ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

.Γαλήνη~ λέξη κλειδί~

Πάλι εδώ για διάφορους λογούς όπως πάντα κουρασμένη με άδειο μυαλό απλά τα δάχτυλα τρέχουν μονά τους με μουσική υπόκρουση ένα υπέροχο ακουστικό Τάνγκο με ελαφρύ βοριαδάκι και ο ήλιος γέρνει στο απέραντο γαλάζιο βάφεται η θάλασσα πορφύρα η ώρα που ξυπνάει το μυαλό οι αισθήσεις απολυτή χαλάρωση μου λείπει η γαλήνη αυτές τις μέρες από την τρέλα της σαιζόν είναι από τις στιγμές που φορτίζω μυαλό και σώμα που γαληνεύει την ψυχή ηρεμεί το νου" κάτι τέτοιες στιγμές με δένει χειροπόδαρα αυτός ο τόπος και νομίζω ότι είμαι κομμάτι από τον παράδεισο μου αποτελεί ενδιάμεσο σταθμό, μεταξύ Ουρανού και Γης θάλασσα και αέρα και εγώ κάπου στη μέση να έχω αφήσει στην άκρη τα θέλω μου για αργότερα τις σκέψεις μου ανάκατες σαν ένα σωρό τσαλακωμένα ρούχα στοιβαγμένα σε βαλίτσες ...Γαλήνη είναι η λέξη κλειδί τελικά .. κουράστηκα πια μ' αυτές τις ατέρμονες, βασανιστικές αναζητήσεις… κι έτσι αφήνομαι χαλαρή και ξέγνοιαστη βυθίζομαι στο σκοτάδι,που έρχεται να με καταπιεί κι εμένα όπως όλα γύρω μου ..Πόσο μ’ αρέσει, όταν απλώνεται γύρω μου η νύχτα , να πλέκω αμέριμνη στον αργαλειό της μοναξιάς μου τα παράξενα, πολύχρωμα νήματα της σκέψης μου σαν ένας ονειροπόλος ταξιδιώτης που χάθηκε στο πουθενά … γράφοντας εδώ τέτοια ώρα τέτοια λόγια anyway σας καληνυχτίζω στα γρήγορα ένα τέταρτο ήταν αρκετό να απλώσω μπουγάδα την καρδιά μου…έχω κόσμο τρέχω πάλι !!! (για λίγο ακόμα) Σας φιλώ γλυκά..~~

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured