Το brand name της χώρας τείνει να είναι προσκολλημένο στη δεκαετία του '60 με τη Μελίνα, το Ζορμπά και το συρτάκι. Όλα αυτά στις διαφημιστικές καμπάνιες του ΕΟΤ.
Σε τροχιά ανάπτυξης ο τουρισμός στην Ελλάδα
Ελλάδα: Ένας παγκοσμίως αναγνωρίσιμος προορισμός
Υφυπουργός Πολιτισμού & Τουρισμού - Γ. Νικητιάδης: Νέα αύξηση στον τουρισμό το 2012
''Ζει τον μύθο του'' ως υφυπουργός Πολιτισμού-Τουρισμού, ταξιδεύοντας στον κόσμο με χρήμα φορολογούμενων
'Εχει ''τρελαθεί' στα ταξίδια-τουρισμό στο εξωτερικό γιά να...προβάλει τουριστικά την Ελλάδα!
Η Ελλάδα ΧΑΝΕΙ τουρίστες, δεν κερδίζει
Εξαιτίας της αισχροκέρδειας, της κλεψιάς, των κάκιστων προσφερόμενων τουριστικών υπηρεσιών, της κακομεταχείρισης τουριστών
Αύξηση της τάξεως του 10,4% (σε 14.229.854 άτομα συνολικά) σημείωσε στο εννεάμηνο Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2011 ο αριθμός των τουριστών που επισκέφθηκαν την ελλαδα.
«ΜΕΝΟΥΜΕ… ΕΛΛΑΔΑ» ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΥΣΤΡΙΑΚΟΙ
«Παρά την κρίση, προτιμούμε τους Έλληνες», έχει ως τίτλο το δημοσίευμα η μεγάλης κυκλοφορίας αυστριακή εφημερίδα «Εστεραιχ»,
Die Zeit: Γερμανοί τουρίστες στην Ελλάδα…
αναρωτιέται τι να λένε οι Γερμανοί γονείς στα παιδιά τους: «Ότι οι Έλληνες ζουν εις βάρος των Γερμανών και φοροδιαφεύγουν; Κάθε χρόνο επισκέπτονται την Ελλάδα περίπου 2,3 εκατομμύρια Γερμανοί. Είναι οι ίδιοι που λένε στις δημοσκοπήσεις ότι θα ήταν καλύτερο να αφήναμε τους Έλληνες να χρεοκοπήσουν;
[Αχ Ελλάδα]