ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Τσιγάρο η αυτό η Εγώ !!!

Στρίβω ένα τσιγάρο το ρολάρω μαλακά στα δάχτυλα περίτεχνα το στρίβω το φέρνω στα χείλη να το σαλιώσω με την ευδαιμονία που φέρνει η αναμονή το παίρνω στα χείλη και τσακ!!  ρουφάω  το ποθητό καπνό όλη αυτή η τελετή είναι  ανάγκη εξάρτηση κακή συνήθεια  και αφού το μυαλό πήρε όλα αυτά τα απαγορευμένα θέλω να σου πετιέται  το γ@μημένο  πρέπει  τι είπε η γιατρός  σήμερα ? «να κόψεις το τσιγάρο είσαι υποψήφια κάτι που δεν συγκράτησα » (καλό δεν ήταν πάντως ) όλα αυτά γυρίζουν στο μυαλό μου τώρα τι να κάνω που δεν τα πάω καλά με τα πρέπει που αυτές τις ώρες το τσιγάρο είναι προέκταση του χεριού μου Πώς θα μπορώ να γράφω χωρίς ένα τσιγάρο να καίει δίπλα μου; Πως θα πιω το πρωινό καφέ η σχέση καφέ τσιγάρο είναι ερωτική για μένα ¨ δεν είμαι τόσο δυνατή όσο πιστεύουν οι άλλοι  δεν ξέρω αν θέλω η αν δεν μπορώ να επιβληθώ στον εαυτό μου δεν θέλω να μου επιβάλουν άλλοι τα αυτονόητα !!
Δεν μπορώ και δεν θέλω να με φανταστώ χωρίς τσιγάρο είμαι ήδη αρκετά φορτισμένη  από διάφορες καταστάσεις ξέρω τα αρνητικά και τα θετικά ενός καπνιστή έχω κάνει απόπειρες στο παρελθόν η μεγάλη μου νίκη κράτησε οχτώ μήνες  η μοναδική ...Ξέρω ότι πρέπει να το κόψω πάντα έλεγα στον εαυτό μου χρόνια τώρα δεν είμαι έτοιμη ακόμα αλλά ποτέ δεν ήμουν ποιον κοροϊδεύω εμένα προφανώς πρέπει να αναθεωρήσω πολλές καταστάσεις ήρθε η ώρα  να με πάρω σοβαρά να μου επιβληθώ να με βάλω σε μια τάξη έχω και σφραγίδα γιατρού τώρα  δεν έχω δικαιολογίες πάντως το μυαλό παίζει περίεργα παιχνίδια χρειάστηκε ένας ξένος άνθρωπος να με ταρακουνήσει για να κάνω τα αυτονόητα ο φόβος ισχυρό κίνητρο  δεν ξέρω αν είναι αρκετός για να γίνουν όλα όπως πρέπει αλλά σίγουρα είναι δυνατό κίνητρο να κινήσει εσωτερικούς μηχανισμούς  γιατί είναι γλυκιά αυτή η ζωή και αν την αγαπάς θες να τη ρουφήξεις.. Κάνω μια τελευταία ανάγνωση στο κείμενο  χαμογελώ μ'αρέσει πάει το χέρι μου ασυναίσθητα στο καπνό το τραβάω Μη Αστο ξέχασε το !! σκέψη ήταν έφυγε προς το παρών επιμένω αντιστέκομαι για ποσό ακόμα δεν ξέρω αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι γυρνά στο μυαλό μου η λέξη υποψήφιο θύμα.Δεν το δέχομαι δεν θα παραδοθώ αμάχητη δεν θα υπάρξω θύμα ποτέ και για κανέναν ανοίξαμε πόλεμο ζωή ..το Νου σου !!


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured