ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Ημέρα της Πετσούλας !!!

ΧΡΙΣΤΟΣ  ΑΝΕΣΤΗ

Εδώ θα μπορούσαμε να πούμε πολλά. Για Πάμε:

1) Ο άνθρωπος είναι κατασκευασμένος από τη φύση ζώο παμφάγο. Είναι ανάγκη να τρώει και κρέας. Οι πρωτεΐνες του κρέατος του είναι απαραίτητες για τη σωστή σωματική και (κυρίως) νοητική ανάπτυξη.

2) Το να τρώει το ένα είδος το άλλο, είναι απλά νόμος της φύσης και δεν χωράνε ...τύψεις. Αν κάποιος λυπάται τα αρνάκια τα καημένα, ας λυπηθεί και τα ραδικάκια που και αυτά έχουν ...ψυχή.

3) Το Πάσχα είναι εβραΐκή γιορτή που περιλαμβάνει και αρνί. (Ο Μωυσής δεν είπε να βάψουνε τις πόρτες με αίμα αρνιού?). Από εκεί μεταφέρθηκε και στους "χριστιανούς".

4) Γενικά δεν είμαι υπέρ των εθίμων. Δεν θα είχα αντίρρηση να φάω ψητό αρνί των 3 ιεραρχών και τόστ το πάσχα. Όμως δεν έχω και πρόβλημα να ακολουθήσω τις συνήθειες των άλλων.

5) Δεν μου αρέσει και πολύ το αρνί γιατί έχει πολύ λίπος. Το τρώω όμως αν κάποιος μου διαλέξει κομμάτια ψαχνό και παιδάκια . Προτιμώ τα άλλα κρέατα (μοσχάρι, κότα, γουρούνι).

6) Την όλη διαδικασία του πασχαλινού ψησίματος τη θεωρώ ανούσια, σαχλή, κουραστική και εντελώς βαρετή. (Να και η διαφήμιση του Jumbo: "στα μπούτια - στα μπούτια). Περνάω την ώρα μου μελετώντας της τελευταίες στροφές από τη Ζωή του αρνιού,έφη θωδη να τριβελίζει το κεφάλι αλλά μέρα είναι θα περάσει...

7) Τη νηστεία τη θεωρώ εντελώς ξεπερασμένη ανοησία,αλλά δεν έχω πρόβλημα να την ακολουθήσω σαν έθιμο... όπως επίσης ότι μετά από αυτή κάποιοι μεταφέρονται στο νοσοκομείο επειδή "σκάσανε" από το πολύ αρνί.

8 ) Κάτι γράφηκε ότι το αρνί σχετίζεται με θυσία. Όλες οι αρχαίες θρησκείες είχαν θυσίες, κάποιες έφτασαν ως σήμερα. Στην εβραϊκή μυθολογία ο Αβραάμ πήρε εντολή να σφάξει το γιό του και στην ελληνική ο Αγαμέμνων την κόρη του. Στο αρνί θα κωλώσουμε?

9) Χρόνια Πολλά και "καλή Ανάσταση  σε όλους.

ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured