ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Δίλημμα...50 Ευρω ??




Έχω Πενήντα ευρώ`και είμαι στο  Hondos και έχω μεγάλο δίλημμα τι να πρωτοπόρο με αυτά τα λεφτά τα θέλω ολα μου λείπουν πολλά .. πάω στο ράφι με το προϊόν που αγοράζω κάθε τρία-τέσσερα χρόνια, μου το βρίσκει η πωλήτρια, πάμε προς το ταμείο και μου έρχεται η έμπνευση να την ρωτήσω πόσα στοιχίζει. Δεν ξέρω αν ακρίβυνε τόσο από τότε που είχα να το αγοράσω αλλά σκέφτηκα ένεκα η κρίση όλα πάνε προς τα κάτω γιατί αυτό να πάει προς τα πάνω??? 55 ευρώ λέει η πωλήτρια για ένα Make Up παραλίγο να με στείλουν στην εντατική. ...Άσε μας κουκλίτσα μου εγώ θα κάνω πλούσια την Estee Lauder βάλε ένα οικονομικό οι Κινέζοι και ταϊβανέζοι κλπ ζητιάνοι θα γίνουν...αλλά σκέφτηκα Let's Think Green ...θα κάνω ωραιότατες μάσκες απο φρούτα και λαχανικά ..
Δεν το αγόρασα φυσικά, θα βασιστώ στη φυσική μου ομορφιά από δω και πέρα.
μου έμειναν για λίγο στο πορτοφόλι μου αλλά άρχισε μια φαγούρα ...τι παίρνω με 50ευρώ ??Ας δούμε πως μπορώ να τα ξοδέψω ...
-Ένα ζευγάρι παπούτσια.
-Τρία βιβλία, τρία βρακιά και δύο σουτιέν.
-Ένα παντελόνι, ένα πουλόβερ και μια μπλούζα από ισπανική εταιρεία made in Bangladesh.
-Μια παράσταση, ένα σινεμά, φαγητό, δύο ποτά.
-Σουπερμάρκετ.
-Ανανέωση κυκλοφορίας αυτοκινήτου και το ετήσιο του πλύσιμο σε συνεργείο.
-Βενζίνη για δύο βδομάδες.
-Καθάρισμα του λάπτοπ που είναι έτοιμο να απογειωθεί, να βγει από το παράθυρο και να ταξιδέψει στο διάστημα.
Oh My God -οι ανάγκες μου πολλές και τα λεφτά μου λίγα ..ωπα να  και ο στίχος 
,Αnyway κάτι που είναι πολυτέλεια για σένα, για μένα είναι ανάγκη και κάτι που για σένα είναι ανάγκη, για μένα είναι πολυτέλεια οπότε νομίζω πως έχουν όλοι δίκιο στο τέλος..
Δίλημμα.


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured