ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Ο “σεφ” και η “μαγείρισσα”…



«Η κουζίνα είναι για τους άντρες»??
Ξεκινάω με ερώτηση..γιατί συνήθως οι γυναίκες χαρακτηρίζονται μαγείρισσες και οι άντρες σεφ? δεν είναι λίγο ρατσιστικό αυτό ? εγώ θυμάμαι τον Άντρα ως Μαμάκιας (Ταπεράκιας, Λεβεντόπαιδο Αρίστος) που η κουζίνα ήταν για τις γυναίκες καθόταν στο τραπέζι και περίμεναν να τους σερβίρουν το πιάτο στο τραπέζι δεν το σήκωναν ούτε στο νεροχύτη ούτε την κάλτσα δεν έβαζαν ατα άπλυτα και τώρα εισχώρησαν και στις κουζίνες μας και έγιναν "Σεφ"μαγειρεύουν λένε καλύτερα από τις γυναίκες ..
Οι καλύτεροι σεφ είναι άντρες…Μύθος κορίτσια ψέματα είναι μπήκαν στη κουζίνα μας γιατί ζούμε σε μια εποχή που όλο και λιγότεροι άνθρωποι μαγειρεύουν στο σπίτι τους..
Οι γυναίκες κουρασμένες από τη δουλειά μετά από μια σκληρή μέρα προτιμούν να μην χωθούν στην κουζίνα κι έτσι ή μένουν νηστικές η κάνουν δίαιτα ένεκα ο ανταγωνισμός είναι σκληρός εκεί έξω ή παίρνουν έτοιμο φαγητό. Οι άντρες αναγκάζονται και αυτοί λόγω της σκληρής δουλειάς να ακολουθήσουν το πρόγραμμα της συζύγου, αλλά ο νόστος για επιστροφή στην κουζίνα της μαμάς είναι δεδομένος...κι έτσι αναγκάστηκαν να μπουν στην κουζίνα...καλύτεροι δεν θα το λεγα πιο τολμηροί ναι Η τόλμη τους να ρισκάρουν το καινούριο και το άγνωστο και η νοσταλγία τους για το φαγητό της μάνας τους, τους κάνει να αριστεύουν όταν ασχολούνται με τη μαγειρική....
Οι περισσότεροι δεν έχουν αναστολές και δεν φοβούνται το αλάτι ή τα λιπαρά Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το αποτέλεσμα. Αν κάποιο υλικό πρόκειται να ανεβάσει τη γεύση, οι άντρες το τολμούν εκεί διαφέρουμε πιστεύω και επιδίδονται σε πρωτότυπες, αυτοσχέδιες συνταγές που μας ξετρελαίνουν. Ομολογουμένως, όταν τους πιάνει η όρεξη όχι πάντα...
 Αρκεί μετά, κορίτσια, να είστε προετοιμασμένες γι’ αυτό που σας περιμένει στην κουζίνα… Είναι σαν να έχει πέσει βόμβα και την λάντζα δεν την κάνουν ποτέ αυτοί. Μα ποτέ….
Εκτιμώ ιδιαίτερα τη μαγειρική ως τέχνη και το φαγητό ως απόλαυση. Δεν ξέρω αν ευθύνεται γι' αυτό η οικογένεια μου η το ζώδιο μου σαν γνήσια Ταυρίνα..
Τρεις λέξεις χαρακτηρίζουν έναν Ταύρο φαγητό, σεξ και ... διάθεση που τονώνει το νευρικό σύστημα σε άντρες και γυναίκες..Οι μεγαλύτεροι σεφ είναι Ταύροι, λατρεύουν τη μαγειρική γιατί αγαπούν το καλό φαγητό...έτσι λένε τ"άστρα ...
Σπιτικό φαγητό.. Η μαγειρική μου άρεσε από τότε που ήμουν μικρό κορίτσι. 

Η μητέρα μου καλλιεργούσε τα δικά της λαχανικά και φρούτα. Πηγαίναμε στον κήπο για να τα μαζέψουμε και μετά με άφηνε να την βοηθήσω στην προετοιμασία του οικογενειακού δείπνου...άλλωστε ήμουνα κορίτσι έπρεπε να με προετοιμάσει να γίνω μια καλή νοικοκυρά ... Οι ώρες που περνούσαμε μαζί στην κουζίνα μας έφεραν πολύ κοντά. Όμως η πιο ωραία στιγμή ήταν η ώρα του φαγητού όταν μαζευόμασταν όλοι για να φάμε,να γελάσουμε και να τσακωθούμε  με τον αδελφό μου για το ποιος θα πάρει το μεγαλύτερο κομμάτι..
Ήταν η καλύτερη μαγείρισσα "ever"και λέω ήταν γιατί δεν ζει πια  μου λείπουν οι γεύσεις της παρόλο που κάνω τα ίδια δεν είναι...Μαμά ! Anyway..
Εγώ είμαι μαγείρισσα, δεν είμαι σεφ...το διαχωρίζω..

Μαγειρεύω στο μαγαζί μου !!!
"Anemos"..Tinos...greece... 
Mε αγνά υλικά από οτι βγάζει ο τόπος η Τήνος είναι ένα εύπορο νησί ...θυμάρι ρίγανη από τα βουνά της δυόσμος βασιλικό από την γλάστρα μου απλά υλικά μαγειρεμένα εκείνη τη στιγμή να βγαίνουν οι μυρωδιές απο τα παράθυρα και να ανακατεύονται με το θαλασσινό αεράκι.. έτσι μυρίζει ΕΛΛΑΔΑ ...Έμαθα να μαγειρεύω από τη μαμά μου, από τη γιαγιά, τη θεία μου, – όλες έχουν τις συνταγές τους. Όπου πάω, μου δίνουν συνταγές. Είναι υπέροχο. Τις παίρνω σπίτι, τις δοκιμάζω, τις αλλάζω λίγο, βάζω παντού δυόσμος και βασιλικό αγαπώ μυρωδιές να αναδύονται να γεμίζουν οι σιαλογόνοι αδένες και να δένουν αρμονικά πρώτα όσφρηση μετά γεύση … Αυτή είναι η κουζίνα μας. Είναι θαυμάσια. Οι -Ξένοι λατρεύουν να βλέπουν πώς φτιάχνουμε τα φαγητά μας επειδή είναι ακόμα επικεντρωμένο στην οικογένεια, ιδίως από τη στιγμή που η παραδοσιακή οικογένεια στους Ευρωπαίους δεν είναι τόσο ισχυρή... Πραγματικά τους αρέσει αυτό»Το βλέπω καθημερινά στο μαγαζί με ρωτάνε πως το φτιάχνω τι βάζω ..απλά φρέσκα ντόπια προϊόντα και πολλή αγάπη..τίποτα άλλο !!!
«Τι θέλουν οι τουρίστες όταν ταξιδεύουν; Θέλουν θάλασσα, ήλιο, θέλουν να δουν τα αξιοθέατα και θέλουν καλό φαγητό. Όταν ακούς τουρίστες να μιλούν, λένε ότι όπου είχαν κακή εμπειρία με το φαγητό δε θα επέστρεφαν και το αντίθετο»«Πολύς κόσμος στο Εξωτερικό σκέφτονται την ελληνική κουζίνα ως κεμπάμπ. Πρόκειται για μία απαίσια εικόνα για το φαγητό μας. Και ένα πράγμα που έχει η Ελλάδα είναι τα φρέσκα προϊόντα οι καλύτερες συνταγές, μεσογειακή κουζίνα ... Όσο αυτό μαγειρεύεται καλά – πρέπει να το τονίσω το “καλά” – τότε γίνεται κομμάτι της όλης εμπειρίας των διακοπών.
«Επομένως αυτό που έχει σημασία είναι να τους γνωρίσουμε την ελληνική κουζίνα και όταν τη γνωρίζουν λατρεύουν το φαγητό μας»

Μια από τις αγαπημένες μου συνταγές που κάνω στο μαγαζί κέρασμα μπορείτε πολύ εύκολα να φτιάξετε κι εσείς σπίτι σας μαζί με τα παιδιά σας η με φίλους είναι τα «Ψητά φρούτα»: Προθερμαίνετε τον φούρνο, πλύνετε καλά τα φρούτα (βερίκοκα, ροδάκινα, νεκταρίνια ότι έχετε κ.ά.), κόψτε τα στη μέση, αφαιρέστε τα κουκούτσια και τοποθετήστε τα σε ένα μεγάλο ταψί. Περιχύσετε τα με τέσσερις κουταλιές σούπας μέλι και 570 ml νερό και ψήστε τα (χωρίς να σκεπάστε το ταψί) για 40΄ λεπτά. Σερβίρετε με γιαούρτι και λίγο ακόμη μέλι..Yiami-yiami
Καλή όρεξη!



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured