ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΟΝΕΙΡΟ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ??

Το να φτιάξεις ένα όνειρο μαζί με κάποιον είναι εύκολο το να ζήσεις μέσα σε αυτό είναι το δύσκολο και όλα ξεκινάμε αν είσαι έτοιμος την συγκεκριμένη περίοδο της ζωής σου αν έχεις τα κότσια να ξεβολευτείς αν τα θέλω συμπίπτουν αν πολλά αν …και στην τελική άλλο τι θέλουμε και άλλο τι μπορούμε οι δυνατότητες του κάθε ανθρώπου είναι διαφορετικές οι προσδοκίες η απογοήτευση το θάρρος όλα συνδέονται μεταξύ τους και όλα εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες..και ποιος ξέρει Είναι από αυτά τα βράδια που μου γυρίζει ανάποδα το μυαλό και αναρωτιέμαι ''τι στο καλό κάνω σε αυτή την κοινωνία'', ''εγώ είμαι ο στραβός ή ο κόσμος γύρω μου'' ''μήπως εγώ πάω ανάποδα ή οι άλλοι είναι στο αντίθετο ρεύμα και έρχονται πάνω μου'' και λοιπές φιλοσοφικές απορίες που όπως πάντα δεν έχουν καμία απάντηση…Καλά,δεν χρησιμοποιώ  αυτή ακριβώς τη φρασεολογία όταν τα ''χεις πάρει''.Χρησιμοποιείς και ολίγα μπινελίκια.Προς κάθε κατεύθυνση.Όχι ότι θα νιώσεις καλύτερα βέβαια γενικά,αλλά προς στιγμή,όλα μια χαρά,μια διαφορά θα σου φανεί όπως και να 'χει....Από το να καταπίνεις αμάσητο το κάθετι...Κάπως καλύτερα Πάντως στη ζωή πρέπει να έχεις αντανακλαστικά. Έκανα μια βλακεία; Την καλύπτω. Δεν θέλει και πολύ σκέψη. Αν καθόμουνα να θρηνήσω πάνω από τον καμένο κιμά, θα τον γέμιζα αλάτι από τα δάκρυα και θα έμενα νηστική..Κάθε πρόβλημα έχει τη λύση του...Ετοιμότητα... Αντανακλαστικά... Προσαρμογή..Απαραίτητα συστατικά της ζωής…Συνταγές. Μαγειρικής χαράς ελπίδας γέλιου..Συνταγές ζωής… Από τον ΑΝΕΜΟ..  Το δικό μου οχυρό της ασφάλειάς είναι τα όνειρά μου! Εκεί χτίζεις παλάτια και εξασφαλίζεις πάντα το όμορφο τέλος. Όταν όλα με θυμώνουν, με πεισμώνουν , με αγανακτούν… μην εξοργίζεσαι… κάνε τη ζωή σου σαν ένα παραμύθι όπου θα διώξεις τους δράκους , τους λύκους και όλα τα κακοποιά στοιχεία που σε φθείρουν, σε αποδιοργανώνουν, σε αποσυντονίζουν έτσι θα έχεις ευχάριστες μέρες!το χω δει το έργο !! Είναι ανώφελο να μαραζώνεις για δεδομένες καταστάσεις.. ξύπνα το πρωί και συνέχισε να ζεις ότι ονειρεύτηκες… πράγματα που δεν αλλάζουν μη σε αγχώνουν. Δέξου ότι δεν μπορεί να αλλάξει στη ζωή και ζήσε μαζί του, παρέσυρε το και αυτό στο χορό των ονείρων σου… τα βήματά σου αργά και σταθερά θα σε οδηγήσουν στην πολυπόθητη ευτυχία. Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι! Και εσύ που ψάχνεις το κουκί και το ρεβίθι στο τέλμα αυτό που βυθιζόμαστε, φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι γιατί χανόμαστε! Γιατί, όπως είπε και ο Οδυσσέας Ελύτης, και αν δεν βρεις την Άνοιξη την φτιάχνεις μόνος σου! «……και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα»



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured