,Ο καιρός είναι ιδανικός, απολαμβάνει κανείς με όλες του τις αισθήσεις τα πάντα, ο τουρισμός είναι πιο ποιοτικός,θα σας φροντίσουμε καλύτερα δεν θα σας ξεπεταξουμε το ίδιο και η νυχτερινή διασκέδαση, αν είστε ερωτευμένος, θα βρείτε πολλά καταφύγια, κυρίως όμως θα έχετε τη δυνατότητα να βιώσετε πιο έντονα αυτό που αποκαλούμε ξεκούραση!...Αυτό έχω ανάγκη αυτό το καιρό ξεκούραση ηρεμία χαλαρότητα να βρω κι εγώ τη Νιρβάνα μου επιτέλους αν το καταφέρω ....(απόλυτη ευτυχία)..Μόνο αυτό έχω ανάγκη, αυτη τη στιγμή που δεν ξέρω από πού ξεπηδάει,αισθάνομαι...οτι με έβαλαν στο μπλέντερ και με έστυψαν και έχασα εμένα.. Ψάχνω όμως να βρω τι θέλω και τι αγαπώ να βρω ξανά τον δρόμο μου για την Ιθάκη μου και θα τον βρω έχω χρόνο για μένα τώρα πια πολύ εδώ θα τα λέμε όλο το Σεπτέμβρη Οκτώβρη και πα ει λέγοντας ..
Καλό μήνα είπαμε; Και λίγο πιο...think positive !!!!

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured