ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Home Sweet Home Tinos ‘’I love you”


Καλημέρα από την Τήνο Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος είμαι στο νησί με υποδέχτηκε με καλοκαιρινή διάθεση δεν έχω παράπονο με ανησυχεί το μετά βεβαία αλλά τώρα έχει ωραίες ζεστές μέρες η θάλασσα μου γνέφει..ελα μπες είμαι εδώ …μου έλειψε μπορώ να πω έχουμε μια περίεργη σχέση αγάπης και μίσους με το νησί όπως όλες οι σχέσεις αλώστε όταν κάνει μέρες σαν κι αυτές αγαπιόμαστε πολυυύ !! όταν το πιάσουν τα μπουρίνια του με τα μελτέμια και φυσά με τσατίζει το μισώ το απειλώ πως θα του φύγω … έχει δυο πρόσωπα η Τήνος δεν σε αφήνει να πλήξης σε δοκιμάζει σε εμπνέει σε χαλαρώνει σε θυμώνει σε κρατά πάντα σε εγρήγορση είναι αυτό που χρειάζομαι ..η θάλασσα μου βάζει τις σκέψεις μου σε τάξη μέσα στο χάος του μυαλού μου που επικρατεί η απομόνωση μέσα στη φύση στην άγρια πέτρα και το απέραντο γαλάζιο όταν αγριεύει ο καιρός με κάνει να πατώ στη γη να κοιτάζω τον ουρανό και να αισθάνομαι σαν άνθρωπος μικρός και ταπεινός ότι πρέπει να με ισόρροποι και να με προσγειώνει στη Real Life..και λες Ωπα!! Άραξε…
Είμαι σε μια φάση που δεν ξέρω από πού να πρωταρχίσω μέσα στο μυαλό μου τα έχω όλα τακτοποιημένα και έχω την εικόνα του μαγαζιού έτοιμη όταν κοιτάζω γύρω μου όμως βλέπω ένα χάος αλλά δεν ανησυχώ περιφέρομαι με μια κούπα καφέ χαζεύω τη θάλασσα κάνω ότι δεν βλέπω την ακαταστασία γύρω μου και όλα θα γίνουν όπως κάθε χρόνο στην ώρα τους αλώστε είναι η πρώτη μέρα αναγνωριστική πρέπει να μάθω τα νέα του νησιού να συναντήσω φίλους και γνωστούς να εγκλιματιστώ μου έλειψαν και είναι όλα όπως κάθε χρόνο χαλαρά με φιλική διάθεση και Αγάντα που λένε και οι ντόπιοι …Αα.. έχω νέα Προστέθηκαν 2 καινούρια μελή στο Team του Άνεμος βρήκαμε 2 γατάκια μωρά μέσα στο bar με τη μαμά να πηγαινοέρχεται να κουβαλά φαΐ θα τα υιοθετήσω σκέφτομαι ελπίζω ο Σαμαράς να μην τα πιάσει τεκμήριο και φορολογηθώ..Anyway ο ήλιος ψήλωσε από ότι βλέπω ο καφές τέλειωσε και είμαι σε δίλλημα να πάω χώρα για δεύτερο καφέ και κουβεντούλα στο καφενείο που πολύ τη βρίσκω με τους παππούδες και τις ιστορίες τους η να κάνω καμία δουλεία..ατακα χθεσινοβραδινή πεθαίνω όταν τη σκέφτομαι με αφορμή τη Eurovision «Σερνικοθήλυκοι θα γίνουμε ουλή όρε τα κλαπατσίμπανα μας τα ισοπεδώσατε» χάχα καλό !!! ..Και κάπως έτσι θα περάσουν οι μέρες οι μήνες και τώρα σας αφήνω γιατί πρέπει να δουλέψω ..λέμε τώρα που να μαζέψω τα μυαλά μου εδώ με έχει συνεπάρει το όλο κλίμα η θάλασσα η φύση η αύρα του νησιού ..Αχ Τήνο μου έλειψες ..καλώς σε βρήκα καλό καλοκαίρι να έχουμε μια καλή γεμάτη σαιζόν να περάσουν όλες οι εθνικότητες από το νησί να βγάλουμε και ευρά και αν περάσει η κοντσίνα από τον ΆΝΕΜΟΣ θα την κεράσω ένα τηνιακό ρακί που θα τις σηκωθεί το μούσι όρθιο!!!! Έτσι να δει τη εστί Τηνιακοί ....
....Μουατςςςςς ….


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured