ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Im here again !!!

Ξέρω χάθηκα.. είμαι Λονδίνο εδώ και δέκα μέρες έχω να σας πω πολλά!!Όχι ακόμα δεν έχουν κάτσει μέσα μου γιατί εξελίσσονται όλα μπροστά μου σαν ταινία στοιβάζω πράγματα στιγμές συναισθήματα καταστάσεις να τις επεξεργαστώ όταν πρέπει απλά ρουφάω τη ζωή αυτή τη στιγμή I'm So Excited! που λένε και οι φίλοι μου οι Άγγλοι ..άλλη αγαπημένη λέξη ‘Really and "Oh, dear!" και μετρά από αυτές νομίζω γινεσαι "typical" British person is like…drink tea όπως εμεις τον καφέ No smoke όχι όπως εμεις παντού και δεν είναι τυχαίο που λένε Άγγλος στα ραντεβού του τα τρένα αναγγέλλουν άφιξη 11,39 ποτέ και 40 απίστευτο και ζητάνε παντού sorry διεύθυνση τους ρωτάς και αν δεν ξέρουν σε κοιτάζουν με το βλέμμα της αγελάδας και ζητάνε χίλια sorry … It's ok man, no problem !! τα πάντα εδώ δουλεύουν ρολόι ένας φίλος o Richard λέει ζούμε στη χωρά Big Brother παρακολουθείται με κάμερες από παντού όταν οδηγείς δεν μιλάς κινητό δεν στέλνεις μνήματα δεν βγάζεις ζακέτα και ας σκας ..έρχεται η κλήση στο σπίτι και πληρώνεις ..Α..ο ήλιος ΕΔΩ ΓΕΛΑΝΕ τι είναι αυτό ? χάχα..κατά τ"άλλα Είναι όμορφη χωρά με ευγενικούς ανθρώπους μας αγαπάνε τους Έλληνες όχι σαν λαό αλλά σαν ήλιο και θάλασσα για μας πιστεύουν ότι είμαστε χαβαλέδες ούζο φραπέ τζατζίκι και Ωπά!! Δεν ξέρω κατά ποσό έχουν δίκιο η άδικο η αν φταίνε αυτοί η εμείς που καλλιεργήσαμε αυτή την εικόνα δεν θέλω να το αναλύσουμε τώρα μου φτάνει που περνάω καλά στη χωρά τους αυτή τη στιγμή ζω με τη φίλη μου jaqui και αισθάνομαι ...... 
*****like my home *****
Αποφάσισα να ``Ταξιδέψω μονή ,αξέχαστη εμπειρία για μένα ήταν ένα στοίχημα που έβαλα με τον εαυτό μου να τον φέρω στα όρια του να δω τις αντοχές μου και έχω πολλές ‘Unbelievable’ και όμως δεν το περίμενα.. όλοι έχουμε οι δυσκολίες που αντιμετωπίζεις σε ατσαλώνουν σε κάνουν πιο δυνατό γιατί είσαι μονός και πρέπει να επιβιώσεις όλη αυτή η εμπειρία με δίδαξε ότι εμείς τρέφουμε τους φόβους μας και τους κάνουμε θεριά να μας καταπιούν αγνοήστε τους και θα γίνουν άκακα μυρμηγκιά !!ΕΝΑ παράδειγμα .. ήμουν κάπου χαμένη σε ένα αχανές πάρκο με ένα χάρτη στα χεριά έβρεχε φύσαγε παγωμένο αέρα με ράπιζε και κρύωνα δεν υπήρχε άνθρωπος πουθενά σταμάτησα κοίταξα τον ουρανό θυμωμένη... Και λέω ρίξε κι άλλο ρίξε δεν μπορεί τι άλλο να πάθω !!.. 
Ε σταμάτησε να βρέχει και έσκασε μύτη ο ήλιος ..Απίστευτο και όμως μου συνέβη Ήταν μια από τις στιγμές μου που με δίδαξε πολλά !! 
frank sinatra singing that's life

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured