ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Με λένε Άνεμος..και είμαι καλά !!!

Είναι μια απο τις αγαπημένες μου ώρες πολύ πρωί ησυχία με το πρώτο φως της ημέρας να μπαίνει απο το παράθυρο μου το λαπ τοπ μου έφτιαξε ως δια μαγείας δεν κολλάνε τα Γράμματα στο πληκτρολόγιο έτσι ξαφνικά ..έχω ενα εισιτήριο έτοιμο να με περιμένει με αγαπημένο προορισμό την Αγγλία"I'm So Excited" είναι απο εκείνες τις μέρες που αισθάνομαι ευλογημένη απο το σύμπαν και όλα καλά θα πάνε θα είναι μια υπέροχη μέρα σπάνια μου συμβαίνει ..Φτου-Φτου μην την καντεμιασω !! “Νιώθω όπως ένας “άγγελος”, πιο φωτεινή και με μια δύναμη κάπως διαφορετική και πιο ισορροπημένη και πιο καλά γειωμένη στα πόδια μου...γεμάτη ικανοποίηση για τους στόχους που εκπληρώνω ολα θέλουν τον χρόνο τους και τον τρόπο τους η σοφή μου κόρη είπε " Μάννα αυτό που μετράει είναι το βήμα  και όχι το αποτέλεσμα "Τώρα που το ξανασκέφτομαι όλο και περισσότερο πείθομαι πως όντως έτσι είναι μιας και από εκεί ξεκινάνε όλα, γεμίζεις αισιοδοξία φοβερό κίνητρο να πας παρακάτω να δεις με άλλα ματιά τη Ζωή,  να ανοίξουν οι ορίζοντές σου. Και αυτό νομίζω  πως μας το προσφέρουν τα πανεπιστήμια και τα ταξίδια δίνοντας μας πάντα με θετική σκέψη και να είμαστε, όπως λένε, open minde,  αρκεί να ατενίζουμε τον εαυτό μας και τους άλλους στα μάτια, παρότι  το αποτέλεσμα μπορεί να μην είναι αυτό που προσδοκούμε άλλα πάντα προσπαθούμε. Αλλά ακόμη και όταν  αποτυγχάνουμε, ξαναπροσπαθούμε με στόχο να τα πάμε καλύτερα στην επόμενη προσπάθεια. Ο μεγάλος μας Οδυσσέας Ελύτης, είπε πως ο άνθρωπος για να έχει πληρότητα και προσωπική επιτυχία χρειάζεται Τα τρία Τ της επιτυχίας: Ταλέντο, Τόλμη, Τύχη. Εγώ ταπεινά θα πρόσθετα ότι πρέπει να έχουμε δυνατή σκέψη ..Τι σημαίνει αυτό;..Οι σκέψεις που επαναλαμβάνονται ξανά και ξανά μέσα στο νου σου, γίνονται τελικά υποσυνείδητος προγραμματισμός καντε το τεστ στον εαυτο σας και θα δείτε Αν θέλεις να δεις τι σκέψεις κάνεις, κοίταξε πώς είναι οι διάφοροι τομείς της ζωής σου κοινωνικά ερωτικά οικονομικά πχ Ο πρίγκιπας με το άσπρο άλογο που περιμένεις, είναι μάλλον βέβαιο ότι δε θα έρθει για να σε πάρει μαζί του την ώρα που βλέπεις βαριεστημένα τηλεόραση στον καναπέ...
πρέπει να ανοίξουμε σε καινούργιες ιδέες και εμπειρίες..Εσύ υφαίνεις τη ζωή σου, στιγμή τη στιγμή. Όσο ανοίγεσαι στη ζωή, τόσο ανοίγεται και η ζωή σε σένα. Ψάξε για εμπειρίες που διευρύνουν το νου σου και τη ζωή σου, που σε δυναμώνουν και σε κάνουν να αισθάνεσαι καλύτερα. Αναζήτησέ τις στη μουσική, στο διάβασμα, στις ταινίες, στο θέατρο, στις εκδρομές, στο χορό, σε καινούργιους παρέες, σε σπορ, σε ταξίδια...Γι αυτο και γω Σήμερα δε θα κάνω το χατίρι κανενός φόβου, καμιάς αρνητικής, καταστροφικής σκέψης, και δε θα την αφήσω να χτίζει μέσα στο κεφάλι μου αυτό που δε θέλω να ζήσω θα αισθάνομαι ευλογημένη όλη μέρα ίσως και αύριο και...στο χέρι μας είναι με δυνατή σκέψη ολα μπορούμε να τα καταφέρουμε και έμαθα καλά οτι ..Όταν χαμογελάς στη ζωή, και η ζωή σού χαμογελάει!Να έχουμε μια όμορφη μέρα ολοι μας !! φιλάκια ..Μουατςςςςς....

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured