ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Valentine's Day ..Γιορτάζεις??


.Valentine's Day ..Γιορτάζεις?? photo d51943dd-4ca2-4f35-a343-6452598c9eb3_zpsdqtgwakc.jpg


Καλημέρα Καλημέρα ..Αφού συμβουλεύτικα το ζώδιο μου λέει όλα καλά θα πάνε από τετάρτη (αύριο) θα τη παλέψω και σήμερα είχα ανάδρομο έρμη λέει ο Λεφάκης λες και δεν το ήξερα το ένιωσα καλά anyway με λίγο ανεβασμένη διάθεση είμαι εδώ να την παλέψουμε μαζί πως ? με απλά πράγματα με μια κούπα ζεστό καφέ με ωραία μουσική με ωραίες σκέψεις για την ημέρα του Βαλεντίνου για όσους γιορτάζουν για τις απόκριες να μια ευκαιρία να ξεσαλώσουμε στη μέση του χειμώνα να ανεβεί η διάθεση η ψυχολογία μας να αλλάξουμε λίγο τη ζωή μας για να βρούμε αφορμή να το ρίξουμε έξω γιατί δεν παλεύεται άλλο ο Φεβρουάριος, θα χαρούμε που τελειώνει νωρίτερα ως Κουτσοφλέβαρος…Αν πιάσω στα χεριά μου αυτό το μικρό φτερωτό αγγελάκι με το τόξο τον Βαλεντίνο θα τον ξεπουπουλιάσω τον έχω άχτι μας γεννάει προσδοκίες και απογοητεύσεις περιμένοντας Καρδούλες λουλούδια , δαντελένια εσώρουχα , λούτρινα στις βιτρίνες και μια διάχυτη ατμόσφαιρα έρωτα δεν ξέρω αν είναι όλες οι γυναίκες πλασμένες για να γιορτάσουν τον Άγιο Βαλεντίνο. Να μιλήσω για μένα πχ. Δεν θέλω ρε φίλε να μου κάνεις kinder έκπληξη του αγίου Βαλεντίνου καντη του αγίου Φανουρίου μεγάλη η χάρη του λεμε τώρα θέλω να μου δείχνεις κάθε μέρα την αγάπη σου και όχι μια φορά το χρόνο οχι οτι θα με χάλαγε αν το έτερον ήμισυ είχε ετοιμάσει κάτι, έστω και με αφορμή την συγκεκριμένη μέρα. Σιγά μην ξενερώσουμε κιόλας…έχουμε ανάγκη Να αφεθούμε ο άντρας να μας φλερτάρει, να μας χαρίσει ένα λουλούδι, να μας δείξει ότι είμαστε η μοναδική στον κόσμο, μπάλα μπλα μπλα, αυτό το παραμύθι, που ως σύγχρονες γυναίκες πολλές φορές δεν μας επιτρέπεται να το ακούμε συχνά, διότι πρέπει δυστυχώς να αποδείξουμε ότι είμαστε... άντρες...όλοι το παίζουμε αδιάφοροι και υπεράνω, ενώ κατά βάθος και να γιορτάσουμε θέλουμε και το μπουκέτο μας το περιμένουμε (ανθοδέσμη) όχι μπουνιά απλά φοβόμαστε ή ντρεπόμαστε να το παραδεχτούμε; Η καθημερινότητα, μας απομακρύνει και μας φθείρει η αλήθεια είναι πως βαθιά μας, σε κάποια μικρή γωνιά του ασυνειδήτου όλοι θέλουμε να γιορτάζουμε τη μέρα του Άγιου Βαλεντίνου !!
 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Θαρρώ γιορτάζουν σήμερα όλοι οι ερωτευμένοι,
με κόκκινα τριαντάφυλλα οι δρόμοι στολισμένοι.
Έτσι και εγώ σου ετοίμασα ένα μικρό δωράκι,
μα άδικα έψαξα να βρώ το ιδανικό κουτάκι.
Όλοι λοξά με κοίταζαν και έλεγαν μ” ειρωνία,
πως δεν χωράει σε κουτί η αληθινή ευτυχία.
Γι” αυτό και εγώ ατύλιχτη στην δίνω απ” την καρδιά μου,να σου κρατάει συντροφιά μαζί με τ” όνειρά μου.
 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ANEMOS

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured