ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Μου κρατάς λίγο το ενδιαφέρον?

Δανείζομαι τον τίτλο από τη φίλη μου Τουιτερου «κυκλοθυμικιά @» μου άρεσε πολύ ήταν Καυστικό tweet και έκανα τόσους συνειρμούς οργίασε πάλι το μυαλό μου γιατί φίλοι μου αυτό είναι το ζητούμενο αυτό το γαμημένο μυαλό να καταφέρεις να το Γ@..μπιπ!! Έτσι μονό το κατακτάς και όλα μετά έρχονται από μονά τους !! αλλά ποσο δύσκολο είναι να παραμείνεις μόνιμα η τόσο όσο στο μυαλό του άλλου και άντε να είναι και ανταποδοτικό όλο αυτό που ζεις αλλά ποσό θα κρατήσει οι ανάγκες μας αλλάζουν μαζί με αυτές και εμείς μεγαλώνουμε ο χρόνος μικραίνει εκτιμαμαι τις πράξεις περισσότερο από τα λόγια τώρα πια συμβιβάζεσαι λιγότερο και απαιτείς το καλύτερο για σένα αν δεν το έχεις απλά φεύγεις ψάχνοντας άλλου να σου δώσουν αυτά που έχεις ανάγκη όσο και να πόνα όταν αφήνεις πίσω σου αυτό το ιδανικό που είχες βρει είναι μάταιο να επιμένεις σε μια ουτοπία είναι κάποια νερά που δεν μπορείς να τα ταρακουνήσεις πολύ θα γίνει τσουναμι που μπορεί να πνίξει πολύ κόσμο όποτε το μυαλό παίρνει ανάποδες και παίζει το δικό του δράμα όχι δεν φταίει αυτός που φεύγει αυτος είναι ο παίχτης έπαιξε έχασε έφυγε φταίει ο άλλος που μένει πίσω με τη δική του συναισθηματική αδυναμία (αναπηρια)Φταίει που φοβάται αυτό που λέει ότι επιθυμεί,. δεν υπάρχουν αθώα θύματα ούτε τυχαίες επιλογές σε αυτές τις ιστορίες. Μιλάμε για δύο συνενόχους που συνεργάζονται για να διατηρήσουν μία κατάσταση που βολεύει και τους δύο.. Είναι σαν μια επιχείρηση μένουμε χρεοκοπημένοι έχοντας πετάξει τα λεφτά μας σε μία επένδυση που ξέραμε από την αρχή ότι δεν θα αποδώσει. Όλα τα αλλά είναι απλά ψεύτικες δικαιολογίες στον εαυτό μας !! και έτσι σβήνει η μηχανή μένει από μπαταρία χάνεται το ενδιαφέρων αυτό που λέμε ξενέρωμα είναι λεπτές ισορροπίες το σε θέλω με ξενέρωσα ένα τσιγάρο δρόμος βλέπεις τα μειονεκτήματα, απομυθοποιείς, καταλαβαίνεις πως "άνθρακας ο θησαυρός" και πας για άλλα...και κάπως ετσι σας αφήνω και εγω να απολαύσετε τη μεσημεριανή σας Σιεστα ένεκα Σαβατοκυριακο σας χαιρετώ με ενα αγαπημένο τραγούδι "Δεν έχω χρόνο μάτια μου δεν έχω χρόνο"

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured