ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Εγώ και οι φίλες - φίλοι στη ζωή μου!!!.


Πραγματικά μεγάλο κεφάλαιο, μεγαλύτερο και από τις μεταρρυθμίσεις της κυβέρνησης ... Με τα καλά και τα κακά του,με τα πάνω τους και τα κάτω τους έτσι όπως και σε κάθε ανθρώπινη σχέση συμβαίνει !!!!
Για μένα  –δυστυχώς-το ζήτημα της γυναικείας φιλίας αποτελεί ένα από τα μυστήρια αυτού του κόσμου. Κάτι σαν το θρυλικό τέρας του Loch Ness, προσπάθησα στο παρελθόν να κρατήσω Τη γυναικεία φιλία στη Ζωή μου να στέκεται στο πλάι μου και να είναι ο προσωπικός μου ψυχαναλυτής.Το ίδιο προσφέρθηκα να κάνω κι εγώ σε αντίστοιχες περιπτώσεις. ‘Εχω ξεπεράσει τις καχυποψίες τύπου «μπορεί και να μου τη φέρει», «να μου φάει τον άνδρα, τον γκόμενο, τη φίλη» κτλ.συνειδητοποιώ και διαπιστώνω πως πραγματική φιλία δεν υπάρχει, Και λυπάμαι που το παραδέχομαι,υπάρχει συμφεροντολογική και υπό όρους.. Υπάρχει ζήλια και φθόνος για τη χαρά του άλλου , που ο ανθρώπινος εγωισμός δε μπορεί να προσπελάσει και να αποδεχθεί, γι αυτό και εμφανίζεται με προσωπείο του καλύτερου φίλου.. Πολύ απογοητευτικό όλο αυτό, ειδικά όταν επενδύεις σε ανθρώπους και καταστάσεις.. Εγώ το έκανα, και δυστυχώς βγήκα χαμένη και τις δυο φορές..Γι αυτό πλέον,πιστεύω πως, ναι, σε αυτή τη ζωή μπορεί να περιτριγυριζόμαστε από πολλούς ανθρώπους, αλλά στην ουσία πορευόμαστε μόνοι μας! Τυχεροί όσοι έχουν δίπλα τους φίλους αληθινούς, γιατί υπάρχουν, είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα, όμως είναι σπάνιοι.. φροντίστε λοιπόν να τους κρατήσετε κοντά σας, για πάντα,,,
ενώ το αντίθετο πιστεύω ότι δεν υπάρχει φίλια ανιδιοτελείς σε έναν  άντρα με μια γυναίκα υποβόσκει πάντα το ερωτικό στοιχείο άσχετα αν επιτρέπεις η όχι στον άλλο να βγει στην επιφάνεια...
Για να γυρίσω στο θέμα μας,έχω πάρα πολλούς Άνδρες ‘φίλους’,ίσως γιατί δεν με ζηλεύουν δεν με ανταγωνίζονται πολλά  δεν!!! Αλλά παράλληλα δεν έχω καμία γυναίκα φίλη...τώρα πια γνωστές πολλές για παρέα!!!!
 Αν και  Μερικές φορές μου λείπει η  ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΟΥ!!
Ζήλευα πάντα τις αντρικές φιλίες. Μεταξύ τους υπήρχε η αλληλοϋποστήριξη και αυτός ο άγραφος κώδικας τιμής που δεν αφήνει χώρο για προδοσίες και παρεξηγήσεις. Για τις γυναίκες δεν είναι πάντα έτσι και για να πω την αλήθεια από μικρή αναρωτιόμουν το γιατί. Έτσι αποφάσισα να ρωτήσω ένα άντρα «γιατί;» μου απάντησε «απλά, γιατί εσείς οι γυναίκες είστε πάνω απ’ όλα μητέρες» Σόρρυ; Δεν κατάλαβα τίποτα! 
Στην πορεία έπιασα τι εννοούσε καθώς ήρθα αντιμέτωπη (και νομίζω όλες έχουμε κάποτε έρθει) με τον πολύπλοκο συναισθηματικό κόσμο μας και όλα τα γυναικεία «Αλφα»-θεματάκια της γυναικείας μας φύσης όπως «α-νταγωνισμός», «α-νασφάλεια», «α-νάγκη για επιβεβαίωση και διασφάλιση του προσωπικού, ζωτικού μου χώρου, α-νάγκη για τα ένα, για το άλλο».
Η φιλία με έναν άντρα φέρνει μαζί της μια άλλη οπτική γωνία..Αν έμαθα κάτι από τους άντρες φίλους μου να περνάω κατευθείαν στο ψητό, 
Οι γυναίκες είναι συνήθως πλάσματα της ανάλυσης ενώ οι άντρες της δράσης Δίνουν καλύτερες ερωτικές συμβουλές από τις φίλες  (sorry, κολλητές!)Η αιτία δεν έχει να κάνει με ανώτερο πνευματικό επίπεδο των αντρών, έχει αποδειχτεί επιστημονικά πως οι γυναίκες είναι πιο έξυπνες από τους άντρες (sorry, κολλητέ) αλλά έχει να κάνει με οπτική γωνία. Οι γυναίκες έχουν την τάση να αναλύουν μια κατάσταση βάσει συναισθημάτων αλλά και προσωπικών εμπειριών. Έτσι, όταν ζητάς μια συμβουλή από μια φίλη ή φίλες συχνά καταλήγεις σε μια τρίωρη ανάλυση συναισθημάτων και θυμάστε ξανά εκείνον τον Γιώργο/Σπύρο/Γιάννη/Λάκη/Σάκη/Τάκη…(τυχαία ονόματα) και τις συμπεριφορές τους. Η συμβουλή του άντρα συνήθως διαρκεί 15 λεπτά, είναι λακωνική και to the point και κατά κανόνα, δεν βασίζεται σε προηγούμενες εμπειρίες αλλά στο γεγονός πως ο άντρας φίλος καταλαβαίνει πως σκέφτεται ο άντρας – αντικείμενο του πόθου.
Ναι μυστικά έχω,δεν τα λέω όλα όσο φίλος και να ναι ο άλλος.. όπως όλοι έχουμε. Κανείς δεν ξέρει το 100% του άλλου. Και ναι εγώ θεωρώ πως είμαι άνθρωπος που κρατά πράγματα για τον εαυτό του, θέλω όταν αντιμετωπίζω μια κατάσταση να την αντιμετωπίζω όταν είμαι πια ήρεμη και έχω καθαρό μυαλό.. Οκ, μερικές φορές παίρνει χρόνο αλλά δεν είναι πρόβλημα αυτό, όλα θέλουν τον χρόνο τους, από το κέικ που θα ψήσεις μέχρι τον γάμο. Απλά όταν έχω ένα πρόβλημα, σοβαρό, το να μιλήσω και να το συζητήσω με όλους τους φίλους μου δεν είναι η πρώτη μου κίνηση...θέλω το χρόνο μου!!!
Θυμόμουν ένα ποστ που διάβασα κάπου για σχετικό ζήτημα και διερωτώμαι αν είναι κακό ένας άνθρωπος να κρατά πράγματα για τον εαυτό του. Όχι, δεν είναι, μην είμαστε ισοπεδωτικοί! Δεν θέλω να μιλήσω με κανέναν …Φίλος δεν είναι αυτός που ξέρει τα πάντα για μένα, φίλος είναι αυτός που σε καταλαβαίνει ακόμη κι όταν δεν μιλάς, δεν είναι αυτός που θα σου το κρατάει μανιάτικο ότι δεν μίλησες... Κατανόηση είναι ένα πράγμα, και η Επικοινωνία είναι άλλο. Και τα δύο αναμφισβήτητα είναι βασικά συστατικά μιας υγιούς και καλής σχέσης...


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured