ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Είμαι Large Τύπος γενικά…


Αυτό ήταν πέρασε το Πάσχα καιρός να ξαναμπούμε στους ρυθμούς μας για μένα σημαίνει επιστροφή στην Αθήνα και άντε πάλι να μαζεύω βαλίτσες …Αα!! Κάποια πράγματα είναι ανεξήγητα. Όχι δεν θα μιλήσω για UFO,.......... χαλαρώστε! Θα μιλήσω για βαλίτσες Το απολαμβάνω δως μου ταξίδι και κάνω πλανά παίρνω αεροπλάνα καράβια λεωφορεία ότι βρω ταξίδι να ναι ..Διακοπές ? όχι βεβαία τώρα ετοιμάζομαι για Τήνο αυτές θα είναι οι τετράμηνες διακοπές και δουλειά για μένα .Ανείπωτη η χαρά μου που επιτέλους ήρθε η ώρα για το αγαπημένο μου νησί πιάνω την ψυχή μου να βιάζεται να φύγει πάλι… Δεν ξέρω τι λένε τα άστρα αλλά σκέφτομαι να κάνω κι άλλα ανοίγματα στον επαγγελματικό τομέα φέτος.. Επειδή είμαι Large - τύπος γενικά.. Λέμε τώρα!! έχω πράγματα στο μυαλό μου ιδέες το θέμα είναι να τις προσαρμόσω στα ελληνικά δεδομένα δεν έχω βρει ακόμη τις χρυσές τομές.. Μπορείς να με λες και προνοητική αλλά θέλω να λειτουργώ με δικλείδες ασφαλείας Μέσα στην τόση αβεβαιότητα επιθυμώ να είμαι βέβαιη στον ελάχιστο δυνατό βαθμό….Και ξέρω πως αν κρατήσω αυτή τη γραμμή, θα βρω και την άκρη…. Τίποτε από ότι κάνω πλέον δεν θα είναι τυχαίο. Στο μυαλό μου έχω ξεκάθαρο πλάνο τώρα πια ξέρω ότι δεν μπορείς να ζεις πίσω η μέσα σε μια φούσκα εικονικής ασφάλειας η αγορά έξω είναι άρρενα που δοκιμάζεσαι καθημερινά δίνεις μάχες να κρατηθείς μέσα στο παιχνίδι του ανταγωνισμού της επιβίωσης και επαγγελματικά αν θες να λες ότι είσαι μια υγιείς επιχείρηση θα πρέπει να είσαι πάντα ένα βήμα μπροστά από τη ζήτηση αν δεν προηγείσαι σε ποδοπάτησαν και έτσι και πέσεις δύσκολα σηκώνεσαι τώρα πια..
Η αγορά της Ελλάδα έχει μικρύνει τα χρήματα δύσκολα κάνουν κύκλους αλλά σε πείσμα τον καιρών αντιστεκόμαστε και παλεύουμε .. προσπαθώ να κρατηθώ θες με την ποιότητα θες με την καινοτομία θες με την αγάπη γι αυτό που κάνω θέλω να απολαμβάνω να ζω να χαίρομαι να προσφέρω όχι δεν θέλω να έχω μια δουλειά που να υπηρετώ σαν δούλος την έκανα στο παρελθόν επί μια 7ετια σύνολο σαν ιδιωτική υπάλληλος με ωράριο ζούσα 10ωρα σε ένα τεχνητό περιβάλλον με φώτα νέον έμπαινα μέρα το χειμώνα και έβγαινα νύχτα αισθανόμουν σαν το σκυλάκι κλεισμένο στο κλουβί κοιτούσα τον ήλιο από το παράθυρο και δεν μπορούσε αγγίξει το πρόσωπο μου να νιώσω τη ζεστή το φως να με αγκαλιάζουν είναι από τις στιγμές της ζωής μου που δεν θέλω να θυμάμαι
Αγαπώ την δουλειά μου την επαφή με τον κόσμο .. χαίρομαι και ξέρω ότι όταν
βρεθώ στο νησί και δω μπροστά μου το μπλε τις θάλασσας και πίσω φόντο το βουνό ,και τον ήλιο να χαρίζει απλόχερα το φως του .. Τα πράγματα είναι απλά. Η ζωή είναι απλή. Είναι όμορφη. Είναι μόνο μία .Το να επιδιώκεις την ευτυχία είναι κάτι που επιβάλλεται να κάνεις. Η ευτυχία έρχεται όταν νιώθεις ελεύθερος..

Η ελευθερία έρχεται όταν βλέπεις καθαρά τις ανάγκες στη ζωή σου και να μην είσαι δέσμιος της δουλειάς τώρα πια ξέρω Τίποτε από ότι κάνω πλέον δεν θα είναι τυχαίο. Στο μυαλό μου έχω ξεκάθαρο πλάνο...Και η ευτυχία θα είναι ο στόχος…αν έρθουν και τα ευρώ καλοδεχούμενα αλλά δεν είναι πια στόχος ζωής. . είπαμε η ευτυχία είναι άλλου …
Στείλτε μου θετική ενέργεια, αυτό μόνο χρειάζομαι.!!!!

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured