ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

.•°✿✿⊱彡 Ωραία μέρα όντως!

Καλημέρα Σας ευχαριστώ ολόψυχα για τις ευχές σας, αγαπημένοι διαδικτυακοί φίλοι ! χτες τα ήπιαμε λίγο παραπάνω ένεκα γενέθλιων ζόρικη μέρα αλλά πότισα τη νύχτα αλκοόλ και πέρασαν ανώδυνα και ωραία τελικά αλλά τώρα πληρώνω το τίμημα εχω ένα κεφάλι έτοιμο να εκραγεί αλλά who cares τα ήπια στην υγειά μου για τα γενέθλια μου κάνει ρήμα το depon τελικά... Σήμερα Επέλεξα να μην καταπιεστώ με μαύρες σκέψεις να είμαι αισιόδοξη είναι μία όμορφη ηλιόλουστη μέρα της άνοιξης… με μια λιακάδα γεμάτη υπόσχεσεις ανεξήγητης χαράς ανάταση, κάτι απροσδιόριστο, κάνει την καρδιά μου να πάλλεται γοργά, καταλαβαίνω ότι αυτή η μέρα του Απρίλη,θα είναι διαφορετική. έχω μια διάθεση να ρουφήξω τη ζωή Μμ. !! Ναι Έτσι.. Παίρνω μια βαθιά ανάσα και όπως ανοίγει ο θώρακας για να υποδεχθεί μια ακόμη φούχτα αέρα, νιώθω και την καρδιά μου να ανοίγει…Ναι, θέλω να είμαι αισιόδοξη σήμερα, και θα είμαι. Είμαι κυρίαρχος του νου μου, πετάω τις σκοτεινές σκέψεις εν τη γενέσει τους και τις πετάω στα βάραθρα, εκεί που τους αξίζει. Σήμερα είναι η ευκαιρία να συμφιλιωθώ με τον εαυτό μου κόπασε και ο πονοκέφαλος και νοιώθω ότι είμαι μέρος του σύμπαντος και η δική μου διάθεση και συμπεριφορά επηρεάζει τη διάθεση και τη συμπεριφορά του διπλανού μου, κι εκείνου του δικού του διπλανού κι έτσι όλοι μαζί, κρίκοι μιας μεγάλης αλυσίδας, είμαστε απόλυτα συνδεδεμένοι και αλληλεξαρτώμενοι. γιατί έτσι απλά, σήμερα το πρωί άνοιξα τα μάτια και είδα ότι είμαι ακόμη ζωντανή πάνω στη σκηνή,και περιμένω το χειροκρότημα...αρκεί μια μικρή τούρτα έκπληξη να σου θυμίσει ότι υπάρχουν φίλοι που σε αγαπούν σε νοιάζονται είναι δίπλα σου για αυτό που είσαι είναι αρκετό.. και είμαι έτοιμη να αντιμετωπίσω ό,τι προκύψει με αισιοδοξία, θετική διάθεση και πίστη.. οπότε φίλοι μου ~ότι και να ναι αυτό .. αν είναι να 'ρθει, θε να 'ρθεί, αλλιώς θα προσπεράσει..Είχα τόσο καιρό να νιώσω έτσι και είναι τόσο ωραία!

Κώστας Ουράνης..
Η Αγάπη
Α! τι ωφελεί να καρτεράς όρθιος στην πόρτα του σπιτιού
και με τα μάτια στους νεκρούς τους δρόμους στυλωμένα

αν είναι νάρθει θε ναρθεί, δίχως να νοιώσεις από πού,
και πίσω σου πλησιάζοντας με βήματα σβημένα
θε να σου κλείσει απαλά με τ' άσπρα χέρια της τα δυο
τα μάτια που κουράστηκαν τους δρόμους να κυττάνε'
κι όταν, γελώντας, να της πεις θα σε ρωτήσει: "ποια είμαι εγώ;"
απ' της καρδιάς το σκίρτημα θα καταλάβεις ποια 'ναι.
Δεν ωφελεί να καρτεράς! Αν είναι νάρθει, θε ναρθει'
κλειστά όλα νάναι, αντίκρυ σου να στέκεται θα δεις ορθή
κι ανοίγοντας τα χέρια της πρώτη θα σ' αγκαλιάσει.
Αλλιώς, κι αν είναι ολόφωτο το σπίτι για να την δεχτείς
κι έτσι ως την δεις τρέξεις σ' αυτήν κι ομπρός στα πόδια της συρθείς,
αν είναι νάρθει θε ναρθει, αλλιώς θα προσπεράσει.


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured