ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Κενό !!!

 LIFE IS WONDERFUL IS IT..? .. Είναι¨άραγε ? Όλα εξαρτώνται μεταξύ τους η στιγμή ο χρόνος το παρελθόν τα αισθήματα όλα συνδέονται μεταξύ τους και στήνουν τρελό χορό μέσα στο μυαλό αν το βρουν μπόσικο χαλαρό όπως είναι το δικό μου τώρα εδώ στην ερημία μου στον κόσμο μου και σας λέω λόγια της σιωπής σε ένα τόπο άδειο που δεν παίρνει ψυχή έξω από το δρόμο και αρέσει κάνω την καλύτερη κουβέντα με τον εαυτό μου ..μιλάμε για επικοινωνία τη ζητάμε την ψάχνουμε στους άλλους αναλωνόμαστε σε μια ανούσια μη εποικοδομητική επικοινωνία σπαταλάμε χρόνο πολύ να προσπαθούμε να έχουμε ένα σύνολο ανθρώπων γύρω μας μη αποδεκτό αλλά συμβιβαζόμαστε για να μην είμαστε μονοί ..λάθος μας κάνουν τη μοναξιά μας μεγαλύτερη και το κελί της φυλακής μας μικρότερο αποπνικτικό η σωστή επικοινωνία είναι μέσα μας με τον εαυτό μας να τα έχουμε βρει και να πορευόμαστε με αλήθειες συνέπεια προς τον εαυτό μας τα λόγια μου είναι μια ευχή να τα ακούω κι εγώ μαζί με σας και βάζω φωτιά σε ότι με καίει τρώει την ψυχή και θα ζήσω ψηλά στον αέρα στη φωτιά στη βροχή και όλο αυτό θα το μετατρέψω σε γιορτή που λένε και οι φίλοι μου οι «τρύπες »με τη δύναμη τις θελήσεις όλοι μπορούμε να το πετύχουμε αρκεί να θέλουμε να απλώσουμε τα φτερά μας...
Νιώθω ότι τον τελευταίο καιρό αδρανοποιούμαι... ίσως είναι από την αλλαγή την κούραση ίσως να επηρεάζει το mood μου το αγριεμένο τοπίο γύρω μου και έχει αδειάσει η ψυχή μου ..από όλα ότι άφησα πίσω ότι προσδοκώ να έρθει είναι από αυτές τις μέρες που το μυαλό είναι κενό σαν να έχω κάνει Checkbox στο κουτάκι να κάνει τακτοποίηση αρχείων χωρίς αντίγραφα ασφάλειας σε καινούρια βάση δεδομένων ….Αυτό που σίγουρα ξέρω είναι ότι έχω ανάγκη για αισιοδοξία και ώθηση είναι δύναμη, στη φυσική. Έτσι μαθαίναμε τουλάχιστον στα σχολεία. Ε τόσα χρόνια φάγαμε εκεί μέσα, κάτι σωστό έχουν πει. Το να πηγαίνει κάτι καλά και μετά να πετυχαίνεις κάτι καπάκι και κάτι άλλο επιπρόσθετο είναι λες και κάνεις boost σε παιχνίδι στο smartphone σου! Ναι διψάω... Δεν έχω ιδέα για ποιο πράμα διψάω. Για περισσότερα καλά πράγματα, όπως όλοι μας ίσως …για επιβεβαίωση για δύναμη επιτυχία ..για ..για…γιά…Anyway…θα το βρω …Σας κλίνω το μάτι και σας εύχομαι καλή βδομάδα!

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured