ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ








ΟΙ Ελληνες... Απο το Σουσι και το Χαβιάρι 

τώρα Φασολάδα και Ρεγγα.....








Πατρίδα είναι μόνο μία
ΘΟΔΩΡΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ

Για την Ελλάδα ρε γαμώτο, ξεκίνησα να παίζω lotto,
γιατί στο βάθος είμαι λάτρης, στην άμυνα περί της πάτρις,
δίνω τροφή στα ιδανικά μου, ταίζοντας με τα λεφτά μου,
του Έθνους κάθε αδυναμία, γιατί πατρίδα είναι μία.


Είν' η Ελλάδα ρε γαμώτο, απ' το βορρά μέχρι το νότο,
που αγκομαχά στην ανηφόρα, που παραπαίει χρόνια τώρα.
Eίν' η πατρίδα η γλυκιά μου, στα χρόνια εκείνα τα μικρά μου,
που παραγέμιζε μ' ελπίδες, του εγκεφάλου μου τις φλύδες.


Είναι η Ελλάδα μου, χαβιάρι, φασολάδα μου.
Είναι η Ελλάδα μου, μαμά και φιλενάδα μου.


Είν' η ελπίδα χρόνια τώρα, που όλο τραβάει την ανηφόρα,
την ανηφόρα τη μεγάλη, κι όλο μας λένε φταίνε οι άλλοι,
και τη βουλή όσοι διαβήκαν, στους διαδρόμους της χαθήκαν,
άλλοι βουτήξαν στους καφέδες κι άλλοι ξαπλώσαν στους κεφτέδες.


Του βουλευτή η βιοπάλη, είν' αλήθεια η πιο μεγάλη,
ο ιδρώτας τρέχει σαν ποτάμι, κι η κούραση θαμπώνει τζάμι,
και μόλις δεις αυτό το χάλι, είναι να κράξουμε όλοι πάλι,
με μια φωνή και μ' ένα στόμα, η Ελλάδα ζει κι ας είναι πτώμα.


Είναι η Ελλάδα μου, χαβιάρι, φασολάδα μου.
Είναι η Ελλάδα μου, μαμά και φιλενάδα μου.
Για την Ελλάδα ρε γαμώτο, ξεκίνησα να παίζω lotto ...............

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured