ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Θέλει κότσια να στηρίζεις τα θέλω σου!!!



Τελικά είμαι ένα Αερικό και όσο μεγαλώνω θέλω να σπάω μια μια τις αλυσίδες μου που με κρατάνε στη γη για να απελεθερωθώ να γίνω ένα ελεύθερο πνεύμα !! Προτού τελειώσει ο χρόνος μου σε αυτό τον κόσμο ..Θέλω σταδιακά να σπάω τις αλυσίδες μου για να νοιώθω ασφαλείς να προλαβαίνω να διαχειρίζομαι πια δεσμά σπάω και γιατί...
Η Ζωή μου δίδαξε Σεβασμό και Αγάπη είναι σαν τη θάλασσα αν δεν αισθάνεσαι αυτά τα δυο  σε καταπίνει σε πετάει στο κενό....Είμαστε οι επιλογές μας... Δεν μιλάω για τις κοινωνικές επιλογές,Μιλάω για άλλου είδους επιλογές. Αυτές που δεν επιτρέπουμε ποτέ να έρθουν στο φως, αυτές που η μόνη ένδειξη ύπαρξης τους είναι μια μελαγχολική σκέψη στο παράθυρο χαζεύοντας την βροχή ή ένας κακός εφιάλτης που δεν μας άφησε να κοιμηθούμε καλά το βράδυ.   Για αυτές τις επιλογές μιλώ ,Επιλογές που ίσως όμως να αποτελούσαν την υπέρβαση, γιατί κάποιες φορές το μυστικό της ζωής κρύβεται στα όρια που χρωστάς στον εαυτό σου να τα ξεπεράσεις. Σύνεση ,Μεθοδικότητα,Στόχους,Όνειρα και μπορείς να καταφέρεις το Ανέφικτο σε αυτή τη Ζωή που μας δίνει μόνο μια ευκαιρία να την αξιοποιήσουμε ανάλογα ο καθένας μας...
Γιατί όπως λέει ένα αγαπημένο μου ρητό: «το πιο βαθύ σκοτάδι είναι λίγο πριν την αυγή.»   Τολμήστε, ακούστε το μέσα παιδί που φωνάζει σπαραχτικά και ζητάει.... Δώστε ευκαιρίες στον εαυτό σας, μην πεθάνετε μέσα σας αν κάτι δεν πάει καλά, δώστε την ευκαιρία σε εσάς να τα καταφέρετε στην επόμενη προσπάθεια που θα κάνετε. Και τότε θα δείτε τις επιλογές σας να σας χαμογελούν και να σας κλείνουν το μάτι, περήφανες για την προσωρινή 
ταλαιπωρία που σας δημιούργησαν, μέχρι να σας κάνουν να πιστέψετε σε αυτές. 
Και τότε όλα θα πάνε καλύτερα...Πάντα είχα μέσα μου το ανικανοποίητο και με τρόμαζε όσο ήμουν παιδί δεν ήξερα δεν μπορούσα να το διαχειριστώ τώρα πια ξέρω πείρα το λένε ήθελε το χρόνο της κι αυτή όπως όλα στη Ζωή μας !!!
Τώρα πια δεν φοβάμαι να παίρνω αποφάσεις καθοριστικές για τη Ζωή μου δεν παρακαλάω να με καταλάβουν να μου χαρίσουν απλά ανακοινώνω γιατί εγώ ξέρω τι είναι καλό για μένα να πάω παρακάτω με σκοτώνει όταν λιμνάζουν τα θέλω μου και οι οι προσδοκίες μου ...Γιατί αν είμαι καλά εγώ με μένα θα είναι καλά και όσοι με αγαπάνε ...κ¨αγαπώ !!


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured