ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Επιλογή μου λοιπόν!!!


κάποτε θα το χω!!

Όπως λέει και ο άρχοντας βασιλης καράς δεν θέλω εξαρτήσεις συναισθηματικές κάτι ξέρει για να το λέει ..,Δεν πιστεύω στους έρωτες, μόνο στον ενθουσιασμό κ αυτός στην πολύ αρχή μετρά κυριαρχούν συναισθήματα και εμμονές φόβος να μην τον χάσουμε εξαιτίας της συνήθειας που ως γνωστόν "Η δύναμη της συνήθειας είναι πολύ μεγάλη «εκεί οδηγούνται με μαθηματική ακρίβεια όλες οι μακροχρόνιες σχέσεις και οι γάμοι και έχουμε εφεύρει το παραμυθάκι του ερωτά να ζήσουμε και να μοιραστούμε τις ανασφάλειες μας με έναν άλλο ανασφαλή ..Ο έρωτας, είναι για τους αφελείς Ένα, ακόμα, κοινωνικό κατασκεύασμα είναι, .Κάτι εμπορικό, προσωποποιημένο με φτερωτά αγγελάκια με βέλη ή με δίμετρες, μισόγυμνες, μακιγιαρισμένες γκόμενες στις διαφημίσεις και δήθεν τρυφερά αρσενικά με γραμμωμένα σώματα να τις κυνηγάνε. μια ψεύτικη πραγματικότητα Αυτό θες; Να στο δώσω, αλλά μέχρι πότε; Μέχρι να το βαρεθείς και να το αναζητήσεις αλλού; δεν πιστεύω στον έρωτα, στην ‘κ @.....α’ πιστεύω! έχει δύναμη αυτή η λέξη Ώπα. Πήρα φόρα πάλι.. ‘κάνει Μπαμ η λέξη, θα μαζευτώ θα το ονομάσω τρέλα για ζωή, τρέλα να μοιραστείς εμπειρίες, όνειρα, απωθημένα με τον άλλον. Τρέλα πως δεν μπορεί να ζήσει ο ένας μακριά απ’ τον άλλον, πως κάνεις τα πάντα για να δεις τον άνθρωπο σου,έστω και για ένα λεπτό πως τρελαίνεσαι στην ιδέα πως θα πάθει κάτι και θα τον χάσεις. Καταλαβαίνεις; Εξάρτηση μεγάλη εγω το λέω ο έρωτας είναι κάτι παροδικό κρατάει (σχεδόν 2 χρόνια έχουν υπολογίσει οι επιστήμονες) και στη συνέχεια είτε μετατρέπεται σε αγάπη είτε σε συνήθεια, είτε σε χωρισμό και δίνω ορισμό δικό μου και αν πέφτω έξω φασκελώστε με ..χάχα..Στην αρχή ενθουσιασμός, μετά έρωτας, μετά τέλειο σεξ, μετά μέτριο σεξ, μετά ξενέρωνα και στο τέλος, τίποτα. Μόνο φάσκελα στον καθρέφτη. Ε τώρα αυτό δεν είναι μαλακιά; Συγχωρήστε με που χρησιμοποιώ τη λέξη μαλακιά. Είναι επειδή πιστεύω ότι είναι μια λέξη που καλύπτει πολλές εννοείς…για μένα ο έρωτας είναι Ένα από τα πιο εγωκεντρικά συναισθήματα θαρρώ στην αρχή, εξυψώνεις τον άλλον ) κι αν τον γνωρίσεις τότε πολλές φορές ξεθυμαίνει όλο αυτό(παραπέμπω τους αναγνώστες στην Άννα Κρανένια :Ρ) κι αν δεν ξεθυμάνει και μείνει απωθημένο, Ωω !!! Θεοί!, τότε ποιος να συγκριθεί με την εξιδανίκευση. Και ναι θα μου πείτε αυτό δεν είναι έρωτας, αλλά κάτι που του έμοιαζει...anyway Και τώρα για την αγάπη, μούφα και η αγάπη Χμμ... ναι κατανοώ, ότι αγάπη χωρίς φυσική έλξη και αλληλοεκτίμηση, είναι μούφα οκ η αγάπη είναι συναρπαστικό συναίσθημα, αρκεί να μην μπερδεύεις την συνήθεια με την αγάπη(όσο γίνεται δηλαδή να μην τα μπερδεύεις...) περιμένετε τον έρωτα ως κάτι μαγικό μόνο που αυτό που ψάχνουμε όλοι είναι αγάπη.και .αναρωτιέμαι η είμαι πολλά λέβελ πάνω στις διαπροσωπικές μου σχεσιακές ανησυχίες η είμαι τρελή χαρακτηρίστε με όπως θέλετε δεν με νοιάζει ξενέρωτη, κυνική, αδιάφορη και δήθεν. θεωρώ την λέξη του έρωτα συνώνυμη του σεξ : «τον πόθο πολλοί τον περνούν για έρωτα, τον έρωτα δεν τον περνά για πόθο κανείς. Είπε κάποιος κάπου κάποτε και ας πούμε ότι κάποιος είναι ερωτευμένος/η ότι βλέπει ένα χ άτομο ερωτικά λες ξεκάθαρα στον άλλο δεν θέλω να είμαι μόνος στην ζωή μου και όχι παπαριές είμαι ερωτευμένος μαζί σου Που τα ‘μαθές αυτά; Στις αισθηματικές ταινίες, στις ρομαντικές κομεντί, στα ερωτικά τραγούδια, στις γιορτές του Αγίου Βαλεντίνου, που; ,τελοσπάντων! Μιλάμε για τον έρωτα και ξαφνικά νιώθουμε όλοι φιλελεύθεροι, δήθεν απεγκλωβισμένοι απ’ τα παραδοσιακά μας κατεστημένα. Ποια παραδοσιακά κατεστημένα εννοείς ακριβώς, ρε μικροαστέ; Κοιτά το κλουβί που έχεις στήσει γύρω σου πρώτα και έχεις φυλακίσει τη Ζωή σου και τα πάθη σου..Σκέψου, πριν ξαναμιλήσεις! όλα αυτά δεν ξύπνησα ενα πρωί και την είδα επαναστάτης έπαθα και έμαθα και Όταν συνειδητοποίησα ότι δεν μπορώ να αλλάξω το τρόπο σκέψης και τις μικροαστικές ταμπέλες που έχει βάλει η κοινωνία μας άρχισα να αγωνίζομαι να μην με αλλάξει αυτό.να έχω το θάρρος της γνώμης μου Αγωνίζομαι να μείνω άνθρωπος ειλικρινείς με τον εαυτό μου πρώτα και μετά με τους άλλους και σε όποιον αρέσει Και αυτό είναι η κορυφαία μάχη. Με μένα Να μπορείς να αποφύγεις τη βαρβαρότητα αυτής της εποχής. Να μπορείς να παραμείνεις άνθρωπος με τρυφερότητα. Με το δικό σου βλέμμα.και να ζω στον πίνακα που ζωγραφίζω εγώ Η ζωή είναι ένα δώρο που μας δίνεται μία φορά…και θέλω να την απολαύσω με ποιότητα όχι με μετριότητα; ... γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι ξημερώνει αύριο....

Επιλογή μου - Βασίλης Καρράς - YouTube

www.youtube.com/watch?v=i436SmEvJ4s





ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured