ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

"Dear Santa Claus,Αυτό είναι το τελευταίο post του 2014


"“Hello Santa!  Ξέρω ότι με θυμάσαι,.ξέρω επίσης ότι έχεις ξεκινήσει είσαι ήδη στο δρόμο. Αυτό είναι το τελευταίο post του 2014 και θέλω να στα πω είναι η μέρα αλώστε να τα πω?? Ήταν δύσκολη χρονιά το 2014 για μένα  αγαπημένε Santa μου  Ακόμα και τα καλά μου ήρθαν μέσα από καταιγίδες. Μου έδωσε πολλά μαθήματα..to 2014 .. Με παίδεψε απίστευτα, αλλά και με ωρίμασε σε πολλά επίπεδα. Νιώθω ότι μεγάλωσα απότομα σε ένα χρόνο. Κάποια πράγματα τα διεκδίκησα πιο επιθετικά, και τα περισσότερα τα πήρα. Και ότι δεν πήρα φέτος, θα το πάρω του χρόνου. Ή τουλάχιστον θα το προσπαθήσω. Ξέρεις κάτι Billy,; ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΟΥ ΑΓΙΟΣ. Ο αγαπημένος μου Άγιος είναι πλέον ο Άγιος Νικόλαος, ο οποίος με προστατεύει πλέον στις φουρτούνες που έχω  και υποτίθεται ότι είσαι “Ο Άγιος με τα δώρα” “Δεν θα τα πάμε καλά…οι δυο μας ..Λοιπόν, δεν θα πω πολλά… απλώς φρόντισε το 2015 να είναι καλό για μένα κουράστηκα να περιμένω να πραγματοποιήσεις τις ευχές μου. Ποτέ δεν το έκανες λοιπόν Billaκο, Από αύριο δεν θα λέμε ούτε καλημέρα αν δεν κάνεις κάτι, έχω πολλά νεύρα. .....εντάξει κατανοώ πως δεν ήμουν και από τα καλύτερα παιδιά τον χρόνο που μας πέρασε, αλλά ίσως θα πρέπει να κάνεις μια προσπάθεια να με καταλάβεις και να μου φέρεις και μένα αυτά που σου ζητάω prive (εννοείται)
 μεγάλη κοπέλα είμαι …Από τα 5 μου και μετά, άρχισα να καταλαβαίνω ότι κάποιο λάκκο έχει η φάβα, αφού την ώρα που ερχόσουν, τη μια ο θείος είχε πάει να πάρει μπύρες (λες και υπήρχε διανυκτερεύουν σούπερ μάρκετ), την άλλη η μεγάλη ξαδέρφη κατέβηκε να σου ανοίξει την πόρτα της πολυκατοικίας αφού δεν χωρούσες από τις σωληνώσεις του καλοριφέρ...!Αν και ψυλλιασμένη λοιπόν δεν απογοήτευσα αυτούς που προσπαθούσαν να μη μου χαλάσουν την εικόνα της ύπαρξης σου...!Ήρθε και ο καιρός που έπρεπε να κάνω και γω τα δικά μου σενάρια για να επισκεφτείς τα πιτσιρίκια μου! Όχι για πολύ αφού κατάλαβαν ότι ο Άγιος Βασίλης περνούσε πρώτα από το Jumbo για να κάνει τα ψώνια του!! 
Anyway....φέτος όμως σίγουρα έχω ανάγκη και γω και όλοι μας να πιστέψουμε σε ένα διαφορετικό παραμύθι. Σε ΣΕΝΑ...!!! Άλλωστε έχουμε παραμυθιαστεί γενικώς και ειδικώς όλοι μας και ο καθένας μας ξεχωριστά σε αυτή τη χώρα !! Θέλω όμως ακόμα μία μικρή χάρη. Τόση δα… θέλω να μου χαρίσεις ένα ραβδί.Μαγικό. Την μία να μετατρέπει την κούραση σε αντοχή και την άλλη να μετατρέπει τον πόνο σε δύναμη. Τελειώνοντας  περιμένω μέσα σε όλα να με κάνεις, να πιστέψω ξανά...!όχι σε παραμύθια, όχι σε fake "μοναδικότητάς"αλλά σε πραγματικότητες σε συναισθήματα και σε ανθρώπους, μια που The fairytale gone bad, Αυτά billako δώσε ......
Πολλά φιλιά στον Ρούντολφ,και σε όλη τη παρέα  Dear-Santa”. Δική σου για πάντα..
 Happy new year....kisses to all..

ΥΓ`Συγνώμη που σας έχω πρήξει αλλά............
ο ψυχολόγος παίρνει 50 ευρώ..

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured