ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Make My Day by..Άνεμος !!

Καλημέρα με μια υπέροχη μέρα ανοιξιάτικη είναι απο αυτές τις μέρες που δεν κρατιέσαι μέσα ...Θέλω ύπαιθρο λουλουδάκια χρώματα να χαϊδεύει η ματιά μου μελισσουλες να ζουζουνίζουν γύρω μου πεταλούδες να με κυκλώνουν όλα αυτά που μόνο η μητέρα φύση τα μοιράζει απλόχερα ....
Ναι σήμερα ξύπνησα με ζουζουνιαρικη διάθεση ...με ενα χαμόγελο ως τα αυτιά με μια διάθεση οτι ολη η μέρα θα είναι ωραία ... χαχα λέτε να φταίει η άνοιξη Την περιμένω πως και πως! Δεν αντέχω άλλο να κάθομαι μέσα. Δεν μπορώ να ντύνομαι σαν το κρεμμύδι... Η Άνοιξη σου φτιάχνει τη διάθεση! Κάνει το χαμόγελο να ανθίζει στο πρόσωπό σου. Ονειρεύεσαι μικρές εξορμήσεις στην εξοχή, βόλτες στην παραλία!  ..
η Άνοιξη είναι ξελογιάστρα!...Εγώ πάλι, τη λατρεύω, έτσι κι αλλιώς. Είναι η εποχή μου -φωτεινή, χαρούμενη, ζεστή και λαμπερή. Είναι η εποχή της γέννησης, της αναγέννησης, τώρα που όλα (λουλούδια, σπίτια, καρδιές) ανοίγουν. Είναι η εποχή με τα χαμόγελα. Κι εγώ λατρεύω τα χαμόγελα, δεν μπορώ τους σκυθρωπούς ανθρώπους!!!
- Φουσκοδενδριές darling! έτσι το λένε !!! Σας  έχει μιλήσει ποτέ η μαμά σας για αυτές; Να σου πω εγώ που η μάνα τα ξέρει καλά γιατί είναι και από χωριό!! 
Όλη η πλάση έχει πάρει μπροστά. Απλώνει ενέργεια παντού με σκοπό να γίνουν όλα πιο όμορφα. Οι πεδιάδες να πρασινίσουν, τα δέντρα και τα λουλούδια να ανθίσουν. Ακόμη και το χρώμα της θάλασσας και του ουρανού γίνεται γλυκό, σαγηνευτικό. Εσύ τώρα νομίζεις πως είσαι άνθρωπος και δεν επηρεάζεσαι από τέτοια ζωώδη ένστικτα. Σου έχω νέα ************
 Οι φουσκοδενδριές (Ίσως λόγω της επαγωγής δέντρο => φύση => θηλυκό στοιχείο...) είναι αυτό που δεν μπορείς να σταματήσεις να σκέφτεσαι το σεξ τώρα που μπαίνει η ΆνοιξΗ  Γιατί το είπε δηλαδή η Βόσσου το "Σαν να μπαίνει Άνοιξη θα ναι.." νομίζεις; 
Αν λοιπόν εσύ καταπιέζεις μέσα σου την άνοιξη γιατί είσαι μια "Κυρία", εγώ δυσκολεύομαι να το κάνω...Προετοιμάσου λοιπόν ν' ανθίσουν και πάλι τα πράγματα στην κρεβατοκάμαρά σου..και ΝΑΙ είναι βέβαιο πως θα επηρεάσουν τη χημεία του σώματός σου. Καλύτερη κυκλοφορία του αίματος, περισσότερη ενέργεια, έκρηξη από ενδορφίνες  και όλα αυτά σε μια χώρα ευλογημένη με το καλύτερο φυσικό αντικαταθλιπτικό, τον ήλιο....που λάμπει και ο αέρας μυρίζει φερομόνες...  η φύση ανθίζει, η φύση αναπαράγεται, η φύση έχει οργασμό !!!!.
 Εσύ;...Join the fun. 


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured