ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Τι τρώνε στα Άστρα??,,,Food Lovers

Αν σου πω Λεφάκη μου τι τρώει ..
θα μου πεις αν ταιριάζουμε ???...
Τώρα θα μου πείτε μετά από τόσες μέρες που έχεις να βγάλεις άρθρο μας δίνεις π@π@ριες...Δεν γράφω γιατί έχω ένα κενό στο μυαλό μου κι αυτό το κάνω πάντα για να έχω 'healthy' balance ανάμεσα στην λογική και την κοσμάρα μου Κάπου εκεί θα με βρείτε "I need time" "I need space" etc θα επανέλθω ...
Λοιπόν πίσω στα δικά μας..Ω ναι ακόμα και στο φαι έχουν λόγο τα ζώδια ..πρέπει να πουλήσουν και οι αστρολόγοι ..κλέφτες θα γίνουν οι άνθρωποι ..δηλαδή όταν κάνεις μια ενδιαφέρουσα ερωτική γνωριμία, ψάχνεις ρωτάς να μάθεις για να δεις αν ταιριάζεις με το συγκεκριμένο άτομο;...OXI δεν ρωτάς Την πορεία της ζωής του, τις προτιμήσεις του, Ρώτας κατευθείαν το ζώδιό του; οπότε αυτόματα όλες σου οι απορίες έχουν λυθεί .. Αυτό που θα πρέπει να σε ενδιαφέρει πρώτα από όλα είναι τι είδους φαγητά τρώει,γιατί η προσωπικότητά καθορίζεται από το φαγητό και ρωτάς εσύ εντελώς αθώα..Ποιό είναι το αγαπημένο σου φαγητό;Ποιό είναι το αγαπημένο σου γλυκό;Ποιό φαγητό δεν θα δοκίμαζες ποτέ; και άλλα τέτοια ενδιαφέροντα αν ο τύπος δεν ξενερώσει να σηκωθεί να φύγει ..Εεε τότε φίλες μου έχετε ελπίδες ..και εδώ σας δίνω μερικές γενικές απαντήσεις ....Πες μου τι τρως και τι ζώδιο είσαι ..Δες εδώ !!


Του/της αρέσουν τα ξινά; Ψάχνει για μια ερωτική σχέση διαρκείας (όχι απαραίτητα την πιο ποιοτική) και είναι πιστός τύπος.

Δείχνει προτίμηση στα αλμυρά; Τότε αναζητά την ασφάλεια και την ικανοποίηση των βασικών του/της ενστίκτων.

Τα γλυκά είναι σήμα κατατεθέν για τους φιλήδονους, τους τρυφερούς και τους χαδιάρηδες, που απολαμβάνουν τη ζωή και απεχθάνονται τη θλίψη.

Τα πικάντικα δείχνουν… και πικάντικες, περιπετειώδεις διαθέσεις, με την επισήμανση ότι αυτοί που τα προτιμούν έχουν ανάγκη και από καυτές προκλήσεις για να πάρουν μπρος. Δε φημίζονται όμως για τη σταθερότητά τους.

Δηλαδή εγώ που Τρώω οτι να ναι ...τυρόπιτα με λεμόνι και νουτέλλα μαζί με σως καγιέν...Τι σημαίνει Λεφάκη μου δεν έχω ελπίδες να βρω ταιρι ???
Anyway στο επόμενο άρθρο σας δινω αναλυτικά ζώδια και φαγητό έτσι για να ξέρετε τη σας περιμένει τώρα θα μου πεις Μμμμ!! δεν είναι και Πολύ αξιόπιστη έρευνα!!!ποτέ δεν ξέρεις.. γι αυτό φίλοι μου... Μην ξεχάσουμε να απομνημονευσουμε τη λιστα με τις γεύσεις, ώστε την επόμενη φορά που θα γνωρίσουμε κάποιο άτομο να του κάνουμε και την ερώτηση παγίδα τι φαγητό προτιμάει! Αν μάλιστα η απάντηση είναι σοκολάτα με μέντα, το άτομο πρέπει να απορρίπτεται χωρίς δεύτερη κουβέντα!..Δηλαδή, τι χαρακτήρα έχει κάποιος που προτιμάει μουσακά ή παστίτσιο κτλ! Έτσι για να ξέρουμε με ποιον έχουμε να κάνουμε...

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured