ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Happy New Year 2015 ..Anemos..

Happy New Year 4..Anemoscafe blogspot.gr

Καλημέρα καλή χρόνια Ευτυχισμένο το νέο έτος με υγεία δημιουργικότητα έμπνευση αγάπη και πολλά Ευρώ …Μπήκα να σας δώσω τις ευχές μου και να κάνω ανάρτηση το πρώτο μου post για το 2015 δεν έχω ιδέα τι να γράψω παρακάτω… όλα θα πάνε καλά κάτι παρόμοιες μ@...ιες έγραψα και για το 2014 τίποτα δεν πήγε καλά anyway always think positive και αυτό το γ@....νο κωλοσυμπαν μόνο μύθος τελικά αποδείχτηκε έχω μια ζάλη από χτες και μες το θολωμένο μου μυαλό ούτε τα ζώδια θέλω να δω τι να μας πουν κι αυτά από τη ζωή μας ασυνάρτητες οι σκέψεις με βομβαρδίζουν από παντού (φαίνεται αλώστε) δεν θέλω ευχές τελικά θα γίνω προληπτική τόσα χρόνια παίρνω και δίνω ευχές χαΐρι δεν είδα χάχα θα τις κόψω μαχαίρι μήπως και αλλάξει το κάρμα μου ..οκ γκρινιάζω επιτρέψτε μου..είπαμε 50 ευρώ θέλει ο ψυχολόγος μου κρίση περνάω κρίση μαζί με το Μακρόπουλο τον κατάπιε και αυτόν το 2014 επιβίωσα εγώ άντε να δούμε τι θα μου φέρει το 2015 να σηκωθώ από το κρεβάτι η να ξανακουκουλωθω και να περιμένω ποτέ θα δω άσπρη μέρα το σίγουρο είναι ότι χιόνισε και έχω και βαρύ στομάχι από το 2014 τελικά σε ποια γενιά θα φύγει το σύνδρομο της κατοχής που κουβαλάμε και γιατί δίνουμε τόση έμφαση στο φαί είναι απλά μια αναγκαστική λειτουργιά και το έχουμε αναγάγει σε ιεροτελεστία άντε να φυγει όλο αυτό το δήθεν εορταστικό πανυγηρακι να μπούμε στους ρυθμούς μας εκτός από τα κιλά και τη χοληστερίνη έχω πάθει overdose of Xmas ..spears και θα χρειαστώ επειγόντως lasix..για τις επόμενες μέρες δεν θέλω να ξαναδώ φαγητό στα μάτια μου και ψήνω μια γεμιστή γαλοπούλα στο φούρνο θα κάνω ότι τρώω σαν Virtual Reality (VR)) κατάσταση όπως αυτοί που ζούμε όλοι στο διαδίκτυο τα τελευταία χρόνια ζώντας σε μια παραίσθηση κατασκευασμένη με emotion εικονικά hag και mouatss.. Smileys :-) χαμόγελο :-ο απορία >:->θυμός ,:-( θλίψη, .. Τίτλοι τέλους Εδώ..δεν αντέχω να μεταφέρω έτσι τα συναισθήματα μου Άλλωστε δεν είχα σκοπό να γράψω νουβέλα, απλά να εκθέσω μερικούς προβληματισμούς μου..τα λέμε .Θα συναντηθούμε πάλι εδώ στο Anemoscafe.blogspot.gr ...όπως πάντα ε; σας φιλώ εικονικά Σμουτς ..
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ 2015…



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured