ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΒΟΥΝΑ



Πήρα δρόμους για να φύγω
να χαθώ στην ερημιά
να σωθώ απ' τους ανθρώπους
που με διώχνουν μακριά.

Όλοι ψάχνουν να μου βρούνε
ελαττώματα βαριά
κι όλοι τους θαρρείς ξεχνάνε
πως κι εγώ έχω καρδιά.

Δεν θέλω πια για αγάπη να μου λένε
στην ερημιά θα βρω τη λησμονιά,
δεν θ' αγαπώ μα ξέρω πως δε φταίνε
έχουν κι αυτοί ανθρώπινη καρδιά.

Τα ψηλά βουνά θα πάρω να χαθώ στην ερημιά
να 'χω μόνο τον αγέρα και το χέρι συντροφιά.
Θα 'χω φίλο μου τον ήλιο το φεγγάρι αδελφό
και τις νύχτες θ' αγκαλιάζω τ' άστρα για να ζεσταθώ.

Ούτε εσύ που μ' αγαπούσες
δεν μου φέρθηκες σωστά
με τον πόνο της καρδιάς μου
να γελάς δεν σταματάς.

Πήρα δρόμους για να φύγω
να χαθώ στην ερημιά
να σωθώ απ' τους ανθρώπους
που με διώχνουν μακριά.

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured