ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Με την δική μας ταυτότητα και ποιότητα Άνεμος !!!


Απάντηση σε ένα αναγνώστη !!!

Αγαπητέ μου φίλε....στα σχόλια βρήκα ένα post που με ευγενικό τρόπο μου υποδείξατε ότι θέλατε κάτι πιο λαϊκό και απλοϊκό από το Anemos. Μου είπατε ότι «σας φλόμωσα στην κουλτούρα», «ότι απαιτείται πολλή παιδεία για τέτοια έργα», «ότι παραλίγο να πάθετε κατάθλιψη » και άλλα τα οποία αντιλαμβάνομαι και εκτιμώ....Ακούσαμε βέβαια και διθυράμβους, ότι δηλαδή «ανεβήκαμε κατηγορία» ότι ωριμάσαμε, ότι ξεφύγαμε από τις ευκολίες μας..ότι μπράβο μας!!!. να τα λέμε κι αυτά !!!!
Εννοείται ότι δεν με ενοχλεί η κακή κριτική  Πιο πολύ εκτιμώ μια ωμή κριτική, παρά τα "ήσασταν υπέροχοι"και άλλα τέτοια σαχλά που ούτε εγώ δεν τα πιστεύω.
 Η απάντηση μου σε σένα φίλε αναγνώστη είναι ότι...
Κατανοώ πλήρως  γιατί προτιμάς να με βλέπεις να υποδύομαι τον Φανφάρα και να απαγγέλλω τα κοράκια ή τον βλάχο στους ‘Συμπέθερους απ’ τα Τίρανα’.σε βολεύει .. Δεν υπονοώ πως είσαι χαμηλού επιπέδου και πως στερείσαι κουλτούρας. Αλλά αντιλαμβάνομαι τις προσδοκίες σου. Δεδομένου του κοινού μας, που αποτελείται καθαρά από φίλους,γνωστούς συγγενείς και συναδέλφους, ουδεμία προσδοκία και διάθεση έχω να του ανορθώσω το πολιτιστικό επίπεδο, εγώ μαζί με άλλο 1 ΦΙΛΟ ερασιτέχνες blogger είμαστε κάνουμε απλά το κέφι μας. Αυτό είναι χρέος των επαγγελματιών προσπαθώ να μην ξεφεύγω από τον προσωπική μου ταυτότητα  και επειδή παρατηρώ τελευταία πως κάποια blogs ξεφεύγουν εντελώς από τον προσωπικό τους χαρακτήρα και καταλήγουν να κυνηγάνε τα «clicks»διαφημίσεις  χάνοντας την ουσία,σε καμιά περίπτωση δεν θέλουμε να τους μοιάσουμε !!!
 Από εμάς περιμένουν κάτι πιο εύπεπτο, να περάσει ευχάριστα η ώρα τους, να χαλαρώσουν. Και συμφωνώ. Ούτε εγώ έχω κέφια να τσαλακώνομαι περαιτέρω σε ρόλους που δεν μου πάνε, πόσο μάλλον να ανεβάσω το πολιτιστικό επίπεδο της χώρας, που όλοι γνωρίζουμε πού κυμαίνεται και πως δεν ανορθώνεται ούτε με μια χούφτα βιάγκρα...Επειδή όμως τα blogs είναι κοινωνικά δίκτυα, εγώ θέλω να υπολογίζω την άποψη των αναγνωστών και να λαμβάνω υπ' όψη μου τις προτάσεις και τις παρατηρήσεις τους. Με αυτό το σκεπτικό σου απαντώ!!!
Λοιπόν  φίλε μου έχεις το δικαίωμα της επιλογής να επιλέξεις αλλά blog που προωθούν την  υποκουλτούρα και τη σαβούρα να το πω κομψά ..να κοιμίζεις τον εγκέφαλο σου..        Καλή....Μεραααα !!!!!!

Ο σκοταδόψυχος... Από το «Ξύπνα, Βασίλη!»
Κικιρίκουουουουου!!!!!
Και το Μυαλό μου είναι θολό
Πω πω πω πω
πω πω πω πω.....

Πω



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured