ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Είμαι μια Lady...μην ξυπνάς τον νταλικέρη μέσα μου ...


Είναι κάποιοι άνθρωποι που σε εξωθούν στα άκρα προσπαθείς να είσαι ευγενική να δείξεις ένα πολιτισμένο επίπεδο λες ρε παΐδι μου η μαμά μου με μεγάλωσε σαν Lady !!..δεν το βλέπεις…Μην με φτάνεις στα όρια μου μην ξυπνάς τον νταλικέρη μέσα μου το κάνω μια το κάνω δυο γάργαρα κι εσύ εκεί επιμένεις επιτίθεσαι για την γ@μημένη αλήθεια που δεν αντέχεις να ακούσεις ήδη σε πονά με τη σκέψη μόνο που περνα  από το μυαλό σου φαντάσου κατάφατσα τι θα γίνει …αλλά όλα έχουν και τα όρια τους !!! Γιατί δυστυχώς όταν νευριάζω λέω πράγματα που αργότερα μπορεί να τα μετανιώσω αλλά ίσως είναι αργά το καλό με μένα  είναι ότι δεν μαζεύονται πολλά οπότε σπάνια έρχομαι σε γενική ρήξη με κάποιον εκτός αν με απογοητεύσει πολύ οπότε απομακρύνομαι διακριτικά έχω το "κακό" να διαγράφω χωρίς δεύτερη σκέψη άτομα που με απογοητεύουν, όποτε μάλλον εκεί θα έληγε το σκηνικό. Πάντως ως Fun του "όποιον πάρει ο χάρος", τώρα πια μεγαλώνοντας κάθομαι και σκέφτομαι κάποια πράγματα πριν το κάνω θέμα. Εκείνη τη στιγμή (Ζητείται ψυχραιμία) Όταν νευριάζω μου έχουν πει πως αγριεύει η έκφραση του προσώπου μου και κοκκινίζω....Εκείνη την στιγμή καλό είναι να με αποφεύγεις σαν το διάολο το λιβάνι.

Αρκετές φορές έχω εκραγεί, με την έννοια να χτυπάω πόρτες και να σπάω πράγματα εκσφενδονίζονται τηγάνια από κουζίνες και ότι υπάρχει στο οπτικό μου πεδίο και αυτές οι φορές  αφορούσε πολύ δικούς μου ανθρώπους !!!!
Έχει τύχει πάντως να δείχνω την δυσαρέσκεια μου για κάποιες συμπεριφορές και ορισμένους ανθρώπους με δηκτικότητα και ειρωνεία και αδιαφορία  και έτσι να εκτονώνω εκείνη την στιγμή τα νεύρα μου i know...είμαι κωλόπαιδο έχω καταφέρει πάντως να το περιορίσω αρκετά μεγαλώνοντας δεν φταίω εγώ το ζούδι μου φταίει ..Ταυρίδα είμαι γμτ !! η αλήθεια είναι ότι και να μη θέλω να το δείξω... δε γίνεται :Πάντα όλα μου τα συναισθήματα ζωγραφίζονται στο πρόσωπο μου λες και έχω φωτεινές επιγραφές με βελάκια που αναβοσβήνουν :είτε είμαι καλά είτε είμαι χάλια είτε είμαι χαρούμενη είτε λυπημένη.... ΟΛΑ!
Οπότε δεν υπάρχει και νόημα να προσπαθήσω να το κρύψω για να το αντιμετωπίσω αργότερα κάτω από ώριμη σκέψη :Λέμε τώρα !!!! ότι κι αν είναι το ξερνάω επί τόπου..... κι όποιον πάρει ο χάρος :Γενικά έχω πολύ μεγάλη υπομονή..... όταν όμως εξαντληθεί, είναι και τελειωμένα τα πράγματα …, Όποτε οι φίλοι γύρω μου μην με εξωθείται στα άκρα εγώ θα κάνω μια προσπάθεια να περιορίσω τον καφέ αλλά κάντε κι εσείς μια προσπάθεια να μου φέρεστε .. γλυκά τρυφερά με στοργή και προδερμ!!!


Σας φιλώ γλυκά στη μούρη …μουατςςςς




ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured